Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Mustafa Akın Göktaş
10 yıl önce - Cum 06 Hzr 2008, 01:40

Güzel bir çalişma, her ile bir havaalani olmaz zaten, bu havaalani o bölgeye büyük katkisi olur, şimdi tek tren yollarini bu havaalanidan yakin bir yere yapilmasi gerek. Bölgesel bir yatirim oldugu içinde 3 ile büyük katki olacaktir.

alihayta
10 yıl önce - Cmt 19 Tem 2008, 03:02
Bu bölgeye ihtiyaçtı.


Termal turizm Kütahya ve Afyonda zengin bir kaynak ayrıca frig vadisi ve çavdarhisar aizonai turistik bir yer yol ve kalacak sorunu yüzünden yeterli ilgiyi görmüyordu. bölgenin sanayisi ciddi ve hızlı şekilde gelişiyor. Bence havaalanı bu bölge için çok isabetli bir karar..

Ahmet Serdar
10 yıl önce - Pts 04 Ağu 2008, 19:44

Bu havaalanının yapılacağı yer en mantıklı yerdir bu üç şehirde son zamanda inanılmaz atılımlar olmuştur özellikle Kütahya daçok alıllı bir yatırım bence. Birde bu havaalanının 2009 eylülünde hizmete açılması planlanıyor.



neşetyıldız

10 yıl önce - Sal 05 Ağu 2008, 12:47

Evet Afyonkarahisar,Kütahya ve Uşak bu üçlüler gelecekte, Ege bölgesinin lokomotifi olmaya aday şehirler,Ulaşım,turizm ve sanayii alanında bu üçlüler adeta birbirleriyle yarışıyorlar.Özellikle Uşak bu konuda ençok tanıtım yapan illerimizin başında geliyor,organize sanayi bölgesi yatırımcıları cezbediyor.Bu üçlülerin böyle güçlü uluslararası bölgesel bir havaalanına ihtiyaçları vardı,hayırlı olsun.

alihayta
10 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2008, 01:43

Kütahya ilindeki termal suların yurt dışında yapılan incelemelerinde fevkalede sonuçlar çıkmıştır. fakat kütahya ilinin ulaşım sorunundan dolayı yeterli saglık yatırımları müteşebbisleri korkutmuştur. Bu havalimanın bölgeye katkısı büyük olacaktır ve atıl olcagına kesinlikle katılmıyorumki atıl yatırımlara bende şiddetle karşıyım. Kütahya,Eskişehir,Afyon ve Uşak illerine hizmet verecek bu havalimanı ülkenin 4. büyük havalimanı olacak ve Egenin tam ortasında. Turizm açısından gerek termal turizm gerekse frig vadisi ve çavdarhisar aizonai , sanayi açısından , bu bölgeden yurtdışında yaşayan birçok vatandaş açısından ,asker ,ögrenci için çok iyi olacak.

cetinokan85
10 yıl önce - Pts 06 Ekm 2008, 11:22

uşaklılar için büyük kayıp olacak yapılacak olan altıntaş havaalanın açılmasıyla atlasjetin uşak seferleri iptal edilir ve uşaklılar için uzaklığı 4 km olan havaalanı hayal olup bu 70 kmye çıkacak yani çabuk gitmek için uçağa binmek uşaklılar için pek avantaj olacak gibi gözükmüyor



Intcare
9 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 19:26
Gereklidir


Yapılması planlanan bu havalimanı bence çok önemli ve gereklidir. Uşak-Kütahya-Afyon üçlüsünün sanayisi yok falan denmiş, buna sadece gülerim Arkadaşlar sanırım bu illeri hiç gezmediler. Uşakta toplam 3 tane organize sanayi bölgesi var (Uşak Organize Sanayi Bölgesi-Karma Organize Sanayi Bölgesi-Karahallı Organize Sanayi Bölgesi ve hatta kurulma aşamasında olan bir tane daha var sanırım o da tarım ve süt ürünleriyle ilgiliydi.) Afyonda şu anda 1 tane OSB var ancak planlanan yada yapımına devam edilen 5 OSB daha var. Kütahya'da da aynı şekilde işler 1 OSB ve planlanan yada yapımında devam edilen OSB'ler var. (sanayi ve ticaret bakanlığının web adresinden incelenebilir.) Bu organize bölgelerinde 3-4 tane firma yok, dikkatli inceleyiniz lütfen. Uşak OSB'de Balta Orient, Muratbey Peynircilik, Demirören Grup ve daha bir çok yurtiçi ve yurtdışı sermayeli firmalar (özellikle Çin ve İskandinav kökenli) var, aynı şekilde Kütahya ve Afyonkarahisar OSB'lerinde de durum aynı. İthalat, ihracat yapan bir çok sanayi kuruluşu var. Bunun yanında Afyon'un kaplıca turizmi gibi bir avantajıda var, pek çok büyük otel ve kompleks barındırıyor. Yabancı ve yerli turistler tarafından yoğun ilgi görüyor. Arkadaşlar Türkiye'de sadece Ankara-İstanbul-Bursa yok, Diyarbakırdan bu 3 kentten birine gelmek isteyen adam nasıl gelecek. En yakın İzmir Adnan Menderes Havalimanına gelecek en az 1.30 saat oradan otobüse binecek (Bornova Otogara gidilmesi falan 1 saatte öyle alır.) Uşak'a 3 saat, Afyon'a 4 saat, Kütahya'ya 4.30 saat süren bir otobüs yolculuğuyla ulaşacak kaç saat etti. Diyarbakır-Uşak/ 5.30 saat, Diyarbakır-Afyon/ 6.30 saat, Diyarbakır-Kütahya/ 7 saat. Altıntaş havalimanı kurulursa en fazla 1.30 saat içinde orada olur, zaten o havalimanından bu 3 şehre gitmek için kesin servis-otobüs firmaları bulunur ve çok daha kısa sürede bu ile ulaşır. Aynı şey yurtdışından gelen kişiler içinde geçerli, gurbetçilerin neler çektiğini biliyoruz. Ama olsun Ege Bölgesine yatırım yapılmasın, ölsün Ege Bölgesi varımızı yoğumuzu İstanbul'a, Ankara'ya Bursa'ya yatıralım. Çünkü Türkiye'de görünürde 81 il var...

bushy
9 yıl önce - Pts 18 May 2009, 01:56

Arkadaşlar projenin günümüzdeki durumuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımlarını rica ediyorum. şuan sadece bir sempatiyle sınırlı kalan ilgim, mimarlıktan mezun olup da adam olabilirsem eğer hiç yaşamadığım halde içimdeki memleketim için hayırlı işler yapma kıpırtısını;gerek şehir planlama olsun gerekse şehir potansiyellerini kullanıp gelişimine ve içinde yaşayan insanların ihtiyaçlarına yönelik projelerle, gerçek başarılara dönüştürmeyi umarım Allah bana nasip eder.
Kütahya'nın bir çok Anadolu şehrinde olduğu gibi insanıyla, doğal verileriyle ve kaynaklarıyla mevcut vaziyetten fazlasını hakeden bir ilimiz olduğunu düşünüyorum. Dumlupınar Üniversite'si bunun proje anlamında bunun en büyük örneklerinden biri olmuştur. tarihi zenginliklerini ve termal kaynaklarını şehir adına kazanca çevirmek, daha temiz daha heyecanlı ve üretken bir şehirde yaşamak Kütahyalıların da hakkıdır ve bunun için halka da büyük görevler düşmektedir. Belki bir kişiyi bile etkilemek benim için kardır diyerek son bir mesajla sözlerimi tamamlıyorum, lütfen özellikle doğaya karışımı zor maddeleri yerlere atmayalım, geri dönüşümü mümkün olan atıklarımızı kazanca dönüştürelim. Gelişimi fazlasıyla hakedelim ki yatırımları üzerimize toplayalım. Naçizane fikirlerimi dile getirdim, okuyan herkese teşekkür ederim..


c.can
9 yıl önce - Çrş 19 Ağu 2009, 15:24

arkadaşlar havaalanı denizli,uşak ve afyon arasına tam sarayköyün ilerisine

PAMUKKALE
LEODİKİA
HİERAPOLİS
KARAHAYIT
SARAYKÖYDEKİ ŞİFALI ÇAMUR
VE DAHA BİR ÇOK YER İÇİN DENİZLİNİN SARAYKÖY İLE AYDININ BUHARKENTİNİN TAM ORTALARINA BİR YERE YAPILACAK...

ZATEN EGENİN 2. BÜYÜK ŞEHRİ DENİZLİ EN ÇOK ANTİK,TARİHİ YER VE ŞİFALI YERDEDE EGEDE 1. DURUMDA BU YÜZDEN DENİZLİ - AYDIN - UŞAK -AFYON- BURDUR - MANİSA'da Bu Denizli Havalimanından Büyük Bir Fayda Görecektir...


flesh
8 yıl önce - Pts 23 Ksm 2009, 18:53

ne oldu bu havaalaninin durumu?
yeni bilgi var mi?



sayfa 3
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET