Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Murat Caner
14 yıl önce - Cmt 17 Ksm 2007, 20:07

Durağın iki yanına da binit yanaştığına göre aracın iniş kapıları sağda da olsa solda da olsa değişmez. Eğer değişiyorsa yeni bir rezalet gündemde demektir.

Benim gördüğüm önemli bir eksiklik de durakların 50 metre ilerisi ve 50 metre gerisinin yoldan yalıtılmamış olması. Bu bölümlere, yola atlamaları ve kaçak binişleri engellemek için yalıtıcı konmalı. Camdan ya da paslanmaz çelikten korkuluklar işi görür.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 17 Ksm 2007, 20:15

Alıntı:
Durağın iki yanına da binit yanaştığına göre aracın iniş kapıları sağda da olsa solda da olsa değişmez. Eğer değişiyorsa yeni bir rezalet gündemde demektir.

Hiç değişmez olur mu? Tamamıyla değişir hem de... Kapısı solda araç kapılarını açtığı vakit, inmek isteyen yolcular, sollarındaki kapalı durağın sırt kaplamasıyla öpüşürler...

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
14 yıl önce - Cmt 17 Ksm 2007, 20:51

Ama bu metrobüs için olanaksız bir durum. Salın iki yanına da binit yanaşıyor. Salın bir yanının tamamen kapalı olması çok mantıksız. Eğer öyleyse çok büyük rezalet olur.

EMRE YILMAZ
14 yıl önce - Cmt 17 Ksm 2007, 21:02

Durakların kötü yanı geçen yağmurda ıslandım çünkü yukarı doğru yapmışlar uçlarını

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 17 Ksm 2007, 21:04

Alıntı:
Salın iki yanına da binit yanaşıyor.

"Sal"dan kastımız?

Akın KURTOĞLU



Doğukan Kahraman
14 yıl önce - Cmt 17 Ksm 2007, 21:14

Bu durakların üstü kapanması bana göre hiç güzel değil burda sadece İETT kendi duraklarını kullanmış ama burası otobüs durağı değil Metrobüs İstasyonu. Bence böyle durakların üstünün tamamı kapatılması gerekirdi.




NOT Fotoğraf alıntıdır sadece bilgi amacıyla yüklenmiştir.


EMRE YILMAZ
14 yıl önce - Cmt 17 Ksm 2007, 21:44

Dediğiniz doğru bir metro istasyonuna benzer olmalı. Tamam kapatılan uzunluk yeterli yaklaşık 30 metre civarında yani yeni arçlara göre ama teknik açıdan verimli değil kanatları yukarı doğru yapmışlar aşağı doğru olsa daha iyi olurdu ve ayrıca kısa kanatlar içeri yağmurun girmesi çok normal.
Zaten e-5 den bahsediyoz önü açık rüzgar,yağmur,kar,dolu,fırtına olduklarında insanlar duraklarda çok madur olacaklar. Heleki avcılar son durak üniversitenin orası aşırı derce rüzgar alıyor tepede ve önü açık olmasından bence daha tedbirli birşey olabilirdi. Zaten yapan firmada İETT nin duraklarını yapan firma reklam firması


Murat Caner
14 yıl önce - Pzr 18 Ksm 2007, 04:09

Alıntı:
Sal


Platform.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pzr 18 Ksm 2007, 04:11

Bu durumda platform kelimesini kullanmak daha doğru olacak... Sal; suyun kaldırma kuvveti marifetiyle yüzeyde duran, yüzebilen, hareket kabiliyeti olan bir taşıt aracı çünkü...

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
14 yıl önce - Pzr 18 Ksm 2007, 04:21

Platformun apartman topuk anlamına da geldiğini anımsatırım.

Alıntı:
Zaten e-5 den bahsediyoz önü açık rüzgar,yağmur,kar,dolu,fırtına olduklarında insanlar duraklarda çok madur olacaklar.


Neyse ki bunlar küçük ayrıntılar. Yetkililer zamanla doğruyu bulacaklardır. Önemli olan dönüş köprüleri gibi güvenliği tehdit edecek yanlışları başta görüp doğrusunu yapmak. Başkaları söylediği için dinlemezük, bizi kötülemek istiyorlar ondan diyorlar, biz en doğrusunu biliriz yaklaşımı hep duvara toslatır.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM