Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1

Servisten önce MAN mı IKARUS mu kaldırılmalı neden?
MAN (84,85,86,87,94) 33.1%  33.1%  [59]
İkarus (90,91,92,93,94) 66.9%  66.9%  [119]
Toplam Oy : 178

ercandikme
11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 16:46
İstanbul'da Servislerden Önce MAN mı, yoksa İKARUS Otobüsler mi Kaldırılmalıdır? Neden?


Hangi aracın önce servisten kalkmasını isterdiniz lütfen oy atın.Yanlışlıkla Man'a oy verdim

Nejat Bilginoglu

11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 16:48

Manlar kaldırılırsa sayıları sınırlı.Sadece bir bölüm etkilenir. Lâkin Ikaruslar kaldırılırsa Ulaşım durabilir.

Nejat BİLGİNOGLU


ercandikme
11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 16:50

Evet man kaldırılırsa bir kerede kalkar ikaruslar 5 kerede parça parça



Doğukan Kahraman
11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 16:52

MAN'laradn önce Ikarus'lar kaldırılması daha iyi olur. Böylece Beykoz bir çok bölge halkı Ikarus'lardan kurtulup yeni otobüslerine kavuşur.

Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 17:04

İETT'nin çok enteresan bir yöntemi vardır: Kalkacak olan otobüsler, prestij hatlarına verilirler... Evet, gerçekten de ıskat edilme zamanı yaklaşmış otobüsler, merkez hatlara çekilirler. Ya, arzıza yapması durumunda kolay müdahale edilebilsin diye, ya da ilk geldikleri zaman öncelkikle bu hatlara verildikleri için, giderayak da yine bu hatlara verilmeleri uygun olablir düşüncesi etken olabilir...

3 örnek: Leyland'lar, 91-92 senelerinde dar bir bölgeye (Eyüb-Alibeyköy bölgesine) sıkıştırıldılar, geri kalanları da; 28, 50C, 86, 87, 75A, 77, 77A, 69A, T1, T4 tarzı merkez hatlarda çalıştırıldılar.

Büssing-6500'ler ve 5500 modifiyeler; 78, 78A, 86, 87 tarzı hatlarda en son hizmet verdiler.

Akın KURTOĞLU



ümit 806

11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 17:45

Alıntı:
Manlar kaldırılırsa sayıları sınırlı.Sadece bir bölüm etkilenir. Lâkin Ikaruslar kaldırılırsa Ulaşım durabilir

Man'lar kaldırılınca Ikarus'ların çürümesi durmuyor, MAN'ları komple kaldırınca Ikarus'lar yine sapır sapır dökülmeye devam edecek. Ikarus'lar önce kaldırılsın derken, araç alındıkça gelenlerin yerine filodan çıkacak araç olarak MAN yerine Ikarus seçilmesini tecih ederim.


Cem Telgeren
11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 18:51

Alıntı:
İETT'nin çok enteresan bir yöntemi vardır: Kalkacak olan otobüsler, prestij hatlarına verilirler... Evet, gerçekten de ıskat edilme zamanı yaklaşmış otobüsler, merkez hatlara çekilirler. Ya, arzıza yapması durumunda kolay müdahale edilebilsin diye, ya da ilk geldikleri zaman öncelkikle bu hatlara verildikleri için, giderayak da yine bu hatlara verilmeleri uygun olablir düşüncesi etken olabilir...


Bu durumda halen İkitelli ve Edirnekapı Garallarına bağlı olarak çalışan ve genellikle surdışı tabir edilen bölgelere çalışmaya devam eden MAN'lar için İETT'nin henüz seferden kaldırma gibi bir düşüncesi olmadığını düşünebiliriz. Ancak Akın Üstad'ın bu savını 1983 model MAN SL200 ler bozuyor galiba. Onlar da son zamanlarını şimdiki kardeşlerinin halen çalıştığı hatlarda geçirdiler ve garaj değiştirmeden yani merkeze alınmadan bağlı bulundukları İkitelli Garajı'ndan sessiz sedasız hurdaya ayrıldılar.



Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 19:16

Evet, ara ara bu durumu bozan araçlar da oldu. Meselâ; Büssing-U47D'ler... En son Zeytinburnu, Silivrikapı, Yıldıztabya hatlarında çalıştılar.

Ancak, Körüklü İkarus-280'lerin 1979 ve 80 modelleri, Suriçi tarafında en son 28, 86, 87, 84 hatlarında çalıştılar. Beyoğlu yakasında da; 50C, 51, 51S gibi hatlara pik saatlerde destek amaçlı verildiler. Diğerlerinden tek farkları; Beyoğlu hatlarında hem en yeni, hem de en eski körüklü İkarus'ların aynı anda çalışmalarıydı.

Akın KURTOĞLU


nihat bağı
11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 21:15

Evim ve işimin bulunduğu semtler nedeniyle ikitelli ve edirnekapı garajına bağlı araçlarla haşır neşirim.Özellikle manları gün içinde en az 2 kere kullanıyorum.Man ların yenilenmiş olan araçları bizi uzun bir süre daha götürür.Ama ikaruslar için aynı şeyi söylemek mümkün değil

abdullah37

11 yıl önce - Çrş 07 Ksm 2007, 21:44

Ikarus marka otobüsleri gördükçe gerçekten artık piskolojim bozuluyor.Oturduğum ilçedeki ve semtteki (Beykoz/Kavacık) bütün otobüsler yıllardır bu eski sosyalist ülkelerde kullanılan ikaruslar olduğu için İETT'ye kalbimin en derin duygularıyla çok iyi dileklerimi gönderiyorum.....

Bu otobüslere artık binmemek için tek araçla seyahat edebileceğim halde aktarmalı olarak Halk Otobüsleriyle ya da diğer Mercedes çalışan İETT otobüsleriyle yolculuk ediyorum.

Bu kadar rezil bir otobüs hayatım boyunca görmedim.Midibüslerdeki ve Belde otobüslerindeki koltuk sayısı ikaruslardan daha fazla hangisi otobüs hangisi midibüs anlamıyorum.....

Emektar Manlar hala çok iyi durumdalar.Keşke bulunduğum bölgede ikarusların yerine manlar çalışsalar.İkarusların Manlardan daha önce kesinlikle filodan ayrılması gerekiyor...



sayfa 1
123 ... 91011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM