Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Murat Caner
14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 14:05

Bence Boğaz Kıyısı'ndan Sarıyer'e gitmeli.

Rifat Behar
14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 14:07

Kabataş- Beşiktaş arasında ring çalışan dolmuş motorlar koysunlar. Bu kadar kısa mesafede metrobüse ne denir bilmem. Trafiği tıkamaktan başka bir işe yaramaz. Bir de tam ücret veya KEKLEME pardon Aktarma sisteminde 0.62 YTL ücret alılar. Artık İBB gülünç olmaya başladı. Havaray, metro, tramvay hatları havada uçuşuyor, bence yapmak istedikleri konusunda kaybolmuş durumdalar. Kendilerine ve demeçlerine çeki düzen vermeliler, açıklama yapmasalar daha iyi. Biz de bir şey zannedip devamlı başlık açıyoruz.

En son Rifat Behar tarafından Çrş 31 Ekm 2007, 15:05 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 14:09
BEŞİKTAŞ TRAMVAYI DÜŞÜNCESİ


Semih Kardeş;doğru dersin tramvay illa yalıtılmış yoldanmı gidecek;hayır.Ama o zaman tramvay seferlerindeki aksamayı tasavvur edebiliyormusunuz?

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 14:20

Alıntı:
ama otobüslerin Beşiktaş'a kısaltılıp ilave aktarma yaptırma vatandaşa hem eziyet,hemde masraf.Mesela Levent'ten Eminönü'ne gitmek için üstelik şehrin anahat üzerinde olan bir yeri 3 araç değiştirmek gerekecek.

İşte bunun yegâne çözümü (3 yerine 2 aktarma ile); tramvay hattının Beşiktaş'a kadar uzatılmasıdır. Levend'den inen ve sahilden gelen otobüsler, Beşiktaş'ta sondurak yapacaklar ve yolcularını buradaki "T1" ([Beşiktaş]-Kabataş-Zeytinburnu) hattına verecekler...

(ÖNEMLİ NOT: Çok kısa bir süre sonra; "Kabataş-Zeytinburnu" cadde tramvayının hat numarası; [T1] olarak hizmete girecektir. Zemin rengi de lâcivert olarak kararlaştırıldı. )

Akın KURTOĞLU


Keremss
14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 17:58

Alıntı:
İşte bunun yegâne çözümü (3 yerine 2 aktarma ile); tramvay hattının Beşiktaş'a kadar uzatılmasıdır. Levend'den inen ve sahilden gelen otobüsler, Beşiktaş'ta sondurak yapacaklar ve yolcularını buradaki "T1" ([Beşiktaş]-Kabataş-Zeytinburnu) hattına verecekler...

(ÖNEMLİ NOT: Çok kısa bir süre sonra; "Kabataş-Zeytinburnu" cadde tramvayının hat numarası; [T1] olarak hizmete girecektir. Zemin rengi de lâcivert olarak kararlaştırıldı. )


İETT ne yapmaya çalışıyor çözemiyorum hergün yeni bir proje hergün yeni bir haber!

Senin önünde 2 tane asrın projesi var 1)MARMARAY (Ulaştırma Bakanlığı Destekli) 2)Avcılar - Göztepe METROBUSÜ Bu iki projeyi bitirirsen zaten İstanbul ihya olur; daha sonra YENİKAPI - TAKSİM METROSU ve KABATAŞ Tramvayınıda BEŞİKTAŞA UZATIRSAN 5 sene proje yapmana bile gerek yok!

Ama hergün değişik saçma sapan projeler çıkıyor yok şişhane - okmeydanı havaray yok dolmabahçe kabataş metrobus yok edirnekapı - topkapı metrobus olmadı beğenmedeim değiştirelim cadde tramvayı olsun İnsanların artık projelere inanası gelmiyor ALİ MÜFİT GURTUNA Giderayak 500 GÜNDE 500 TEMEL adı altında 500 tane saçmalaığa imza atmıştı bunların 5 tanesi bile bitmedi buda ona yakın birşey oldu.



Semih Yaşar

14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 18:01
Beşiktaş tramvayı


Alıntı:
Semih Kardeş;doğru dersin tramvay illa yalıtılmış yoldanmı gidecek;hayır.Ama o zaman tramvay seferlerindeki aksamayı tasavvur edebiliyormusunuz?


Doğru, tramvay seferleri aksayacak, ama bu çok önemli değil.
Metrobüs koysanız onun seferleri de aksayacak, normal trafiğin akış hızında gidecek.
Tramvayı uzatmanın bir avantajı daha var, Kabataş-Dolmabahçe arası izole yolu devam
ettirebilirsiniz ve esas trafik tıkanıklığı bu aradadır, Dolmabahçe sarayının önündeki
trafik ışığından sonra tramvayları geçiş önceliği tanıyarak normal trafiğe karıştırırsınız ve
trafiğin en yoğun olduğu zamanda bile 5 dakikada Deniz Müzesine götürürsünüz.

Kabataş kalkışlı Metrobüs yaparsanız, Kabataş-Dolmabahçe arasını da karışık trafikte
gideceğinden tramvaya nazaran Beşiktaş'a daha uzun sürede gider. Eğer İ.B.B
" Kabataş- Beşiktaş arasınıda Metrobüsü izole yoldan götüreceğim" diyorsa, o zaman
sormak lazım nasıl götüreceksin diye? Tramvay ve otobüsün genişlikleri aynı, 2,5 metre.
Tramvayın daha uzun olmasının ise trafik açısından hiçbir dezavantajı yok, hareket halinde
olduğu müddetçe trafiği engellemez.


Murat Caner
14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 19:06

Alıntı:
Mesela Levent'ten Eminönü'ne gitmek için üstelik şehrin anahat üzerinde olan bir yeri 3 araç değiştirmek gerekecek.

İşte bunun yegâne çözümü (3 yerine 2 aktarma ile); tramvay hattının Beşiktaş'a kadar uzatılmasıdır.


İM bitince tek araçla Eminönü'ne gidilecek.

Bence de Tramvay Beşiktaş'a uzamalı. Ancak o güne dek Kabataş Sarıyer metrobüsü Yapılabilir.


abdullah37

14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 19:19

Bu metrobüs hattı bugün İETT'nin sitesinde okuduğuma göre Beşiktaş-Levent arasına yapılacak.Bu metrobüs hattının zaten kesinlikle Levent'e uzatılması gerekiyordu.Büyükdere caddesinin yükünü şuan metro bile kaldıramıyor.

Yani bu son haberle birlikte bu hat Kabataş-Dolmabahçe-Beşiktaş-Zincirlikuyu-Levent güzergahına yapılacak

İETT'nin verdiği bilgi;

Lastik tekerlekli tramvay: Tramvaya alternatif olarak düşünülen ve Topkapı- Avcılar (18.2 km), Edirnekapı-Vezneciler (3.6 km) ve Beşiktaş-Levent (4 km) ana arterlerindeki araç yoğunluğunu azaltmayı amaçlayan sistemde her bir araç 220 kişi kapasiteli olup özel bir yol yapımını gerektirmiyor.

http://www.iett.gov.tr/haber_detay.php?nid=322


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 19:20

Alıntı:
İM bitince tek araçla Eminönü'ne gidilecek.

Her ne kadar, tam olarak Eminönü merkezi denilemese de, yine de Rüstempaşa Camii'nin yanından bir noktadan yere saplanacak olup, Unkapanı ile Eski Ticaret Odası arasında kalan bir noktada viyadük üzerinde yer alacaktır ve Eminönü'ne vasat bir yürüyüşle 5 dakikada ulaşmak mümkün olabilecektir (Şayet koşarsanız; 2-2.5 dakikada meydana ulaşabilirsiniz )

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
14 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 19:48

Ben yüzerek 30 sn'de giderim.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM