Ana Sayfa 915 bin Türkiye Fotoğrafı
Erkan_T
7 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 20:02
İzmir ESHOT'a Deneme Amaçlı Verilen BMC Procity 300K Körüklü Otobüs




Eshot , Cumartesi gününden itibaren bu zamana kadar BMC ' nin ilk ve tek körüklü otobüsü Procity 300K modelini 86 Balçova - Halkapınar Metro hattında deniyor.

Her peronda farklı şoförlerin denediği bu otobüsü , Ahmet Akbulut arkadaşım ile durakta ikimiz birbirimizi tanımayarak bekletikten sonra otobüsün de perona gelmesi ile tanıştık.

Otobüsün deneme süreci boyunca daimi gözlemcisi ve bilgi danışması ise fabrikadan bir görevli.
Araç hakkındaki bilgileri , şoföre iletiyor.
Aynı zamanda otobüs 35 T 8026 Test plakası ile çalışıyor.
Bu otobüs 100 adet Körüklü otobüs alımında da başrol oynayabilir.

Perondaki şoförler de merakla bu otobüsün her yerini incelediler ve beğendiler.

Sitemizde Eshot ' a ait deneme otobüsleri bulunmadığı için bugün saat 11:30 ' dan 15:30 ' a kadar benim ve Ahmet Akbulut ' un beklemesi ile fotoğrafları çekip sitemizdeki cemaati bilgilendirmek ve arşivlendirmek istedik.

İşte bu araca ait kareler




(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)




(+)




(+)




(+)




(+)





(+)





(+)



Ahmet AKBULUT

7 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 20:24

erkan arkadaşım zaten güzel fotolarıyla aracı tanıtmış.Daha önceden birbirimizi tanımadığımız için saatlerce yan yana oturup birbirimizi çıkaramadık .Ta ki otobüsümüz durağa geldi ikimz birden yerimizden fırlayarak aracı resimlemeye başladık ozaman anladık karşımızdakini bir wowcu olacağını .Birlikte halkapınara gidip gelerek aracı denemiş bulunduk.Bmc gerçekten çok güzel bir iş başarmış.procity görüntüsüyle rahatlığıyla çok modern ve İzmir'imize Türkiye'mize yakışan bir otobüs olmuş...
İzninizle bir kaç fotoda ben yüklemek istiyorum.


(+)

araç dış görünümyle hepimizin bildiği procity 300k


(+)

iç görünümden bir kare...aracın içi gayet rahatve modern bir hal almış...



(+)

körük ayrıntısı ... istanbulda kullanılmakta olan mercedes citaroların körük bölgelerine benzemiş .


(+)

orta havuz bölgesi geniş yapılmış .buda aracın ayakta yolcu sayısını arttırıyor.


(+)

ön yüzü...bmc nin ön yüzlerini hep çok sevmişimdir...
keşif sırasında tanıştığım Erkan Toksun arkadaşıma yardımlarından dolayı teşekkür ederim
saygılarımla
Ahmet Akbulut


GeDiZ

7 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 20:27

İzmir için hayırlı uğurlu olsun. Arkadaşlar otobüste kaç kişilik koltuk var acaba? körük kısmında iki kapı arasında ters 2 düz 2 koltuk mu var? resimden anlaşılmıyor ama sayan varsa açıklasın yarın Buca'ya 2 vesait gideceğimiz belli oldu yine

Sadık_D
7 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 20:32

Süper bir körüklü olmuş emeği geçen herkesi kutluyorum .
Keşke beldelerin yerine bütün otobüslerimiz solo procity olsaydı.Basamak diye bişey yok herkes için çok faydalı..
2. kapı biraz uzağa yapılsaydı keşke , Yolcuların arkaya doğru ilerlemesine yardımcı olurdu
Hatta kapılar körükten sonra olmalı bence.üç kapı yan yana körükten sonra olsa çok kullanışlı olurdu .
Ütopik bi fikir belki ama toplu taşıma araçlarında hele hele körüklü otobüslerde körükten sonrasına yolcularımız ilerlemiyor ..


emincan_35
7 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 21:16

Ben bu aracı daha önce çalıştığım fabrikanın yanında yer alan BMC deposunda da görmüş ve çok hoşuma gitmişti.Şimdi güzel İzmir'imize deneme amaçlı verilmiş.İnanın bence çok güzel bir araç.İzmirimize yakışır.Her ne kadar sitede bu araçların (BMC'nin )alınmasına karşı olanlar varsa da bence İzmir için en iyi seçim olur.Hem fiyat hemde görünüş açısından.


Can B
7 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 22:33

GeDİZ demiş ki;
Alıntı:
Arkadaşlar otobüste kaç kişilik koltuk var acaba?

Bu otobüste toplamda 48 adet koltuk bulunmaktadır. Bu koltuklardan 26 tanesi körükten önce, 22 tanesi de körükten sonra yer almaktadır. Bu 48 koltuğun 12 tanesi ters konumdadır.



ESHOT ve İZULAŞ otobüsleri - İç oturma düzenleri adlı başlıktaki mesajımda da otobüsün iç krokisiyle ilgili fikir sahibi olabilirsiniz.


En son Can B tarafından Pts 08 Ekm 2007, 05:31 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


GeDiZ

7 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 23:02

tahminim doğru çıktı, arka kısım Volvo gibi 5li veya Mercedes gibi 4lü değil. Ondan sayı az kalmış ama ayakta yolcu sayısı fazla alır herkes benim Volvo hastası olduğumu bilir, koltuk sayısı 50 olur hatta geçer demiştim ama olmadı. İnşallah bu otobüsler gelir de insan gibi kullanılır, yoksa yolcusu da şoförü de bakmazsa sanoslar gibi olur sonları Allah korusun

Cem Telgeren
7 yıl önce - Pts 08 Ekm 2007, 00:35

Bu otobüs İETT'de uzun bir süre deneme seferleri yapan 2006-001 filo numaralı BMC Procity'nin körüklü modeli. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla fena olmamış doğrusu. Bu otobüs yada herhangi başka bir kardeşi diğer şehirlere de deneme seferlerine gidecek mi acaba?

Ahmet AKBULUT

7 yıl önce - Pts 08 Ekm 2007, 00:39

Erkan arkadaşımızın söylediğine göre bu araçtan sadece 1 tane var şimdilik.eshot tarafından bir deneme süresi istendiği için verilmiş

saygılarımla


Erkan_T
7 yıl önce - Pts 08 Ekm 2007, 06:05

Nprs demiş ki:

Alıntı:
arkadaşlar yeni otobüsleri beğendim çok güzeller.izmirliler için hayırlı olsun.


Umarım Eshot bu sefer bizi Sanos ve Ikarus marka otobüslerden kurtarır da bizim için hayırlı olur.

Gediz demiş ki:

Alıntı:
Arkadaşlar otobüste kaç kişilik koltuk var acaba? körük kısmında iki kapı arasında ters 2 düz 2 koltuk mu var? resimden anlaşılmıyor ama sayan varsa açıklasın


Bakınız: http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=620950#620950

Sadık demiş ki:

Alıntı:
Keşke beldelerin yerine bütün otobüslerimiz solo procity olsaydı.Basamak diye bişey yok herkes için çok faydalı..




Alıntı:
2. kapı biraz uzağa yapılsaydı keşke , Yolcuların arkaya doğru ilerlemesine yardımcı olurdu
Hatta kapılar körükten sonra olmalı bence.üç kapı yan yana körükten sonra olsa çok kullanışlı olurdu .
Ütopik bi fikir belki ama toplu taşıma araçlarında hele hele körüklü otobüslerde körükten sonrasına yolcularımız ilerlemiyor


Gerçekten de Ütopik bir fikir.

Yayınlanan bir iç yazışma ile :

Tüm şoför arkadaşlarımızın dikkatine !
Körüklü otobüs kullanan şoförler her ön kapıda yolcuların birikmesi yüzünden yolcu alamamaktadır.
Yolculara ikaz edilerek arka tarafa ilerlenmesi sağlanıp mümkün mertebe zorunlu olarak her durakta yolcu alınacaktır.
Gereğinin yapılmasını arz ederim.


Emincan demiş ki:

Alıntı:
Ben bu aracı daha önce çalıştığım fabrikanın yanında yer alan BMC deposunda da görmüş ve çok hoşuma gitmişti.Şimdi güzel İzmir'imize deneme amaçlı verilmiş.İnanın bence çok güzel bir araç.İzmirimize yakışır.Her ne kadar sitede bu araçların (BMC'nin )alınmasına karşı olanlar varsa da bence İzmir için en iyi seçim olur.Hem fiyat hemde görünüş açısından.


Türk insanı olarak yerli malları istiyoruz...

Cem abim demiş ki:

Alıntı:
Bu otobüs İETT'de uzun bir süre deneme seferleri yapan 2006-001 filo numaralı BMC Procity'nin körüklü modeli. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla fena olmamış doğrusu. Bu otobüs yada herhangi başka bir kardeşi diğer şehirlere de deneme seferlerine gidecek mi acaba?


Evet bu araç İETT ' de denenen solo Procity ' nin Körüklü tipi.

Şuan da sadece İzmir şehrinde ulaşım örgütü Eshot bünyesinde 2 - 3 ay gibi bir süre deneneceği belirtiliyor.
Fakat diğer şehirlerden de böyle bir talep gelirse neden olmasın...


Ana Sayfa -> ULAŞIM - Ege