Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 7
mehmetkonyar
13 yıl önce - Cum 20 Şub 2009, 12:22

Alıntı:
Burada 4 numara var artır olsun bu iş.Ayrıca ring çalışan ve bir kısmı minibüs yolu ilede bağlantı sağlayan FB1,FB2,GZ1,GZ2 hatları var.


4 numaranın seferleri yeterince yoğun aslında. Sadece araçlar özellikle sabah ve akşam yoğun saatlerde yetersiz kalıyor. Hala devam ediyor mu bilmem ama bir ara körüklü İkarus çalışıyordu bu hatta, bayağı da işe yaramıştı. Caddenin güzelliğine bakılarak körüklü Citaro bu hatta birebir gidecektir.

İsmail Abi'nin bahsettiği FB1, FB2, GZ1, GZ2, ER1 ve ER2 gibi hatlar minibüs caddesiyle Bağdat Caddesi arasında ulaşımı sağlasa da seferler çok az, genellikle saatte bir. Seferler arttırılarak mahalle içi ulaşım sorunları rahatça çözülebilir.


gevrim
11 yıl önce - Cum 31 Arl 2010, 00:23

Marmaray için banliyo seferleri kapatildiginda Bagdat Caddesi ayni aksam televizyonda ilk haber olacaktir.Cunku buyuk ihtimalle insanlar araclari terk edip yuruyerek gidecektir.

Gunu herhangi bir saatinde gelip gormenizi isterim.Marmarayi beklemeyin.
Bu cadde trafige tamamen kapatilip tramvay yapilmali.Metrobus vebenzeri cozumler sadece daha fazla tikanikliga yol acar.Cunku zaten metrobusun bugun bile girmesi nerdeyse imkansiz.Cadde saga ve sola park esip dortlulerini acmis araclarla dolu.
Yuzlerce dolmus var,bir o kadar otobus (her renkten) giriyor,sayisiz yan sokak giris cikisi var..
Ve hepsinden onemlisi haftasonlari bur bolgeye binlerce insan geliyor.
Caddenin deniz tarafi ve tren yolu tarafi binlerce apartman ile dolu.Hala eskiler yikilip daha luks yenileri yapiliyor..
Cadde tam bir kaos.


engygl
9 yıl önce - Prş 11 Ekm 2012, 19:45

Alıntı:
İstanbul Elektrik Tünel Tramvay (İETT) Genel Müdürü Mehmet Öztürk, "Avrupa yakasında Edirnekapı-Vezneciler, Kabataş-Beşiktaş ve Beşiktaş-Taksim olmak üzere 3 metrobüs hattı düşündük. Anadolu yakasında da Bağdat Caddesi, sahil şeridi ve minibüs caddesinde 3 olmak üzere 6 yeni güzergâhta metrobüs projesi uygulayacağız." diye konuştu.

Yukarıdaki açıklamanın tarihi Ekim 2007, tam beş yıl olmuş ve bahsedilen altı projenin hiçbiri yapılmamış. Proje çöplüğü bir memleketimiz var..


emrenmert

9 yıl önce - Prş 11 Ekm 2012, 21:46

Metrobüs, Söğütlüçeşme'den sonra inip Bağdat Caddesi'nden devam ederek Bostancı'ya ya da Küçükyalı'ya kadar devam edebilir. İzole yol olmasına gerek yok; Bağdat Caddesi üzerinde sıradan bir otobüs formunda da devam edebilir. Sadece duraklar yenilensin yeterli.

Emir Karagüler

9 yıl önce - Prş 11 Ekm 2012, 21:51

16-16D ve 4 yeterlı hıc gerek yok saçma metrobüs hayallerine sadece Pik saatlerde 4 ve 16 yıl sıklaştırsınlar yeter zaten Otobüs A.Ş nin yeni otobuslerı memnunıyet yarattı

EmirTR
9 yıl önce - Cum 12 Ekm 2012, 17:38

Caddeye metrobus = katliam. istanbulun en guzel caddelerinden birinin icine edilir.

Yapacaklarsa metro yapabilirler. o da gereksiz olur. Yapmalari gereken sey 4 numaranin seferlerini arttirmalari, bir de toplu tasima seridi yapilmasi.


tony montana
9 yıl önce - Cum 12 Ekm 2012, 19:58

Metrobüs çok anlamsız olur. o bölgeye kabataş-bağcılar gibi bir hafif metro yeterli olacaktır.

emrenmert

9 yıl önce - Cum 12 Ekm 2012, 20:00

yoo. Araçlar yola devam etsin; normal otobüs gibi gitse de olur.



sayfa 7
ANA SAYFA -> ULAŞIM