Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 555
Hasan Mihrican
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 10:34

Belediyenin elinde şöyle bir güç var.
Binlerce personeli var ve her ayın başında bu personelin maaşı banka hesaplarına yatıyor.
Ayrıca belediyenin kullandığı yüksek hacimli ticari banka hesapları var.
Bunlar bankalar için büyük bir kaynak.
Yani belediye borç isterken elinde bir koz var.
Kredi sözleşmesi ile maaş ve diğer ticari hesapların durumu aynı anda ele alınırsa ben kredi alınacağını düşünüyorum. Devlet bankaları belki emir komutadan dolayı kredi vermemeye devam ederler ama bunun özel bankalarda bir karşılık bulacağını düşünüyorum.


Zuğa
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 11:57

Aklını partizanlığa kaptırmış olanlara şeffaflığı izah etmek ve görmelerini sağlamak gerçekten imkansız. Aldığınız eksiler size bir cevaptır.



hamdala suphi
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 12:34

bu hat iptal, tünellere beton döküp kapatacaklar sonunda bu olacak. metro falan yok

ARDetc
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 13:24

Ya siz bu metronun geleceğini konuşmak derken gelecğinden çok kendi siyahsi düşüncenizi katıyorsunuz ve konu hatta daha çok Ekrem İmamoğluna gidiyor ya şu adam hakkındaki sevginizi burda değil ilgili sayfada anlatın çok zor birşey değil

ARDetc
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 17:33

Kozyatağı ve Bostancı durağının Google earthten uydu görüntüsü








DedeAli
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 20:08

Sonuç itibariyle bu hat eski ve yeni yönetim arasındaki siyasi çekişmenin sahaaı haline geldiyse büyük talihsizlik. Halbuki sadece şu kozyatağı ve bostancı ya yapılacak isparkların cirosu bile bu metro bitince borcunu kapardı.

ercüment soros 18
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 20:30

İmamoğlu bu naime faysala falan bir ruh sağlığı merkezi yapsın 5 sene birşey yapmada da olur.bir türlü hazmedemediler gitti

mertatay
8 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 22:42

Bostanci sahil devasa bir şantiye alanı gibi kaldı en çok ona üzülüyorum.

sezgin_ist
8 ay önce - Pzr 15 Arl 2019, 08:04

Bu hat ile ilgili çıkan haber:

Alıntı:
İBB'ye bir ambargo da İller Bankası’ndan!
İBB Meclisi CHP Grup Sözcüsü Tarık Balyalı, kamu bankaları gibi İller Bankası’nın da İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne kredi vermediğini açıkladı.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin (İBB) 2020 yılı bütçe görüşmeleri sırasında CHP Grup Sözcüsü Tarık Balyalı, bütçeye ilişkin yaptığı değerlendirme sırasında İBB'ye yönelik ambargo ile ilgili önemli açıklamalar yaptı. Balyalı, ekim ayında 600 milyon TL borç için İller Bankası’ndan talepte bulunulduğunu ancak hala istedikleri borcu alamadıklarını söyledi. Balyalı, İller Bankası’ndan kredi alınamadığı için Dudullu-Bostancı Metro Hattı’ndaki çalışmalara başlanamadığına belirtti.

EN SON 23 HAZİRAN ÖNCESİNDE ALINMIŞ
Sözcü'den Özlem Güvemli'nin haberine göre, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun daha önce açıkladığı Türkiye'deki kamu bankalarının İBB'ye kredi vermediğini yönelik sözlerine atıf yapan Balyalı, “23 Haziran sonrasında hiçbir devlet bankasından tek kuruş bile yeni kredi kullanamadığımız gibi İller Bankası'ndan da en son krediyi 23 Haziran öncesinde almışız” dedi.

METRO ÇALIŞMASI DURDU
23 Haziran seçimleri sonrasında ekim ayında 600 milyon TL borç için İller Bankası'ndan İBB olarak talepte bulunduklarını açıklayan Balyalı “Hala istediğimiz borcu alabilmiş değiliz. Aralık bitmek üzere geri dönen yok. İller Bankası kredi vermediği içinde Dudullu-Bostancı Metro hattı da durdu. İller Bankası versin krediyi hemen Dudullu-Bostancı metro hattına hızlıca başlayalım” diye konuştu.

Balyalı, İBB'nin bu zorluklara rağmen kaynakları en etkin biçimde kullanıp tasarrufu öne çıkarıp tüm yatırımları hayata geçirebilecek güçte olduğunu vurguladı. Yurtdışından buldukları ucuz yatırım kredileriyle bir önceki İBB Başkanı Mevlüt Uysal tarafından durdurulan 8 metro hattının 3'ünü yeniden başlattıklarını hatırlatan Balyalı kısa bir süre içerisinde diğer 5 metro hattının da inşaatlarının başlatılacağını kaydetti.

Balyalı, İBB'nin yatırımları için imzaladığı kredi sözleşmelerini de şöyle sıraladı:

. Katı Atık Yakma Tesisi için yurt dışı bankalarla 320 milyon avroluk kredi sözleşmesi imzaladık.

. Ümraniye-Ataşehir-Göztepe Metro hattı için Avrupa Yatırım ve Kalkınma Bankası (EBRD) ve Karadeniz Ticaret ve Kalkınma Bankası'dan (KTKB) toplam 175 milyon avroluk kredi anlaşması yapıldı.

. Kaynarca-Tuzla-Pendik metro hattına yönelik Fransa Kalkınma Ajansı'ndan (AFD) 86 milyon avroluk sözleşme karara bağlandı.

. Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli hattı için Deutsche Bank'tan 110 milyon avro kredi sözleşmeleri imzalandı ve projeler inşaat çalışmaları tekrar başlatıldı.


EnderOnder
8 ay önce - Pzr 15 Arl 2019, 12:20

İsbankasi niye adam gibi kredilerle bu projeleri desteklemiyor. Yabanci bankalarin pesinden gidilip duruluyor. Dogru bulmuyorum yabancilarin verdigi kredininin altinda muhakkak bir siyasi cikarim vardir. İBB gecmis borclar yuzunden kafasini kaldiramiyor. Kamu da desteklemesin bu isler ibb butcesinde bir takvime baglanmali onlarca yarim kalmis proje yerine oncelik sirasina gore sirayla isler bitirilmelidir



sayfa 555
ANA SAYFA -> ULAŞIM