Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Remzi BÜLBÜL
9 yıl önce - Çrş 21 Ksm 2007, 23:05
Kütahya - Afyonkarahisar - Uşak Bölgesel Havaalanı




Oguz Meric
9 yıl önce - Çrş 21 Ksm 2007, 23:14



Remzi BÜLBÜL
9 yıl önce - Çrş 21 Ksm 2007, 23:54



Oguz Meric
9 yıl önce - Prş 22 Ksm 2007, 01:36



Remzi BÜLBÜL
9 yıl önce - Pts 03 Arl 2007, 19:23
Kütahya'da Uluslararası Bölge Havalimanına Kamulaştırma Engeli




Remzi BÜLBÜL
9 yıl önce - Prş 24 Oca 2008, 20:58



Gökçe Aydın
9 yıl önce - Prş 24 Oca 2008, 21:07



evrenpitrak
9 yıl önce - Prş 24 Oca 2008, 21:55



Burç

9 yıl önce - Prş 24 Oca 2008, 22:06



evrenpitrak
9 yıl önce - Prş 24 Oca 2008, 22:20

Alıntı:
Herkes otobüsle gitsin değil mi? Uçağa ne gerek var bu çağda? 10 saate kalmaz İstanbul'dasın.
Somali'de Mogadişu'da bile havaalanı var ama Kütahya'ya çok gelir.
Hiç birşey yapmasınlar, otursunlar oturdukları yerde, böyle iyi işte.
50-60 yıl daha gider temiz.


Atıl yatırım yapmak daha mı iyi?
Gerek nüfusu, gerekse sanayisi ile bu üç ilin toplamından çok daha büyük olan Bursa' da bile havaalanı sadece 3 noktaya sefer düzenliyor: Trabzon, Erzurum, Diyarbakır... Bu üç noktaya sefer olmasının sebebi de şehrin bahsi geçen illler ve çevresinden çok fazla göç almış olması. Havaalanı ilk açıldığında Ankara' ya seferler vardı. Bahsi geçen Ankara seferleri BTSO tarafından SÜBVANSE ediliyordu Yani boş koltukların parasını BTSO ödüyordu. BTSO desteği çektiğinde Ankara seferleri iptal oldu.

Şimdi...
Bir tek İstanbul düşünülebilir bu havaalanından. Bunun da nedeni bu şehirlerin İstanbul' a göç vermiş olma olasılıklarıdır. Bu da ancak haftada bir İstanbul seferi yapar.

Peki, haftada bir sefer yapmak için bir havalanı açmak ne kadar mantıklı?

Olay Somali veya farklı bir ülkede değil, Türkiye' de geçiyor, hatırlatırım. Mogadişu' nun sosyal ve ekonomik yapısını bilemediğimden Mogadişu hakkında yorum yapamayacağım.

Ek: Mogadişu, Somali' nin başkentidir. Bir başkentle bahsi geçen üç şehri karşılaştırmak ne kadar doğrudur?



sayfa 1
Ana Sayfa -> HABERLER ve SOHBET