Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Enes Zengin

9 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 00:46



En son Enes Zengin tarafından Çrş 12 Arl 2007, 00:47 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


abdullah37

9 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 00:46

Alıntı:
İstanbulun incisi boğazda 15-ÜSKÜDAR-BEYKOZ hattına yapılan haksızlık zaten,insanı sinir harbine sokacak şekilde,sanki burdakiler gevur.


Tamamen doğru bir tespit İETT'ye göre Beykoz İlçesi İstanbul sınırları içinde yer almıyor...


mustafaşimşek
9 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 00:51



hüseyin avni
9 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 01:38



Ufuk Şanver

9 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 02:20



En son Ufuk Şanver tarafından Çrş 12 Arl 2007, 02:24 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


CUMHUR ARSLAN
9 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 03:46

Alıntı:
133T hattında ikarus çalışmasının akıl ve mantıkla bağdaşır bir yanı yok.

Araçlar için hiçbir şekilde zorluğu olmayan bir hat, herhangi bir tehlikeli durumda söz konusu değil ama yıllardır ne kadar eski araba varsa bu hatta çalışıyor.

Ayrıca bir hattın citaro alması için ne yapması gerekiyor?Bunun belirli bir kıstası var mı?



bu mesajına aynen katılıyor ve bende aynı duruma isyan ediyorum.
133 T Alt Bostancı - Tuzla hattında ne kadar eski döküntü İkarus varsa; hepsi bu hatta kullanılıyor. kaldıki bir diğer gözlemim kaynarca'dan geçen tüm İETT otobüsleri İkarus nedense?

133 T Alt bostancı - Tuzla hattı genelde yolcu sikülasyonu olarak aşırı durumların belli saatler dışında (genelde mesai saatleri başlangıç ve sonu) yaşanmadığı;
buna karşılık gidilen mesafe itibari ile uzun bir hat olması vede bu hatta ikarusların oturma düzenleri, koltuk sayısının yetersizliği; aracın yolculuk için sunduğu kalitenin alt düzeyde oluşu iniş biniş mahallerinin yapısı ve gürültüsü gibi birçok olumsuz husus göz önüne alındığında;
bu hattı kullanan insanlar için bu noktada problemli olan bir hattır.

bu hattı genelde öğrenciler, işyeri tuzla tarafında olanlar ve bölgede hizmet veren kamu kurum ve kuruluşlarına işi düşen insanlar kullanmaktadırlar.

belli saatler dışında yolcu sayısı makul düzeyde olmasına karşılık;
bir diğer en önemli sorun hatta eski elden geçmemiş yada elden geçmiş ancak eski oturma düzenine sadık kalınmış ikarus verilmişse birçok insan gereksiz yere ayakta yolculuk etmektedir.

ayrıca bence çok önemli olan şu durumuda bilgi ve görüşlerinize sunmak istiyorum.;

bu hattı sadece Tuzla'ya yada Tuzladan Bostancıya giden insanlar kullanmıyor. 133 T nin güzergahında kaynarca yolu üzerinde Pendik Sigorta Müdürlüğü durağı da mevcut; zaman zaman bu durağı;
anılan sigorta müdürlüğüne iş kazası geçiren yada hastalık ödemesi almak için kuruma gelen insanlarda bu güzergah üzerindeki sadece 133 T değil diğer otobüs hatlarında tahsisli araçları daha doğrusu İkarusları kullanmak zorunda kalıyorlar.

ama ne yazıkki sadece 133 T değil kaynarcaya giden tüm otobüsler İkarus olunca; İkaruslar malumunuz bırakın engelli, kaza geçirmiş yada hasta olan, yaşı ilerlemiş insanları
normal insanlar için bile iniş binişlerin sorun olduğu bir araç; yukarıda bahsettiğim durumdaki insanların rahatça seyahat edebilecekleri; iniş ve binişlerinin; sorun olmayacağı otobüslerle donatılmış kaynarcadan geçen bir hat maalesef yok.
Kaldı ki benim bildiğim kadarıyla (yanlışım varsa lütfen uyarın!) E-5 dışında Tuzlaya şehir içinden giden tek otobüs hattı yine 133 T Alt-Bostancı - Tuzla hattı.
buna karşılık bu hat her nedense 2. sınıf hat muamelesi görmeye mahkum edilmiş durumda.

yakında banliyö trenlerinin kaldırılması durumu söz konusu olunca bu hattın değeri ve önemi daha da çok artacaktır.

bir öneri madem elinizde bu hatta verecek Citaro'nuz yok o zaman SG 220 körükü Man gönderin bu hatta onlar bile şu anda kullanılan ikaruslardan hem çok daha iyi iş görürler. hemde bir değişiklik olur. çokta güzel olur çünkü 133 T hattında ikarusları kullanmaktan bıktık! her sabah her akşam yüksek dozda ikarusu bünyemiz kaldırmıyor artık.



Mustafa Kumbar

9 yıl önce - Çrş 12 Arl 2007, 16:31

Alıntı:
E-5 dışında Tuzlaya şehir içinden giden tek otobüs hattı yine 133 T Alt-Bostancı - Tuzla hattı.


16 Pendik-Kadıköy Hattının OHÖ'lerden İETT'ye geçmesi ile birlikte , hat muhtemelen Pendik'ten Tuzla'ya Ötelenebilir...

Tıpkı 133T ler gibi "A" Noktası Deniz Harp Okul'undan hareket edip , Tuzla-Yayla - E-5 Kaynarca köprüsünden içeri girip Kartal'dan Sahil yoluna (Buraya dikkat !!! Normalde 16 lar Küçükyalı 63'den Sahile girerler...) Sahil yolundan Kadıköy "B" Noktasına Ulaşabilirler...

Bu planladığım güzergahı Anadolu yakasındaki bir kısım kesim hatırlayabilir. 130 Tuzla-Kadıköy Hattının eski Güzergahıdır...

16 Pendik-Kadıköy Hattında şu anda 3 araç çalışıyor. Biri arıza yapsa 2 araç kalıyor ve Orer aralıkları 2 saati buluyor. Hal böyle olunca Hattın İETT'ye geçmesi kaçınılmaz olur...

Her ne kadar ufak tefek sesler olsada kesinleşmemiş haber her zaman doğru haber değildir

Bu yazdıklarım , eğer 16'lar İETT'ye geçerse bu şekilde geçer senaryosudur.
Patenti bana ait olup her hakkı wowTURKEY.com 'da saklıdır.


Mustafa Kumbar


:BARIŞ:

9 yıl önce - Prş 13 Arl 2007, 22:25



metink
9 yıl önce - Cmt 15 Arl 2007, 01:46



Çağrı Tekin

9 yıl önce - Cmt 15 Arl 2007, 02:15

Alıntı:

- Cok fazla trafik isigi var. Yayalar icin trafik isigi yerine şık ust gecitler konulsa (avrupadaki gibi) isik sayisi oldukca azalirdi.


Aslında alan büyük olduğundan kolayca estetik köprüler inşa edilebilir. Ama bu geçitlerin kullanılmasını sağlamak biraz zor olur. Bütün yolu ortadan tellerle ayırmak gerekir. Trafik ışığının çok fazla olmasına yapacak bir şey yok. Sahilyolu birçok kesimde şehirdışından gidiyor ama Kartal ve Pendik'te meydanlara ve anayollara yakın olması sebebiyle giriş ve çıkışlar fazla oluyor.

Alıntı:

- Sinyalizasyon hatali. Yesil kusak tarzi bir projeyle ornegin saatte 50 km hizla giden bir arac surekli isik yesildeyken gecebilmeli. Birbiriyle 100'er metre arasi olan 3 isik ayni anda renk degistirmemeli.


Sinyalizasyon gerçekten hatalı ve sadece bir-iki ışıkta değil, Kartal'dan Pendik'e giderken ne kadar yeşilde geçerseniz geçin önünüzdeki ışık kırmızı olacaktır. Belediye fazla trafik sıkışmadığı için pek önemsemiyor olmalı bu konuyu.

Alıntı:

- Kartal deniz otobusu iskelesini oldugu yerde Kadikoy yonunde cadde saga park eden araclar yuzunden tikaniyor ve 2 seride dusuyor. Buraya park musaade edilmemeli.


Sahilyolunun en büyük avantajları, şehirdışını kullanması sebebiyle araç parkının olmaması ve kavşakların şehrin diğer yollarına oranla çok daha düzgün olmasıdır. Kartal İskelesi'nin Kadıköy yönü bize sahilyolu şehiriçinde yapılsaydı nasıl olurdu, onu gösteriyor. Ayrıca buradaki ışıklar da bence sadece vapur geleceği zaman çalıştırılmalı. Zaten az ilerisinde bir ışık-yaya geçidi daha var, vapura gidecek yolcular orayı kullanabilir.


Her ne kadar bazı problemleri de olsa Sahilyolu Kadıköy-Pendik arası ulaşımda bence diğer yollarla kıyaslanamaz. Bağdat Caddesi sorun yaratmasa, rekor sürede bu yol alınabilir.

Bu sorunları Beyaz Masa'ya aktarabilirsiniz. İBB Şehir Rehberi'nden "Öneri ve Şikayet" bölümü altında şikayet edeceğiniz bölüme yakınlaşın. Daha sonra talimatları izleyin. Ben bu yöntemle bizim burada olması gereken ama olmayan yaya çizgilerini yaptırttım. Önerinizi mutlaka kaale alıyorlar.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 121314   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM