Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
serdar samanlı
14 yıl önce - Cum 09 Ksm 2007, 12:01

Herhalde hattı okulların açıldığı güne yetiştirmek için aceleye getirdiler.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cum 09 Ksm 2007, 19:43

Üstleri örtülecek deniliyor ama, sadece İETT duraklarında olduğu gibi 2 veya 3 cephesi mi örtülecek, yoksa kutu benzeri tam yalıtım mı?

Akın KURTOĞLU


economist
14 yıl önce - Cum 09 Ksm 2007, 19:55

şu anda akbil turnikelerinin üstü kapatılıyor burdanda anlaşılan komple kutu bir şekilde kaplama değilde birkaç parçalı kaplama yapılacağı şeklinde tahmin ediyorum...

EMRE YILMAZ
14 yıl önce - Cmt 10 Ksm 2007, 22:59

Bence tramvay durakları gibi olacak bir kısmı kapalı bir kısmı açık.. Zaten duraklarda orta kısımlarında kablolar var büyük ihtimal aydınlatma ve reklam için.Ama yapılması zaman alıcak galiba daha akbil yerleri tam bitmedi

alioztemur
13 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 17:14

metrobüste daha büyük sorunlar var.benim merak ettiğim konu neden bazı duraklarda yolcuyu geride bırakıpta sonra daha ilerisinden tekrar yolcu alınıyo.bu bir stratejimidir yoksa belediyenin inen yolcunun tekrar karsı yönden binmemesimi.bu yüzden düğmeye basıyoruz şöförler arka kapıları açmıyor neymiş efrendim arka kapıdan binilmezmiş akbilmiizi içerde kullancakmışız.neden bütün duraklarda akbil girişte değil?.38 dk da varacagı vaadedilen metrobüs ne yazıkki bu arabada akbil kullanma rezaleti yüzünden vaktinde gidemiyo.



İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 18:17

bAHSETTİĞİN TATBİKAT Şirinevler ve Zeytinburnu duraklarında çok yoğunluk olduğu için inen ve bineni karışmaması için yapıldı.

İkinci husus bizimde tenkit ettiğimiz hala bazı duraklarda turnike sisteminin oturmamasından kaynaklanıyor.


tolginho

13 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 19:45

Önceki gün Mecidiyeköy durağında inip ortaki merdivenlerden aşağı inerken yandan geçen metrobüs yoldaki bütün suyu üzerimize sıçrattı. Buranın da üstünün tramvay durağı gibi kapatılması gerekli.

Tolga KAPROL


Misafir cd9

6 yıl önce - Prş 14 Tem 2016, 19:17

Türkiyede metrobüs yok.

BRT o . Bus Rapid Transport


sazanhayko
5 yıl önce - Pts 07 Ksm 2016, 20:00

Malesef İstanbul Metrobüsünde bu procenin uygulanması imkânsız ötesi bir şeydir, bunun da çok çeşitli nedenleri vardır:
1. Metrobüs hattında çalışan araçların uzunlukları. Mercedes Capacity 19.54 metre, Mercedes Connecto ve Citaro 17.94 metre, Karsan Breda Menarinibus 18 metre.
Uzunlukları olsun kapıların hizaları olsun bu kabinlerin yapımını engeller.
2. Metrobüs şoförleri her zaman aynı noktada durmuyorlar. Örneğin bir tanesinin arka kapısı tam önünüze denk gelirken arkasından gelen aynı model arabanın aynı kapısı bir veya iki metre ileri ya da geri kalabiliyor.
3. Metrobüs bazen o durakta durmuyor bile.

Lâkin metrobüs duraklarının üstlerinin Beylikdüzü Son Durak ile Avcılar Merkez Ünüversüte Kampüsü arasındaki on adet ve Mecidiyeköy'deki duraklar gibi bir standarda gelmesi daha güzel bir görüntü arz edecektir.
Bir de yol boyunca daracık kalmış olan ve kalabalıktan insanların araca binmeye zorlandığı Yenibosna Ataköy İncirli Zeytinburnu Cevizlibağ Uzunçayır gibi durakların peronlarının biraz genişletilebilmesi gerekir, ki Ataköy ve Zeytinburnu duraklarında inşaat faaliyeti başlamış.

Bir misafir demiş ki İstanbul'da metrobüs yok diye.
Cevabım ise İstanbul'un metrobüsü de kendisine özgedir.


doğru ufuktayız
5 yıl önce - Pts 07 Ksm 2016, 21:39

Sazanhayko bunlara takma kafanı bin gitsin boşuna stres yapıyorsun kendinde, yok o araç bir cm uzunmuş yok o araç 1 cm kısaymış, bunlar çok önemsiz şeyler..

Yani bir örnek vereyim sana, şimdi dolu bir capacity'emi binersin yoksa boş bir citaro'yamı, capacity'e binecek değilsin herhalde o araç daha metrobüs diye :)





sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM