Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 09 Ekm 2007, 08:44
[İST-C4.38] - Raylı Sistemlerin Park Alanları



İstanbul kentiçinde hizmet veren cadde tramvaylarının ve LRT sisteminin "park alanları"yla ilgili görsel malzeme ve dokümanları burada biriktireceğiz.

Akın KURTOĞLU


hüseyin avni
14 yıl önce - Sal 09 Ekm 2007, 19:01

Yeraltı metrolarının park alanları ne olcak

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 09 Ekm 2007, 19:08

Cadde tramvayının akşamları araçlarının istiflendikleri alanlar; Aksaray triyaj alanı, Pazartekke otobüs garajının içindeki tramvay hangarı ve yeni yapılmakta olan Cevizlibağ-Zeytinburnu sapağının yanındaki açık alan... Bunun dışında geceleri Zeytinburnu son istasyonda da bekleme alanları mevcut.

Nostaljik tramvaylarımızın ise; hat bitimlerinde küçük birer deposu bulunmakta (Taksim ve Kadıköy'de).

LRT hattının araçları; geceleri Esenler'deki merkez depo alanına çekiliyor.

Akın KURTOĞLU


Erdemli Salih

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 10 Ekm 2007, 00:22

Cevizlibağ'da, Zeytinburnu'na giren yol kavşağının berisinde hazırlanan (zannedersem birbirine paralel 4 hatlı ) Park Alanı tam randımanlı olarak hizmete girdi mi? Takip eden var mı?

Akın KURTOĞLU



Cem Telgeren
14 yıl önce - Çrş 10 Ekm 2007, 00:33

Alıntı:
Cadde tramvayının akşamları araçlarının istiflendikleri alanlar; Aksaray triyaj alanı, Pazartekke otobüs garajının içindeki tramvay hangarı ve yeni yapılmakta olan Cevizlibağ-Zeytinburnu sapağının yanındaki açık alan... Bunun dışında geceleri Zeytinburnu son istasyonda da bekleme alanları mevcut.


Bu binlerce YTL'lik araçları geceleri cadde ortalarına,açık alanlara bırakmak araçların güvenliği bakımından biraz sakıncalı değil mi? Bence İstanbul Ulaşım A.Ş. bu araçları geceleri Allaha emanet orada burada bırakmak yerine güvenli bir yerde ve bir arada garajlamasını sağlamalıdır. Bunun için de gerekirse Esenler Deposu misali yeni depo alanları inşa edilmesi gerekmektedir.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 10 Ekm 2007, 00:50

Benzer bir açık park alanı da Aksaray'da triyaj alanında mevcut. Öğlenleri ölü saatlerde ve geceleri Bombardier'lerin bir kısmı burada park ediyorlar. Ama alan 24 saat boyunca muazzam bir şekilde korunuyor. Aynı şekilde Cevizlibağ da bu tarz bir sistemle denetlenmekte olmalı...

Akın KURTOĞLU


Cem Telgeren
14 yıl önce - Çrş 10 Ekm 2007, 00:52

Alıntı:
Ama alan 24 saat boyunca muazzam bir şekilde korunuyor. Aynı şekilde Cevizlibağ da bu tarz bir sistemle denetlenmekte olmalı...


Yine de bu araçların sokak ortasına bırakılmaları bana biraz ters geliyor.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 10 Ekm 2007, 00:54

Belki Cevizlibağ'daki park alanının üzeri örtülür... Şayet, estetik açıdan Topkapı şehir parkının peyzajına olumsuz bir etki yapmayacaksa... Hiç değilse kış koşullarında tam koruma sağlanır böylece...

Akın KURTOĞLU


adnan yasar
14 yıl önce - Çrş 10 Ekm 2007, 01:11

Alıntı:
Cevizlibağ'da, Zeytinburnu'na giren yol kavşağının berisinde hazırlanan (zannedersem birbirine paralel 4 hatlı ) Park Alanı tam randımanlı olarak hizmete girdi mi? Takip eden var mı?
Alıntı:
Bu binlerce YTL'lik araçları geceleri cadde ortalarına,açık alanlara bırakmak araçların güvenliği bakımından biraz sakıncalı değil mi? Bence İstanbul Ulaşım A.Ş. bu araçları geceleri Allaha emanet orada burada bırakmak yerine güvenli bir yerde ve bir arada garajlamasını sağlamalıdır. Bunun için de gerekirse Esenler Deposu misali yeni depo alanları inşa edilmesi gerekmektedir.

Sayın Akın Beyin Bahis etti park alanından haberim yok fakat Cem Beyin bahis ettigi gibi araçları daha güvenli bir alan çekmekte yarar var bence benim fikrim yer üstünde bir depo inşa edip araçları oraya çekmek degil boşu boşuna yer işgal etmiş oluruz diye düşünüyorum oysa zeytinburnu kabataş veya diger hatların bulundugu uygun bir alanda bugünün teknolejisiyle kazı yapılarak yer altına park ve atölyeleri inşa edilebilir hem güvenlik açısından hem yagmur yagış rütübetli havadan korumuş oluruz diye düşünüyorum tabiki biraz masraflı olacagının bilincindeyim örnegin istanbul aş nin şehreminde istanbul tıp fakültesinin karşısında garajı ve tamir atölyeleri var büyük bir alanı işgal etmiş durumda bazı zamanlar arızalı bir tranvay garaja çekilecegi zaman trafik durduruluyor ve arzalı tranvay garaja alınıyor ve çıkışlarda aynı işlem tekrarlanıyor burda hem araç trafigini yavaşlatmış oluyoruz hemde büyük bir alanı işgal etmiş oluyoruz bu benim fikrim düşünülürmü bilmem SAYGILARIMLA



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM