Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 10:41

Alıntı:
Ben bu tip prestij hatlarında troleybüs çalışması taraftarıyım, sebebi ise troleybüslerin yolun
sağından gitmeleri nedeniyle doğal olarak sağ şeridin boşaltılması gerekliliğidir.
Bu arada yeni troleybüsler %20 eğimli rampaları çıkabiliyorlar, Akaretler yokuşu çok hafif kalır.

Çok doğru. Aynen katılıyorum. Bu tarz çözümlerde (hele ki kısa mesafeli kentiçi hatlarında) en iyi çözüm; Troleybüs'tür.

Akın KURTOĞLU


Fatih Can
14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 12:10

Hat mackadan gecmeyecek olsa da suzer plaza onunden gumussuyuna sapmayip Ceylan otele dogru cikacagini dusunuyorum ben buradan da askeri hastahane karisindaki IETT garajina.

Gumussuyu gesici hem gelis gidis hem de cok dar.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 12:29

Evet, bu yol çok daha mantıklı ve de kestirme... Direkt Taksim'in kalbine girebilir. Kadırgalar üzerinden, Asker Ocağı yoluyla Divan'ın önüne çıkarak Taksim'e dönebilir... Ya da; Mete Caddesi'nden çıkar, Cumhuriyet Caddesi'nden döner.

Atatürk Kütüphanesi'nin önüne gelmesi ise gereksiz. Taksim'i görmesi daha doğru olur.



(+)

Kırmızı yol ilk alternatif, mavi olan ikinci alternatif geçiş ve dönüş kısmı...

Akın KURTOĞLU


efe aachen

14 yıl önce - Pzr 30 Mar 2008, 01:06

bildiğim kadarıyla zaten taksimden beşiktaşa birçok otobüs hattı çalışıyor. beşiktaşta oturduğum için dolmuşlara giderken otobüs gelirse binip beşiktaşa otobüsle giderdim hep. hatta füniküler ile kabataşa gidip yürüdüğüm bile oluyordu

kısacası böyle bir hattın getirisi ne olacak? taksim-beşiktaş üzerinden giden hatları mı kısaltmak istiyorlar?


samiozsoy
13 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 20:18

tramvay hattı bile daha beşiktaşa uzamamışken böyle bir hat açmak çok ütopik görünüyor. tamamen gereksiz ve kullanışsız olduğunu düşünüyorum. diyelim beşiktaşa kadar uzadı, araçlar nereden dönecek? orada zaten viyadük var. bir viyadük daha kaldırmaz çırağan caddesi girişi. önce tramvayı uzatsınlar.



Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 21:16

Bu depar hattı, aslında "Levend-Zincirlikuyu-Beşiktaş" arasında düşünülen metrobüs hattının bir uzantısı olacak(tı). Dikey çalışan metrobüsler, Beşiktaş yerine Taksim'de sonlanacaklardı. Yani, bir nevi; "Levend-Beşiktaş-Taksim" metrobüs hattı...

Akın KURTOĞLU


nadirabi
13 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 21:19

metrobus degıl METRO ISTIYORUZ
medenıyetın amacı metropollerdekı zemın ustundekı ınsan sayısı azaltmak yer altına ındırmektır
yerustunde hala olunca ne deıscek metrobus guneyamerıka ulkelerınde olan bısey sanırım
avrupa nın heryerını gordum ama hıc metrobus gormedım
METRO SART SAYIN!!!! buyuklerımız

buyugu kucukle yazdım anlayana

saygılar


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 21:27

Şu anda inşa edilen Beşiktaş katılımı ile Taksim arasında uzatılan bir şube hattı şeklinde ve "shuttle" tarzı çalışan bir hat şeklinde de düşünülebilinir. Ya da anahattan ayrılan bazı servislerin bu şekilde bir yol izleyerek alternatif parkur takibetmeleri gibi bir araçözüm de olabilir. Muhakkak Levend'den inmesi çok da şart değil...


(+)


Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 21:31

Alıntı:
metrobus degıl METRO ISTIYORUZ

Öyle olmuyor işte maalesef!... Biz de neler istiyoruz da, teknik izin vermiyor... Burası İstanbul, tabak gibi bir araziye sahibolan Paris ya da Londra değil... İnişli-çıkışlı bir kent burası... Avrupa'da olmaması, burada da olmamasını gerektirmez. Kriterimiz, Avrupa'nın başkentleri falan değil. Orayla burayı karıştırmayalım. Bu konu sitede; onlarca başlıkta, yüzlerce mesajla, binlerce defa tartışıldı bugüne kadar... Tekrar tekrar başa dönerek bu konuyu ısıtmaya gerek dahi yok artık...

Akın KURTOĞLU


Selahattin Kalay

9 yıl önce - Çrş 20 Mar 2013, 12:48
Beşiktaş Akaretler WOtel




(+)




sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM