Ana Sayfa  



Faruk54



Cum 16 Ksm 2007, 13:32   SAK » F1.04. Adapazarı Tekirdağ Kuzey Marmara Otoyolu


Transit geçiş yapılacak ikinci bir otoyol artık ihtiyaç olmuştu.. Bu proje gerçekleşirse özellikle İstanbul geçisi oldukça rahatlayacak..

Alıntı:
Ulaştırma Bakanlığı tarafından Marmara Bölgesi ile Trakya'da yapımı planlanan 6 otoyolundan bir tanesi olan otoyol uluslararası yol şeklinde düşünüldü.. İstanbul trafiğine girmeden ağır vasıtaların transit geçiş yapmasını hedefleyen proje Kuzey Marmara Otoyolu adı altında Adapazarı'ndan başlayarak Tekirdağ Kınalı'ya bağlanacak.

Projeye yapımı planlanan 3. köprü ile İzmit Körfezi'ne ve Çanakkale Boğazı'na yapılacak köprülerle Marmara aksı tamamlanacak.



 mesajı beğendiniz mi?
Kadir Can Dedeoğlu



Cum 16 Ksm 2007, 22:43  

milyardolarları gerektirecek bir proje olur bu. fiziki şartlar, ödenek yetersizliği derken 10 seneden (iyimser oldu biraz) aşağı bitmez. en kötü ihtimalle de proje olarak kalır. hayırlısı olsun ne diyelim..

 mesajı beğendiniz mi?
Levent Gözek



Cmt 17 Ksm 2007, 12:09  

yap işlet devret şeklinde yapılacak bu otoyol

 mesajı beğendiniz mi?
Ufuk Şanver




Cmt 17 Ksm 2007, 16:54  

Bu otoyol olmasa daha iyi olur.D100 zaten transit yol hailne getiriliyor.Mevcut otoyol da var.Bu proje bana çok da gerekli gibi gözükmüyor.Onun yerine D 100 deki battı çıktılar ,Kirazlıyalı bölgesindeki çalışmalar v.s. tamamlanırsa bu projeye de gerek kalmaz.

iyi akşamlar


 mesajı beğendiniz mi?
Emre Ahlatlı



Cmt 17 Ksm 2007, 17:29   Bu yol yapılmamalı

Avrupa yakası ile Anadolu yakası arasındaki araç geçişlerinin bir süre için tıkanmasında fayda var. Aksi takdirde Avrupa yakasında işi olanların Anadolu yakasında oturmalarını teşvik etmiş oluruz. Bir süreliğine de olsa bunu engellememiz gerekir. Trafiği rahatlatacak en önemli çözümlerden bir tanesi de , insanların işlerine yakın bölgelerde oturmalarının sağlanmasıdır. Araç fiatları gün geçtikce reel olarak ucuzluyor,göreceli olarak insanların gelir düzeyleri yükseliyor,nüfusumuz da artıyor. Araç sayısı katlanarak devam edecektir. Bu yoğunluğa ne yol ne köprü yetişir. Caydırıcı olması bakımından iki yaka arasındaki geçişleri zorlaştırmak yerinde olcaktır.

 mesajı beğendiniz mi?
Kris Hazel



Cmt 17 Ksm 2007, 17:56  

Sadece günümüzü düşünmemeliyiz asıl sorun gelecekte. Geleceğin projesi bu . Bence yapılacak olması çok yerinde bir karar tek tereddütüm ormanların zarar görmesi. Bunu şu şekilde telafi edebilirler kesilen ağaç kadar istanbula ağaç dikmeli mütahit firma .

 mesajı beğendiniz mi?
Akın Kurtoğlu




Cmt 17 Ksm 2007, 19:46  

Alıntı:
Bunu şu şekilde telafi edebilirler kesilen ağaç kadar istanbula ağaç dikmeli mütahit firma .

Maalesef Türkiye'de kesilen ya da yerinden çıkartılan ağaçların yerine, bir daha yenisi dikilmez. Tecrübe ve gözlemlerimizle sabittir...

Akın KURTOĞLU


 mesajı beğendiniz mi?
Murat Caner



Cmt 17 Ksm 2007, 20:56  

Alıntı:
yap işlet devret şeklinde yapılacak bu otoyol


Evet Başbakan'ın damadının şirketi yapacak. Çalık Grubu.

Hiç gereksiz bir yatırım. Önce demiryolları bitmeli. Sonra bu işe girişirsiniz. Eğer gerek kalırsa.

Gençlerin otomobile karşı ilgisinin azaldığını ve gelecekte yollarda daha az araç olacağını anlatan birkaç rapor okumuştum. Ayrıca petrol de pahalandığına göre hiç gereği olmayan bir yatırım.


 mesajı beğendiniz mi?: +2
H.ibrahim




Pzr 18 Ksm 2007, 05:36  

Alıntı:
Evet Başbakan'ın damadının şirketi yapacak. Çalık Grubu.


ihale daha sonuçlanmadı siz nerden biliosunuz??? çalık gurubunu çok iyi tanırım kendileri bunu bilmezken siz nasıl öğrendiniz? helal olsun doğrusu çok iyi bir istihbaratınız var...

ayrıca neden bütün projelere kötü düşüncelerle ve temennilerle başlıorus acaba?
ya avrupalı taa zamanında otoyolları yapmış örümcek ağı gibi acaba ordada oldumu böyle direnen insanlar...

arkadaşlar zamanında FSM köprüsü yapılırken karşı çıkan yada izmitten geçen e-5 (d-100) yolu 3 şerit yapıldığı için dava açan insanlarla dalga geçiorus bu nasıl bi zihniyetmiş diye... lütfen geçmişe bakıp ibret alalım...

bence çok ama çok gerekli bir proje... umarım hızlı yapılır ama geç olsada napalım, önemli olan bişiyleri yapmak değilmi???


 mesajı beğendiniz mi?
mesut arda



Pzr 18 Ksm 2007, 06:44  

ama istanbul geçişi için d100ün iyileştirilmesini ve marmaray ı vurguluyorus

yolun kınalıda bitmesinin gerçek nedeni ise edirne-kınalı 3 şeritken kınalı-mahmutbey arasının 2 şerit olması zamanında 3.şerit tamamlanamadı diye yeni otoyol yapmak çok saçma
3.köprü zaten sırf ağaç katliamıdır başbakan karadeniz sahil yolu bununla birleşecek dedi sinoptan sonra hiçbir proje bile yokken..


 mesajı beğendiniz mi?
Mesajları seç: