Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Sal 02 Ekm 2007, 21:37
İstanbul Kartal, Pendik ve Tuzla ilçelerinin ulaşım sorunları



Site içindeki muhtelif İstanbul-ULAŞIM başlıkları altında son 1 aydır, sürekli olarak; Kartal, Pendik. Tuzla ve Beykoz civarının ulaşım sorunlarıyla ilgili meseleler tartışılmakta olup, aslolan başlığın misyonunu yok etmektedir. Bundan dolayı, ilgili üyelerin bu iki ilçenin ulaşım sorunlarını doya doya tartışacakları 2 ayrı başlık açılması zarurî görülmüş olup, münferit başlıklar haline getirilmelerine karar verilmiştir.

İçinde bulunduğunuz bu başlık; "KARTAL, PENDİK ve TUZLA" ilçesiyle ilgili ulaşım sorunları içerecek olup, diğer başlıklarda da rastlanılması durumunda o mesajlar derhal silinecektir.

İstanbul-ULAŞIM Site Denetçisi
Akın KURTOĞLU


Enes Zengin
11 yıl önce - Cum 05 Ekm 2007, 22:45

Hemen bir Tuzla sakini olarak görüşlerimi belirtmek istiyorum.İETT açısından bir sorun yok bence belki saatlerle biraz oynanabilir.Kadıköy'den son kalkışlarla ilgili olarak.130, 130A, 133T, E-7 ve 500ES ile gayet rahat ulaşım imkanımız var.

Zamanla 133T,130A ve E-7 hattının citaro olması umudu her zaman içimde.

Tren yolu hattıda olduğu için alternatif ulaşımda söz konusu.

Benim açımdan tek sorun yolcu azlığı nedeniyle İDO iskelesinin kapalı olması.Ayrıca belki ulaşımla ilgili bir sorun değil ama 130 hattında çalışan citarolarla ilgili benim açımdan bir sorun var.İçmeler Köprüsü'n deki durak E-5 köprü altına alınmalıdır.Daha önce belirtmiştim.

İçmeler Köprüsü'ndeki durak problemi


En son Enes Zengin tarafından Cmt 06 Ekm 2007, 03:21 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Eray Falay
11 yıl önce - Cum 05 Ekm 2007, 23:34

Pendik Kurtköy de ikamet ettiğimden dolayı bölgenin ulaşım durumunu iyi kötü bilmekteyim.Kurtköy istikametine anadolu yakasından Kadıköy ve Kartal ( Minibüs yolu ile Pendik üzerinden ) ulaşım sağlanmaya çalışılmakta.
Kurtköy Uydukent ten Üsküdar Taksim Beşiktaş Mecidiyeköy gibi merkezlere araç olmaması bu bölgede özellikle Pendik ve Kadıköy hatlarına aşırı yığılmayasebep olmaktadır.Ayrıca Bölgede bulunan Havalimanından sadece 4.Levent Metro istasyonuna araç kalkmakta o da E otobüs ve sabah 6:00 dan 6:50 arası toplam 4 araç akşam 15 sularında da 4 araç kalkmakta Pazar günü ise araç çalışmamaktadır.Lakin H.Limanından her saat başı TEM üzerinden 4.Levente araç çalışmaktadır.
Uydukent ten Alemdağ Taşdelen tarafına gitmek için en az 2 araç değiştirmektesiniz.O da şu şekilde 16K ile bostancı yada Göztepe köprüsü ordan da ümraniye aracına binmelisiniz.Yada başka bir alternatif 132P ile sultanbeyli oradan Çamlık üzerinden geçen başka bir araca binip Çamlıkta inip Alemdağ araçlarna binmeniz gerekir.
Dudulludan Sultanbeyli Uydukent üzerinden bir otobüs hattı ihdas edilse aslında bir çk yere ulaşım kolaylıkla sağlanır.Hatta bu hat H.Limanını son durak yapabilir ve çokda yararlı bir hat olur.Çünkü bahsettiğim blgede ulaşım aksı yok sadece E5 üzerine ineceksiniz yada bir kaç araç değiştirip Dudullu, Çamlık mevkiine geleceksiniz ki bu da hem zaman hem de para kaybından başka bir şey değildir.



OsMaN UyGuN

11 yıl önce - Cmt 06 Ekm 2007, 10:55

benimde bir gözlemim olacak..

Tuzla-Kadıköy istikametinden gelindiğinde Pendik Köprüsü ile Kartal Köprüsü arası hiçbir durağın olmaması..
tersi yönde her 500 m de bir durak olmasına karşın bu tarafta böyle bir sıkıntı var.

bunun çözümü ise hattın D-100 den çıkarılıp yanyola verilmesi..
bunun için Pendik Köprüsü değilde Kartal Köprüsü problem çıkarıyor.. onu da kolayca bir battı-çıktı ile çözebileceklerini sanıyorum..
böylece hem varolan altgeçidin yetersizliği çözerler hemde Kadıköy yönü için Gebze-Harem hattının tekelinden kurtulmuş oluruz..




(+)


mavi hat : şimdiki güzergah sadece Kartal köprüsünde durak var.. Pendik köprüsüne kadar durak bulunmamakta...
kırmızı hat : eğer hat yanyola verilirse Kartal kavşakta karşılaşılacak güzergah çok dolanacak, zaten yetersiz olan alt geçit bunu kaldırmaz..
yeşil hat : battı çıktı formülü ile çözüm...


Bulentt

11 yıl önce - Cmt 06 Ekm 2007, 12:32

Kartal, Pendik ve tuzla iskelesi olan ilçeler fakat deniz ulaşımı kullanılmıyor. Keza, Avcılar, büyükçekmece de öyle. Marmaray faaliyete geçene kadar, örneğn Kartal-yenikapı-bakırköy-avcılar deniz otobüsü hattı oluşturulsa, rahatlama sağlayacaktır.



Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Cmt 06 Ekm 2007, 19:46

Bu üç ilçeye uğradıktan sonra MİA istikametinde giden ve belli aralıklarla hareket eden bir deniz otobüsü hattı düşünülebilinir. Mesela her 1 saatte bir... Daha sık frekanslar ise İstanbullular'ı bozar Sahilde oturan halkın deniz ulaşımını tercih etmediğini artık kesin olarak biliyoruz. Bunları mecbur kaldıkları yönde (banliyö hattının iptali sonrası), Kadıköy ve Üsküdar'a sahile paralel ilerleyen bir hatta yönlendirmek de çok mantıklı değil. Tutulmayacaktır, çünkü alternatifleri çok. Karşı yakaya; Eminönü, Kabataş, Beşiktaş, Yenikapı gibi I. dereceden MİA bölgesine direkt yolcu aktarması ise olabilir.

Akın KURTOĞLU


Enes Zengin
11 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 00:40

Banliyö hattı kapandıktan sorna E-5'nin yükü artacağına göre şöyle bir alternatif olamaz mı?Şu anda 130 Tuzla-Kadıköy'e 1 saatte gidiyor.Hat kapanınca bu süre 1.5 saate çıkarsa ve alternatif deniz ulaşımı bundan daha kısa bir sürede Kadıköy'e gitse çoğu kişi o hattı seçecektir.



altay oguz
11 yıl önce - Pzr 14 Ekm 2007, 13:16

akın bey mrb ıyıbayramlar tuzladan uskudara ıett hattı verılemezmı bence guzel olur ıhtıyac ıett yetkılılerıne ıletebılırmısıız mumkunmu

Mustafa Kumbar

11 yıl önce - Pzr 14 Ekm 2007, 13:52

altay oguz demiş ki:
akın bey mrb ıyıbayramlar tuzladan uskudara ıett hattı verılemezmı bence guzel olur ıhtıyac ıett yetkılılerıne ıletebılırmısıız mumkunmu


Altay Bey Tuzla'dan Üsküdar'a ulaşım aslında oldukca kolay. E-5 Üzerinden 130 - 130A İle Üsküdar Sapağına kadar gelip buradan üsküdar'a geçen 16A - 16U - 16F - 320A veya Sapakdaki alt geçitten 12 Numara ile Çiçekci , Doğancılar , Ahmediye Güzeraghı veya 12A İle Bağlarbaşı , Capitol , Fıstıkağacı Güzergahı ile Üsküdar'a ulaşmanız mümkün ve sık araç olduğundan oldukca rahat.

Ama yanılmıyorsam siz Üsküdar'a direk aktarmasız bir hat olmasını arzuluyorsunuz Altay Bey.
Gayet mantıklı olur ama biraz beklemek gerekecek... Bunun için Harem'de Otogarın kalkması , Liman işletmeciliğinin taşınması ve Üsküdar'da Marmarayın birmesi gerekecek. Tüm bunlar olduktan sonra Üsküdar bu konuda daha zengin bir hale gelecektir.
(Şu anda yeni bir hattı kaldıracak olumluluklar mevcut değil)


Mustafa Kumbar


Murat Caner
11 yıl önce - Pzr 14 Ekm 2007, 13:53

Alıntı:
İçmeler Köprüsü'ndeki durak problemi


Yön oklarını da koysaydınız daha açıklayıcı olabilirdi. Katılım köprüden D-100'e mi yoksa D-100'den köprüye mi? Eğer yanyol gidiş geliş ise yön okları önem kazanır. Alttaki sorun 2 resmi olmasa benim gibi kafası geç çalışanlar konuyu anlayamayacaktır.

Otobüsler Sadık Ahmet'in bitimine dek bu caddeyi kullanıyorsa dediğiniz gereksiz bir öneri olabilir. Belki de bu kavşakta Sadık Ahmet'i yan yol olarak düşünmüşler ve D-100 kavşak gitgelini rahatlatmak istemişlerdir.



sayfa 1
123 ... 121314   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM