Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
Bulentt

11 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 14:47

1992 yılından beri e-5'i kullanıyorum, topkapı-incirli arası için diyebilirimki, metrobüs trafiği azaltmadı. Bunu anlamak için yan yollara bakmak bile yeterli, kaldı ki, eskiden trafiğin olmadığı transit yolda da incrili de olduğu gibi yolların kesişme noktası iyi ayarlanamadığı için trafik oluşabiliyor.

İncirli de tam ömür plazanın orada, 3 şeritli yol 2 şeride, bazen plazaya gelen araçların bilinçsizce parketmesi sonucu 1 şeride düşüyor. Bu sebeple trafik edirnekapıdan başlıyor her akşam..


Emre Ahlatlı
11 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 15:01

Metrobusdan önce D-1'de 8 şerit vardı şimdi metrobus yolunu çıkarsak 10 şerit var.gözlemsel olarak trafiğin hafiflediği hissedilmiyorsa bunun tek nedeni olabilir , o da son bir yıl içinde trafiğe yeni katılan (Günde yaklaşık 600 yeni araç istanbul trafiğine katılıyor)araç sayısındaki artış. Minibüslerin kaldırılmasıyla Yan yollar daha etkin kullanılacaktır.

En son Emre Ahlatlı tarafından Çrş 12 Arl 2007, 15:06 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Burç

11 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 15:04

Alıntı:
son bir yıl içinde trafiğe yeni katılan (yaklaşık 600 yeni araç istanbul trafiğine katılıyor)araç sayısındaki artış.


Unutulan "günde" kelimesi çok önemli burada.
Günde 800 yeni araç katılıyor!

Kaynak : http://www.dunyagazetesi.com.tr/news_display.asp? ..._id=242930




(+) Bu fotoğrafta toplam yaklaşık 400 araç görünüyor.


Hergün burada görünenin 2 katı kadar yeni araç katılıyor İstanbul trafiğine.. Hergün!



Bulentt

11 yıl önce - Prş 13 Arl 2007, 15:00

Alıntı:
Metrobusdan önce D-1'de 8 şerit vardı şimdi metrobus yolunu çıkarsak 10 şerit var.gözlemsel olarak trafiğin hafiflediği hissedilmiyorsa bunun tek nedeni olabilir , o da son bir yıl içinde trafiğe yeni katılan (Günde yaklaşık 600 yeni araç istanbul trafiğine katılıyor)araç sayısındaki artış.

Araç sayısındaki artışın etken olduğuna katılmakla birlikte, bahsetmeye çalıştığım yolların yanlış yerde birleşmesi veya teknik hatadan dolayı metrobüsten sonra oluşan trafiği görmezden gelmemek lazım diye düşünüyorum. Ömür plazada birleşen yollardan dolayı trafik her akşam edirnekapıdan başlıyor.

İşin iyi yanı bu hatalar çok kısa çalışmayla giderilebilir. Örneğin ömür plazanın önündeki gereksiz geniş kaldırım biraz daraltılsa ve arabaların buraya park etmesi önlense şerit sayısı daralmayacak ve araç trafiği edirnekapıdan başlamayacak.


İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Prş 13 Arl 2007, 15:35
DİKKATİMİ ÇEKTİ


Birşey dikkatimi çekiyor,bazı arkadaşlar gayet güzel fikirler ortaya atarken veya meseleri en azından doğru teşhis ederken bazıları sadece kendine göre veya inanılmaz diyeceğim tarzda kıt görüşle yazı yazmışlar.
Mesela,metrobüs yolu araçlara açılmalıymış?Bunu yazan arkadaş herhalde klavye tuşlarına yanlış bastı?
Lafa bakarmısınmız?Metrobüs yolu araçlara açılmalıymış?

Arkadaş açılsa bile o yol gene tıkanacak,anla bazı şeyleri artık!
Minibüs hatları bu güzergahtan kaldırılıp,İETT hatları azaldığı zaman yan yollar daha akıcı olacaktır,birde iş trafik polisine düşüyor,müsahama yok olması lazım.

Merter'de İşbankası (Migros'un oradaki) ile İBB ek binası yönünde çıkan Nadide Sokak'ta şiddetli park yasağı uygulamalıki burası akıcı olsun ve Topkapı yönünde Merter'e giriş yapan araçların kullandığı köprüdeki trafik yan yola taşmasın.

Cevizlibağ ne zaman minibüsten kurtulur ve İETT düzgün yanaşır-yanaştırılır o zaman rahatlama olacaktır,ayrıca TİM-1 iş merkezi önünden içeri giren yoldaki trafikte denetlenmeli ora sıkıştımı Cevizlibağ bitiyor.

Bahçelievler Çalışlar Cad. ile adını hatırlayamadığım JKENNDY hastanesinin olduğu ve yine Ünverdi yönünden D-100 yönünde çıkışı sağlayan yol eski kola fab. arazisinden yer alarak altgeçide alınıp önce mevcut altgeçide paralel olarak derine inecek sonra batı yönünde İncirli durağını geçtikten sonra Adliye kavşağı yanındaki müsait araziden çıkış sağlanarak,İncirli Topkapı yönündeki yan yolda rahatlatılmalıdır.

Kadir Has'ın önünde beklemeye müsahama yokkkkkkkkkk.

İncirli Ömür Plaza önündede arkadaşların belirttiği hususlara katılıyorum.

Yol tamamen tel örgü ile kapatılarak indirme-bindirme imkanı transit yolda tamamen kaldırılmalıdır.

Şirinevler-Kuleli arası İspark'ın otoparkı kaldırılmalı ve tavizsiz park yasağı olmalıdır.

Çobançeşme'de yan yoldan Sefaköy yönünde gidecekleri köprü ile kesişmeden atlatmalı böylece transit yoldan İkitelli ve AHL yönünden gideceklerle çakışma önlenmelidir.Yeterli arsa mevcuttur.

Çobançeşme Topkapı yönünde yol kesişme noktasında genişletilmeli ve yan yoldan transit yola katılım biraz daha öteye alınmalıdır.

Yenibosna'da Turgut Özal altgeçidinin az ötesinde alt geçitle yol metro hattının altından geçirilip Ataköy tarafında metro hattının yanından gelmeli ve istasyonun bitiminde Ataköy-İncirli kesişiminde altgeçit ortadan çıkartılmalıdır.

Topkapı yönündeki Kadir Has'ın oradaki giriş kapatılarak Ataköy-Şirinevler girişinden giriş yaptırılmalıdır,burası akıcı olup ne yazıkki az önce anlattığım husustan dolayı sıkışma olmaktadır.Böylece yan yolun daralan kısmıda genişletilebilir.

Cennet'te transit yoldan yan yola giriş daha geriye alınmalıdır.(Avcılar yönü)

Cennet'te yol ortasında kalan üstgeçit ayağı halledilmelidir.

Kçekmece'de yol ortasında kalan üstgeçit ayağına korkuluk yapılmalı ve işaretlemler yapılmalıdır ayrıca Cennet-Kçekmece arası yol genişletilmelidir.(Çoğu yer müsait)

Kçekmece'de trafik ekibi hep hazır durmalı,nedenmi,ne zaman geçsem abartmıyorum bir kaza oluyor orada.



İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Cum 14 Arl 2007, 13:54
HAKLI ÇIKTIM


Dün satırları yazıp,işim dolayısıyla Beylikdüzü'ne gittim.İnanırmısınız?Avcılar'da iniş yönünde kaza vardı ve transit yol kilitlenmişti.Beylikdüzü'nde DMS'den Avcılar yoğun diye okuduğum için ben yan yola girdim ve kurtardım paçayı.Olumlu bir haber ise Cennet'ten K.çekmece'ye inişte eski köprünün yerine yapılan köprü açılmış ve inişte rahatlama getirmiş ama daha yapılacak iş var tabiki.
Yan yolların çizgis düzenlenmeli,eski çizgiler var ve şaşırtıyor insanı.
Ha birde Avcılar'da Merkez mahallesi otobüs durağının olduğu yerdeki ,üstgeçidin ayağı transit yolun sağ şeridine geliyor buda halledilmeli.(Topkapı yönü)


Yılmaz_z

11 yıl önce - Pzr 16 Arl 2007, 00:21
Metrobüs trafiği azalttımı?


Metrobüs trafiği azalttımı?
Metobüs hattının bu güzergahı kullanan yolcular için son derece olumlu gözüküyor. Ancak D100 üzerindeki trafiği hafiflettiği söylenemez. Ben 20 yıldır bu güzergahı kullanıyorum.
Yoldan önce maksimum 10 15 dk süren cevizlibağ, incirli arası şimdi 30 45 dk arası sürmekte.

Transit yol ve yanyol uygulaması ile eski yola oranla şerit sayısında artış var.
Ancak her iki yolun girişlerinin ve çıkışlarının yanlış uygulanması sonucu eskiden hiç olmayan yerlerde trafik yoğunluğu yaşanmakta.

Bunu farklı bir başlıktada dile getirmiştim.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=37697& ...p;start=30 (ikinci mesaj)

Belki minübüsler yan yoldan kalktığında birmiktar daha rahatlama olacaktır. Kesinlikle giriş ve çıkışlar bağlanan semtlerin yoğunluğuna göre ayarlanmalı.

iyi geceler



Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Pzr 16 Arl 2007, 00:53

Alıntı:
Belki minübüsler yan yoldan kalktığında birmiktar daha rahatlama olacaktır.

31 Aralık 2007 gecesi (yani 15 gün sonra) minibüslerin E-5 üzerinden kaldırılacağı ve yeni açılacak olan iç hatlara kaydırılacakları yazılmıştı 2 ay evvel... Yeni sistem 1 Ocak 2008'den itibaren yürürlüğe girecek denilmişti... Bu bilgi halen geçerli mi acaba? Bilen var mı?

Akın KURTOĞLU


bay cem
11 yıl önce - Pts 17 Arl 2007, 13:59

yan yolların rahatlaması için minübüslerin kalkması şart.karıncalar gibi arka arkaya sıralanıyor ve kornalarını bipleye bipleye tek şeriti yolcu bekleyerek kapatıyorlar.

metrobüs hızlı ulaşım için çok iyi oldu artık normal otobüsten çok daha hızlı ulaşıyoruz.ama D-100 yolunda eskisi gibi bir değişiklik yok malesef.


Gökçe

11 yıl önce - Pts 17 Arl 2007, 14:31

Ben de trafiğin rahatlamasının Minibüslerin tamamen bu hattan kalkmasıyla olacağını düşünüyorum. Ayrıca Metrobüs Mecidiyeköy'e ulaşmadan asıl rahatlama olmayacak, o yüzden Metrobüs'ü gereksiz yere eleştirmeyelim. Hat şu an sadece Avcılar-Cevizlibağ arası çalışıyor ancak Mecidiyeköy'e varınca Metro ile de entegre olacağı için çok yüksek oranda yolcu ve aracı trafikten çekecektir.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM