Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
Cemoli D18
9 yıl önce - Sal 12 Ekm 2010, 17:02

3. sıradaki metro ne zaman başlanır inşaasına???

Mehmet Kasım
9 yıl önce - Çrş 13 Ekm 2010, 09:57

pendik-havaalanı hattını bakanlık yapacak. marmaray kapsamında.



CUMHUR ARSLAN
9 yıl önce - Çrş 13 Ekm 2010, 11:45

zaten metro konusunda oldukça gerideyiz. marmaray kapsamında pendik - s.gökçen havaalanı metrosu gerçekten iyi bir proje olur tabi hayata geçerse;

Onur Kandemir

9 yıl önce - Çrş 13 Ekm 2010, 12:33

Kadıköy Kartal Metrosu uzatılıp kaynarca dan sonra Sabiha gökçen e uzatılmayacak mıydı?

tolginho

9 yıl önce - Pzr 23 Oca 2011, 11:10



Yeni planlara göre Bostancı-Sahrayıcedit-Kozyatağı-Kayışdağı-Dudullu'da sonlanacak bir hat düşünülüyor. Sanırım Dudullu'nun üst tarafında kalan ormanlık alanın bitişiğinde de Seyrantepe'deki gibi bir metro deposu düşünülmüş.

Marmaray, Kadıköy-Kartal M4 Hattı, Kadıköy-Sultanbeyli-Sabiha Gökçen projesi, ile Üsküdar-Ümraniye metrosu ile kesişecek. Sanırım Ümraniye metrosuna şube hat olarak düşünülen Dudullu hattıyla da son istasyondaki depoda tekrar kesişmiş olacak.

Tolga KAPROL[/quote]



C. H. Engin Er

9 yıl önce - Pzr 23 Oca 2011, 13:49

Bu hattın başlangıç noktası Küçükyalı olarak düşünülemez mi acaba? Küçükyalı Atatürk caddesinden başlatılarak Bostancı'ya doğru uzansa özellikle hafta sonları ve Perşembe günleri trafiğin neredeyse ilerlemediği minibüs yoluna belki katkısı olur...

Mehmet Kasım
9 yıl önce - Pzr 23 Oca 2011, 16:03

Alıntı:
Yeni planlara göre Bostancı-Sahrayıcedit-Kozyatağı-Kayışdağı-Dudullu'da sonlanacak bir hat düşünülüyor. Sanırım Dudullu'nun üst tarafında kalan ormanlık alanın bitişiğinde de Seyrantepe'deki gibi bir metro deposu düşünülmüş.


google mapste depo alanı tam bjk tesislerinin yanı gözüküyor. çekmeköy şile otoyolunun başlangıcınde. tepeüstünün kuzeyi.

Alıntı:
Kadıköy-Sultanbeyli-Sabiha Gökçen projesi, ile kesişecek.


bunun teme paralel yht hattı olma ihtimalini tartışıyoruz. eğer olursa hat yht ataşehir garında da entegre olacak demek ki.


İSMAİL ÇELİK

9 yıl önce - Pts 24 Oca 2011, 10:17

Bence hattı Bostancı-Bostancı Köprüsü-Kozyatağı-İçerenköy tarafından götürseler daha iyi olur.Niyemi?İleride hattı Kazasker-Sahra-i Cedid-Göztepe(Marmaray Çemenzar'ın orası)-Mazharbey-Ziverbey-S.ÇEŞME-Kadıköy bağlantısıda olur ileride .(Kozyatağı'na uğramayıp direkt İçerenköy2de yapabilir)

İleride Bostancı-Kozyatağı-Ataşehir-Ümraniye-Libadiye-Göztepe Köprüsü-Göztepe arasında ayrı bir ring hatta yapılabilir.


Mehmet BERBER

9 yıl önce - Pts 24 Oca 2011, 10:32

Kayışdağı bölgesinde oturduğum için(Ataşehir-İnönü Mah.) bu hat önceden beri ilgimi çekiyor.

Maalesef bölgede ağırlıklı olarak konut üreten müteahhitlerden kaynaklı bir dezenfermasyon hat safhada. Bostancı'dan Yeditepe Üniversitesine Çamaşırcı deresini takip ederek giden bir tramvay(ya da metrobüs) hattı çok dillendirildi.

Yukarıda arkadaşın paylaştığı Kadir Topbaş'lı uydu görüntüsüne göre hat aşağı yukarı şöyle bir seyir izleyecek:
Bostancı-Kozyatağı-İçerenköy/Küçükbakkalköy-Gümrük/Garaj-Türkiş Blokları-IMES-Modoko-Dudullu-Çekmeköy

İsmail Bey'in bahsettiği ek hat ise göründüğü kadarıyla paylaşılan uydu görüntüsüne hiç girmemiş.

Her ne kadar halen oturduğum evin olduğu İnönü Mahallesi-Fındıklı bölgesini teğet, Yeditepe Üniversite'sini es geçse de oldukça mantıklı bir güzergah olduğunu düşünüyorum.

Sanırım 3-5 yıla kadar Erenköy Gümrüğü ve İETT Anadolu Garajı da halen oldukları yerden taşınırlar ve o bölge toplu konutlara ayrılır diye düşünüyorum.

Fakat 3.5 yıldır bölgede oturan birisi olarak söylemeliyim ki bu hattın kaderi de Üsküdar-Çekmeköy hattı gibi uzun süre sürüncemede kalmak olacaktır gibi geliyor bana.

Hayırlısı olsun diyelim..


tolginho

9 yıl önce - Pts 24 Oca 2011, 10:53

İlk baştaki düşünceler Bostancı-Bostancı Köprüsü-Kozyatağı-İçerenköy gibiydi ama böyle bir hat e-5 altında kalan kısma hitap edemeyecekti. Oysa şu anki durumda Bostancı-Sahrayıcedid arasındaki geniş yerleşim alanlarına yakın olacak.

Şu anki iki paralel hat arasında kalıp ikisine de uzak kalanları da bu hatlara taşıma vazifesi görecek. Hatta bu hat sayesinde şu an 202lerle levent tarafına gidenler Ümraniye-Levent arası yapılacak olası bir metro(büs) hattına aktarma yapabilir durumda olacaklar.

Metro hatları tamamlandıktan sonra ulaşım güzergah alışkanlıklarımızı biraz değiştirmemiz gerekecek.

Tolga KAPROL



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM