Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
altay oguz
11 yıl önce - Pts 12 Ksm 2007, 21:34
Modifiye Edilmesi Gereken İETT Hatları



76T: Bu hat eskıden enıyı calısan hattı ıett aktarma oldugunda kestı cıft katlı verdı nedense ama madem suan 73 yerıne devam etmekte en azında aksam sekızden sonrakı seferler 76/T olarak devam etmelı fıkırlerınız beklıyorum.


altay oguz
11 yıl önce - Pts 12 Ksm 2007, 21:38
TEPEUSTU/EMINONU İNONU.MAH/EMINONU HATLARIYLA İLGİLİ DUSUNCELER


89İ ve 89S: İETT'den rıcamız enazından bu ıkı hattı emınonu olarak uzatması Aksaraya gıden emınonunede gıder dıye dusunuyorum zaten oraya gıdıyor ınsanlar dırekt gıtmelerı daha makul ıstanbulda okadar ılce varkı ıkı uç hattı emınonune calısmakta iett gorsun bunları saygılar

Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Pts 12 Ksm 2007, 22:54

Üstteki mesajlarda adıgeçen iki ayrı İETT hattı birleştirilerek, yeni bir başlık içine alınmıştır. Hatlar farklı olsalar da, yorumlarımıza bu başlık altından devam edebiliriz.

Akın KURTOĞLU



semih89
11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 01:15

89İ 89S 89B ... Sefaköy'ün sorunlu hatları bitmez . Sabah saatlerinde sanırım 06:15de tepeüstü-z.burnu 89b çalışıyor ve hep mercedes var bu saatte. Onun dışında bu hattın eminönüne kadar uzatılması demek zaten pik saatlerde binilemeyen otobüse hiç binilemeyeceği anlamına geliyor , ki eskiden eminönü çalışıyormuşş bu hat 2004'de yanlış hatırlamıyorsam biniyordum okula giderken.

recep demirbas
11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 20:18

92C hattı yolcusunu çok dolaştırıyor bence güngörenin içinde.
sabah ve akşam saatlerinde haznedardan yolcusunu alıp kale-center'in yanından direk tozkoparana geçen bir pik hat oluşturulabilir burada.
bu hatta sabah 5 dakikada bir servis var. 10 dakikada bir 92C ve 10 dakikada bir pik hat kaldırılırsa bence faydalı olabilir



ekrem.b
11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 22:24

93m hattından şikayetçiyim çok kısa bir kestırme yol varken akıl almayacak yerlerden dolesıyor hemde dolastıgı yerlerdede yolcu yok ısın tuhaf yanı nie bu kadar dolasıyorlar anlamıyorum 5 dakkalık yolu 20 dakkada geliyor

Mustafa ÇAVUŞGİL
11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 22:28

Bugünlerdede 21MK hattının 3. otobüsü olan 7.25 de cevizliden haraket edecek olan araç esenkente uzatılmış ve ilk servise esenkennet başlıyor... Bende bunu bilmiyordum tabi mağdur olacaktım az kalsın ki haraker amirinin uyarısı üzerine öğrendim... Şimdi araçın esenketten başladığını düşünürsek cevizli peronları ne için yapılmış ta esenkente kadar uzatılıyor...



:BARIŞ:

11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 22:32

Alıntı:
93m hattından şikayetçiyim çok kısa bir kestırme yol varken akıl almayacak yerlerden dolesıyor hemde dolastıgı yerlerdede yolcu yok ısın tuhaf yanı nie bu kadar dolasıyorlar anlamıyorum 5 dakkalık yolu 20 dakkada geliyor


Boşu boşuna gitmiyor ya oralara.O dolandığı yerlerdede yolcu vardır mutlaka, yoksa neden oradan gitsinki o hatç


Çağrı Tekin

11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 22:49

Ben 10 ve 17S hatlarının birleştirilmesi taraftarıyım. Hali hazırda 10'un ilk üç otosu Uğur Mumcu'dan kalkıyor. Bu sabah ilk defa kullandım. Her ne kadar D100 Kartal'da zincirleme kaza nedeniyle Yakacık'tan Cevizli Köprüsü'ne kadar 1 saatte gelmiş olsam da yolun geri kalan kısmı çok akıcıydı. Normalde bu sıkışık trafikte 2,5 saatte gideceğim yolu bugün yaklaşık iki saatte aldım. Tabi havanın yağışlı olması ve Minibüs Yolu'na geç çıkmamız süreyi etkiledi.

Bu iki hat birleştirilse hiç değilse pik saatlerde yirmişer dakikada Kadıköy'e sefer düzenlense, 21U'nun yolcularının büyük kısmını emeceğini düşünüyorum. 21U'da son zamanlarda sabah ve akşam saatlerinde solo otobüs çalıştırılması, insanların duraklarda beklemesine, otobüsün içinde kavga çıkmasına neden oluyor.

Eskiden (21-16-123)U otobüsleri otoyola Cevizli'den girmez, Esenkent'ten geçerler daha sonra yola katılırlardı. (Dikkat ettiyseniz citaro yan tabelalarında bu güzergah geçmektedir.) Ancak köprü inşaatları nedeniyle otobüsler Cevizli'yi kullanmaya başladı. Bazen otoyol tıkalı oluyor, yanyol ise akıcı. Bu otobüsler eski güzergahlarından giderlerse vakit kazanabilirler.

Kadıköy'den D100 yolunu kullanan otobüsler, özellikle pik saatlerde Nautilus'un orada dakikalarca bekliyorlar. Bu otobüsler, hiç o yola girmeyip, 12'lerin kullandıkları yoldan D100'e katılsalar çok vakit kazanırlar. Zaten şu anki güzergahta en çok yolcu Nautilus'un durağında bulunuyor, durağın yeri değiştirilir, AVM'nin öteki yüzüne alınırsa yolcular için de problem çıkmaz.


Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 22:54

Alıntı:
93m hattından şikayetçiyim çok kısa bir kestırme yol varken akıl almayacak yerlerden dolesıyor hemde dolastıgı yerlerdede yolcu yok ısın tuhaf yanı nie bu kadar dolasıyorlar anlamıyorum 5 dakkalık yolu 20 dakkada geliyor
Alıntı:
Boşu boşuna gitmiyor ya oralara.O dolandığı yerlerdede yolcu vardır mutlaka, yoksa neden oradan gitsinki o hatç

Eskiden 93 türevleri vardı. Sene; 70'lerin sonu, 80'lerin tamamı ve de kısmen 90'ların başı (Alın size biraz 93 nostaljisi işte ).

93-Eminönü-Yeşiltepe
93A-Eminönü-A.Ö.S.
93B-Eminönü-Zeytinburnu

Her üçünün de son durağı farklı idi. 93B olanı sahile kadar iner, diğer ikisi ise içerilerde bir yerlerde sonlanırlardı. Sonradan 93A iptal edildi ve 93 ile 93B'nin son durağı birleştirildi. Ardından 93C hizmete girdi (Bayazıd hattı). "C"nin sebebi bundan dolayıdır... LRT hattı önem kazanınca bu hatlar döne-dolaşa E-5'e kadar çıkartıldılar ve destek amacıyla bir de 93M açıldı.

Ancak, 93M, asıl açılış amacı; Zeytinburnu ve havalisi halkına hizmet için ihdas edildiğinden ötürü oldukça uzun bir yol katetmektedir. Halbuki günümüzde, E-5'i takip ederek aşağıya inen otobüs hatlarının LRT ile ilk buluştuğu, düğümlendiği konumda bulunduğu için, aktarmada ve transferde hızı yakalamak için bir alternatif getirilmelidir. Bu da 93E gibi bir hat olmalıdır. Zeytinburnu LRT transferden hareket ettikten sonra, ilçenin içine hiç girmeden, Çevreyolu'nu aralara dahi sapmadan devam etmeli ve seri bir şekilde Mecidiyeköy'e ulaşmalıdır. Yani, şu andaki pik hat olan ve Metrobüs'ü beslemkle görevlendirilen 75C hattının birkaç durak daha aşağıya inmiş türevi olarak... Hatta, 75C buraya kadar inebilir ve hem Metrobüs'ü, hem de LRT'yi Zeytinburnu/Merter alanında görerek, yolcularını alıp çevreden Mecidiyeköy'e çıkabilir.

Akın KURTOĞLU



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM