Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
cihankacar81

14 yıl önce - Cum 04 Oca 2008, 21:28

Bagdat caddesini orada oturanlar acisindan degil ziyaret eden insanlardan acisindan da dusunmek gerekir. Tabiki toplu tasimaya ihtiyac var. Bence sari dolmus sistemi gayet pratik fakat araclarin modernize edilmesi gerekiyor. Bagdat caddesine dokunmanin imkani yok cadde boyle kalmali bence. Sahil yoluna bir calisma yapilabilir.belki bu hatta yani pendige kadar bir toplu tasima sistemi kurulabilir. (caddebostan-pendik). bostanci kucukyali ve maltepeye giden yolcu sayisi cok olur dusuncesindeyim

Necdet Cevahir
14 yıl önce - Cmt 05 Oca 2008, 06:48

Alıntı:
Metrobüse yeni isim bulmak için münferit bir başlık açarsak, orada bol bol ilginç isimler türetiriz...


"Mini" büs var, "Midi" büs var, bunada "Maksi" büs diyelim bari..


Ahmet Kemal Şenpolat
14 yıl önce - Cmt 05 Oca 2008, 13:02

bağdat caddesine ve minibüs caddesine kesinlikle METRO yapılmalı

hiç lafı eveleyip gevelemenin bir anlamı yok

lastikli ulaşım sonuçta gelip boğaz köprüsüne bağlanacak..yine kitlenecek..zaten istanbula azcık yağmur kar düşse ortalık birbirine giriyor..şehir şehir olma niteliğini çoktan kaybetti.

2050 yılında türkiye için 100 milyon nüfus öngörülüyor.. istanbulda olasılık 20ye dayanır rahat rahat.

onun için tek çözüm maliyetli de olsa ya metro ya da metro ..biri şimdilik minibüs yolundan diğeri bağdat üzerinden..hatta bunları da birbirine bostancı ve göztepe gibi yerlerde birbirine bağlayan ya da kavuşturan transfer noktaları..

lakin anadolu yakası sol oy deposu potansiyeli olduğundan mıdır nedir hep ulaşımda ihmal edilir..

bunu biraz da bşehir belediye başkanlarının istanbulun bakırköy yakasında ikamet etmelerine bağlıyorum..hep ulaşım yatırımlarını o bölgeye öncelik veriyorlar...anadolu yakasına daha hala gözle görülür bir somut çalışma yok

marmaray da maalesef her zaman dediğim gibi yanlış istikamete gidiyor...tarihi yarımadaya metro bile girmemeli...orası ıslah edilip açık hava parkı haline getirilmeli..esas nufus yoğunluğu maslak gkökdelenler bölgesine doğru kaydırıldığına göre marmaraya alternatif gelecek ikinci hat bağdat caddesi ve minibüs yolundan gelen üsküdar üzerinden beşiktaş mecidiyeköy maslak hattı şeklinde olmalı..bu hat boğaz köprülerini de rahatlatacaktır

şimdi kalkarlar bu fikri de alırlar içinden araba geçecek tünel şeklinde tasarlarlar !!!!

metrobüs günü kurtarır..geleceği değil


Hakanozh86

13 yıl önce - Prş 12 Şub 2009, 12:11

Bu metrobüs hattının son durumu nedir?
Banliyöler 15 Haziranda duracak 4 ay gibi bir süre kaldı fakat belirlenen

Bağdat Caddesi
Minibüs Yolu
Sahilyolu

metrobüs hatlarıyla ilgili bir çalışma yok galiba...

Bilgisi olan varmı ?


ali_f
13 yıl önce - Prş 12 Şub 2009, 12:13

Alıntı:
Bu metrobüs hattının son durumu nedir?


İlk durumu olmadı ki son durumu olsun. Bu proje bir hayal.



oytun71

13 yıl önce - Cum 20 Şub 2009, 01:13

Bundan 5-6 yıl önce Bağdat Caddesi güzergahını 4 şeritten 3 şeride indiren Belediye, bir de bu şeritlerden birini metrobüse ayıracaksa mahvolduk demektir. Zira Bağdat Caddesi üzerinde gelişigüzel sağlı sollu park eden densizler de birer şerit kapattıkları zaman olay bitmiştir.

Mantıklı çözümler getirelim lütfen, daha doğrusu düzgün hayal kuralım...



osmancık
13 yıl önce - Cum 20 Şub 2009, 01:17

Bu aralar heryerden metro ve metrobüs geçmeye başladı.
Hadi bakalım hayırlısı. Bence de hiç gerçekçi değil.

Bağdat caddesi arabasıyla hava atma mekanı, otobüse binip kim ne yapacak?


Hakan_139
13 yıl önce - Cum 20 Şub 2009, 01:22

Bağdat Caddesi'ne metrobüs düşüncesi bana biraz fantazi gibi geldi. Metrobüsü D-100 gibi çevre yollarında uygulayabilirsiniz ama, şehiriçinde izole yol nasıl yaratılacak. Caddenin her yerinde sağdan soldan giriş ve sağa-sola dönüş var. Bir de caddenin genişliği ne kadar ki zaten.

Tamam Cadde'de ciddi bir trafik problemi var. Bunun en somut örneğini daha çok kısa süre önce, normalde 10 dk.'lık bir mesafe olan Bostancı-Kızıltoprak arasını 1 saatte alarak ve Fenerbahçe maçının 25.dakikasına yetişerek yaşadım.

Ama buranın trafik sorunun çözümü metrobüs olamaz, ancak metro olur. Ancak Marmaray, mevcut banliyo hattını kullanacağına göre, Marmaray'a paralel bir metro da hem hayal hem de mantıksız bir iş olur herhalde. Galiba Marmaray'ın bitmesini beklemek durumundayız.


Semih Yaşar

13 yıl önce - Cum 20 Şub 2009, 03:04
Bağdat caddesi


Bağdat Caddesi üzerinde çok canavar bir yerüstü ulaşım sistemi kurmaya gerek yok, burası
İstanbul'un en güzel caddesi, yeteri kadar otobüs, dolmuş zaten var. Burayı otoyola çevirmeye
gerek yok, trafik akıcılığı çok isteniyorsa, yolun sağındaki saygısız araba parklarının önüne geçmek
lazım. Marmaray bitince acelesi olanlar Marmarayı kullanır, sportmen olan caddeyi boylu boyunca
yürür ve Metrobüse kapağı atar, yürümek istemeyende dolmuşa yada 4 no'lu İ.E.T.T otobüsüne
binebilir.


İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Cum 20 Şub 2009, 10:49

Buraya metrobüs gerekmez.Çünkü minibüs caddesine göre yolcu talebi belirgin seviyede az.Sebebi nüfusun oraya göre az oluşu ve hususi araç kullanımı çokluğu.

Kızıltoprak-Feneryolu cadde üstünde sayabileceğimiz Marmaray istasyonları.Erenköy,Suadiye'de uzak değil.Göztepe aralı Tütüncü Mehmet Efendi Cad. tempolu bir şekilde 20 dakikada yürünür burası.

Yapılırsa beklenen doluluğa ulaşmaz çünkü burada ikamet edenler binmez.(Binerde istedikleri oranda değil)

Burada 4 numara var artır olsun bu iş.Ayrıca ring çalışan ve bir kısmı minibüs yolu ilede bağlantı sağlayan FB1,FB2,GZ1,GZ2 hatları var.

Burada otopark yapımına ağırlık verip yola park azaltılmalıdır.X5,Q7 alıp biniyorsan 5 TL. park parasınıda ver bir zahmet.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM