Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 12
Burç

14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 01:22

Karşıya geçmek için Mecidiyeköy'den otobüse biniyorsun,
bir durak sonra Zincirlikuyu'da aktarma yapacaksın..

Dünyanın en komik aktarma sistemi olur bu.
Böyle birşey yapacaklarını hiç sanmam, yoksa hiç boşuna metrobüs yapmasınlar oraya.
Herkes 129'ları tercih eder.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 01:25

Olması gereken şudur:

* Kozyatağı-Merter (LRT ve cadde tramvaylarına aktarma yapabilmek için en ideal yer)
* Esentepe-Mecidiyeköy-Avcılar
* Beylikdüzü-Topkapı

Akın KURTOĞLU


Burç

14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 01:29

Bence de olması gereken şudur :

Kozyatağı - Beylikdüzü.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 01:57

Bu son derece uzun ve abartılı olur. Aslında daha evvel bir başka başlıkta yekpâre bir Metrobüs hattının olabilirliğinden ve buranın da diğer düz İETT hatlarıyla sübvanse edilebileceğinden dem vurmuştum. Ancak görülüyor ki hat; Kozyatağı'nda sonlanmayarak, bir süre sonra Tuzla'ya kadar uzanacak. Tuzla-Beylikdüzü şekline geldiğinde de bu şekilde tek parça çalışmasını savunacağız bu sefer de... Yani ,her iki ucu da açık ve lâstik gibi çektikçe uzayan bir çalışma... Sonu yok gibi birşey. Buna sübvansiyon da para etmez...

Oysa, mantıklı toplutaşıma sistemlerinde bu derece uzun hatlar, muhakkak ya ücretleri yüksek tutularak, ya da yukarıda bahsettiğim şekilde diğer hatlar tarafından desteklenirler... Hat üzerinde yüzlerce mafsallı otobüsün dakikada bir çalışacağını gözönüne aldığınızda, varın siz hesaplayın yakılacak akaryakıtın boyutunu... Bu nasıl karşılanacak? Bir süre sonra kentiçi taşımasına gelecek zamlarla elbette ki... Bu da; kaş yapmak isterken göz çıkarmanın arapçası olur...

Bundan dolayı, ya birkaç parçalı, aktarmalı ve olabildiğince hakkaniyet ölçülerinde kendi içinde entegrasyonu sağlamış bir bütün, ya da her istasyonda inildiği vakit akbilden düşülen geri kalan ücret sisteminin oturtulması... Üçüncü şık ise; eviyle işyeri arası 5-6 durak olanların hakkının yenmesi demektir.

Akın KURTOĞLU


C. H. Engin Er

14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 09:35

Benim düşüncem;

1-Beylikdüzü -Mecidiyeköy
2-Topkapı - Kozyatağı
3-Tuzla - Mecidiyeköy



Murat Caner
14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 10:19

Alıntı:
Kozyatağı - Beylikdüzü.


Çok uzun. Böyle çalışsa bile yolcu durumuna göre bazı araçları son durağa göndermeden geri döndüreceklerdir ve 3 parçalı çalışacaktır. En büyük yoğunluk Topkapı Ünalan(Kozyatağı) arası olacaktır. Eğer Söğütlüçeşme'ye inerse Söğütlüçeşme Topkapı(Zeytinburnu da olabilir.) arası yoğun olur. Avcılar Mecidiyeköy'de kesilse de olur.


Mehmet Kasım
14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 10:31

Arkadaşlar;

Metrobüsün Kozyatağı ayağındaki ayrıntıyı gözden kaçırmayalım. Kozyatağı'na Avrupa Yakasından bir metrobüsün direk geleceğine inanmıyorum. Avrupa'dan gelen metrobüs SÖĞÜTLÜÇEŞME'YE GİDECEKTİR.

Kozyatağı ayağı ise; Anadolu Yakası Metrobüs Sistemi içinde E5 üzerinden Harem-Kozyatağı-Tuzla güzergahında işleyecek. (tabi benim tahminim bu yönde. )


C. H. Engin Er

14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 10:50

Alıntı:
Avrupa'dan gelen metrobüs SÖĞÜTLÜÇEŞME'YE GİDECEKTİR.


O zaman boş yere metrobüs yapmasınlar, köprü trafiği asla azalmaz...


Mehmet Kasım
14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 11:09

Anadolu Yakasında köprüden gelen yol ile E5'in kesiştiği yerde bir aktarma olacak. Bu noktada köprüden gelen metrobüsün Kozyatapı'na devam etmesi için Zincirlikuyu'dakinden de büyük bir rampa lazım. E5 seviyesine inmesi içinde bayağı bir ilerlemesi lazım. En erken Göztepe Sapağına biraz kala sıfıra inebilir. Bahsettiğim yer UZUNÇAYIR KAVŞAĞI.

UZUNÇAYIR KAVŞAĞI:

Mavi dönüş ...


(+)


C. H. Engin Er

14 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 11:20

Belkide bu sebeple 200 gün sürecektir iş. Kozyatağı nda oturan biri karşıya geçmek için Kozyatağı ndan binecek sonra Uzunçayır da aktarma yapacak öyle karşıya geçecek. Aynı şey Tuzla Kaynarca Pendik Kartal Cevizli Maltepe Küçükyalı çevreleri içinde geçerli olacak, bu mantıkla trafik bitmez, icab ediyorsa yapacaklar kavşağı, kavşak 2.köprü yolundan gelen ve Tuzla istikametinde E-5 e bağlanan Erenköy deki kavşağın aynısı olacak, tek farkı sağdan giriş yapmayacak yolun ortasına iniş yapacak...



sayfa 12
« önceki   123 ... 1112131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM