Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 27
icillis
12 yıl önce - Sal 22 Arl 2009, 00:05

Kabataş-Merter(Zeytinburnu)
# HAT UZUNLUĞU : 13,2 Km
# İSTASYON SAYISI : 24
# ARAÇ SAYISI : 52
# SEFER SÜRESİ : 50 dakika
# İŞLETME SAATLERİ : 06:00 / 23:50
# GÜNLÜK YOLCU SAYISI : 245.000 yolcu / gün
# GÜNLÜK SEFER SAYISI : 389
# SEFER SIKLIĞI : Pik saatte 3 dakika
Bostancı-Kadıköy arası 9km diye biliyorum bende.
Kaynak: http://www.istanbul-ulasim.com.tr/default.asp?men ...sayfa_id=3


turgutakbaş
12 yıl önce - Sal 22 Arl 2009, 02:46

Alıntı:
Kabataş-Merter(Zeytinburnu)
# HAT UZUNLUĞU : 13,2 Km
# İSTASYON SAYISI : 24
# ARAÇ SAYISI : 52
# SEFER SÜRESİ : 50 dakika
# İŞLETME SAATLERİ : 06:00 / 23:50
# GÜNLÜK YOLCU SAYISI : 245.000 yolcu / gün
# GÜNLÜK SEFER SAYISI : 389
# SEFER SIKLIĞI : Pik saatte 3 dakika
Bostancı-Kadıköy arası 9km diye biliyorum bende.


peki bu hattın tam maliyetini nereden bulabiliriz ... üstadlar biliyorlardır ... bir önceki bilgide sultançiftliği falanda var ... bize sadece bu etap lazım ki yaklaşık 4 km lik bir fazlalık var görünüyor hala ...


Hakanozh86

12 yıl önce - Sal 22 Arl 2009, 17:23

Alıntı:
bu haritadaki bisiklet yollarının bir çoğunda ama yaya ve bisiklet aynı yerden gidiyor


Bu haritada 2023 ulaşım amaçlı bisiklet yolları hedef haritası.
Şu an mevcut ulaşım amaçlı bisiklet yolu yok. Sadece inşaatına başlanan bu 3 yol var.
Bakırköy İDO - Alibeyköy 24km
Eminönü - Beşiktaş Meydanı 4,5km
Üsküdar - Kartal 32,5km

Sadece bu 3 hat şu an yapım aşamasında. Yapılan Bakırköydeki kaldırımda bisiklet yolunun olmasının sebebi eski hatların rezervasyonu olduğundan dolayı. Şimdilik en uygun böyle görüldüğünden dolayı bırakılmış. Bisikletliler Derneği forumunda bazı yerlerinin eski ve yeni fotolarını görebilirsiniz.

Ayrıca İbb bilgi edinmeden yanıt alabilirsiniz. Size bu linki gönderecektir.:
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/kurumsal/Birimler/ula ...jeleri.doc

Bir yılı aşkın süredir ibb bilgi edinmeden ve Bisikletliler Derneği forumundan takip eden biriyim. Bilgi edinmeden geçen sene ulaşım amaçlı bisiklet yolu olmadığı söylenmişti. İstanbulda şu anda Anadolu yakasında Feneryolunda, ve fenerbahçe ordu evinden pendiğe kadar, ataşehirde, ve kurtköyde bisiklet yolları vardır. Fakat ibb ulaşım amaçlı bisiklet yolunun olmadığını ve planlanan 1004km bisiklet yolunun 1. ve 2. kademelerinden ilk olarak bu 3 yola başlanacağı söyleniyordu. Ve yavaş yavaş başlandı.

Ulaşım amaçlı bisiklet kullanımı arttığında kaldırım üstü bisiklet yollarının tekrar düzenleneceğini umuyoruz.


Misafir 9a1

6 yıl önce - Sal 01 Eyl 2015, 15:52

Minibüs yoluna zaten metrobüs olmazda,sağ tarafı otobüslere özel ayırmak istediler,ancak halkımız her yere düzenli olarak park ettiğinden dolayı, çekiciler baş edemez onca arabayla diye işaret ve tabelalar yapıldıktan sonra vazgeçildi.

mesut arda
6 yıl önce - Sal 01 Eyl 2015, 17:29

Alıntı:
Minibüs yoluna zaten metrobüs olmazda,sağ tarafı otobüslere özel ayırmak istediler,ancak halkımız her yere düzenli olarak park ettiğinden dolayı, çekiciler baş edemez onca arabayla diye işaret ve tabelalar yapıldıktan sonra vazgeçildi.

tam olarak vazgeçilme değil de eds kafasına göre çalışıyor.

burasının metrobüsü sıklığıyla körüklülerin bolluğuyla 17 idi, ne güzel körüklü tüm yolcuyu toplardı. otobüs aş katakullisiyle körüklü kalmadı; 17 artık günün her saati balık istifi.



Volkan__34
6 yıl önce - Sal 01 Eyl 2015, 20:07

Alıntı:
17 artık günün her saati balık istifi.


Sadece körüklü meselesi değil. Banliyönün de yok edilip çürümeye terkedilmesinin etkisi çok büyük.


Metrocu Rüzgar
10 ay önce - Prş 14 Ekm 2021, 19:31

Bu projenin yeniden gündeme gelmesi lazım. Çünkü Kadıköy-Maltepe minibüs caddesindeki trafik buram buram oluyor.

Hüseyin Göktürk
10 ay önce - Prş 14 Ekm 2021, 22:41

Alıntı:
Bu projenin yeniden gündeme gelmesi lazım. Çünkü Kadıköy-Maltepe minibüs caddesindeki trafik buram buram oluyor.


Minibüs caddesinin kuzeyinde M4 ve bilumum E-5 otobüs hatları, güneyinde Marmaray ve bilumum sahil yolu otobüs hatları var. Buraya Metrobüs hatta ek otobüs hattı bile gereksiz bence. Bu bir kenara bir metre bile boş arazi olmayan Bostancı ve Maltepe'de nereye metrobüs yolu konulacak?

Eğer metrobüs bir şekilde veya bir sebeple uzatılacaksa eğer Bağdat Caddesi üzerinden Bostancı'ya uzamalı ve M8 ile entegre olmalı. Ama buna da değer mi tartışılması gerek.


Metrocu Rüzgar
10 ay önce - Cum 15 Ekm 2021, 10:04

Ben bişey eklemeyi unuttum bu hat havaray olmalı.

mus7y123

10 ay önce - Cum 15 Ekm 2021, 15:09

Minibüs lobisi bu projeye izin vermez boşuna beklemeyin. Teknik olarak hem metro hem tramvay bölgede çok zor olur zaten. Boşver minibüsler devam etsin birbirini yiyorlar zaten



sayfa 27
« önceki   123 ... 262728   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM