sayfa 3  |
 |
Burç
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:33
Alıntı: |
1'er ve 2'şer dakika aralıklarla 7 adet sefer var, hemen ardından 38 dakika hiç kalkış yok. Sonra yeniden 1-2 dakikalık kalkışlar ve yine 38 dakika tatil... |
ders çıkışlarına mı denk getirmişler acaba?
|
 |
Akın Kurtoğlu
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:36
Alıntı: |
ders çıkışlarına mı denk getirmişler acaba? |
Anlamadım gitti... 78-1 in de ORER'i değişmiş: Her 1-2 dakikada bir var ama, aralarda periyodik olarak 16 ve 20'şer dakikalık seferler hiç yok atlıyor, eksik bu sefer de...
Akın KURTOĞLU
|
 |
Ahmet Bengüer
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:37
Alıntı: |
ders çıkışlarına mı denk getirmişler acaba? |
Bununla birlikte mesai saatleri ile ilgili bir ayrıntı da olabilir.Aynı 75C Cevizlibağ-Mecidiyeköy metrobüs bağlantılı besleme hattında olduğu gibi bir durum söz konusu.
|
 |
Ahmet Bengüer
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:40
Alıntı: |
Anlamadım gitti... 78-1 in de ORER'i değişmiş: Her 1-2 dakikada bir var ama, aralarda periyodik olarak 16 ve 20'şer dakikalık seferler hiç yok atlıyor, eksik bu sefer de...
Akın KURTOĞLU |
Akın üstad o zaman burada ORER'in tam anlamıyla hazır olmadığı görülebilir.Buna benzer bir durum da 2006-2007 Kış ORER'inden 2007 Yaz ORER'ine girilmesine birkaç gün kala İETT İnternet sitesinde bazı hatlar dada yukarıda bahsettiğiniz duruma benzer durumlar oluşmuştu.Bu güzergahta seferler başladığı zaman ORER saatleri de düzelecektir.
|
 |
Akın Kurtoğlu
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:42
Sezon geçişlerinde Net'teki İETT sitesinde önce ÖHO seferleri listelenir. Ardından İETT kalkışları aralara serpiştirilir. Ama bu seferki durum; her iki hattın birbiriyle gizli bir entegrasyonunu gösteriyor. Vakit olunca bir inceleyip, 78-1 ve 78-2'yi üstüste koyup tarar ve aralarındaki bağlantıyı çıkartırız.
Akın KURTOĞLU
|
 |
Ahmet Bengüer
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:47
Alıntı: |
Sezon geçişlerinde Net'teki İETT sitesinde önce ÖHO seferleri listelenir. Ardından İETT kalkışları aralara serpiştirilir. Ama bu seferkiş her iki hattın birbiriyle gizli bir entegrasyonunu gösteriyor. Vakit olunca bir inceleyip, 78-1 ve 78-2'yi üstüste koyup tarar ve aralarındaki bağlantıyı çıkartırız.
Akın KURTOĞLU |
Akın üstad tabi ki bu işin şifresini de çözeriz.Da Vinci'nin şifresi bile çözüldü Biz neden 78-1 ve 78-2'nin şifresini çözemeyelim ki?
|
 |
Akın Kurtoğlu
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 03:38
Çözdüm bile 78-1 ve 78-2 hatları birbirleri üzerine bindirildiğinde (yarım saattir Word'de bununla uğraşıyorum, 2 hattı da alıp yanyana koydum ), birbirlerini kesmiyorlar.
(+)
* 78-1 hattı (Avcılar olanı): 18 otobüsle 50 dakikalık turlarda 2'şer dakikalık kalkışlar yapıyor.
* 78-2 hattı (Küçükçekmece olanı): 7 otobüsle 50 dakikalık turlarda 2'şer dakikalık kalkışlar yapıyor.
Böylece toplam 25 otobüs çalışıyor. => 2 X 25 = 50... Zaten bu da tur süresinin tamamı...
Ama, düzenli ve ardışık bir sıra takip etmiyorlar. 78-1 seferi kırmızı ile gösterilen seferden sonra 16 dakika duruyor. Bu sefer 78-2 hattı 7 kalkış yapıyor arada. Sonra yeniden mavi renkli seferle 78-1 devreye giriyor, bu sefer 78-2 kırmızı renkli seferinden sonra kenara çekiliyor. Yani, ilk hat bir süre çalışıp durunca, diğeri başlıyor (Artık ne hikmetse )
Sadece sabahları özel bir durumları var. 78-1 hattı, 2 dakikalık kalkışların aralarına 1'er dakika oluşturacak şekilde ek servisler alıyor (zirve saate takviye araçlar yani). Ama ilk turdan hemen sonra kenara çekiliyorlar. Normal akış başlıyor.
Ayrıca, 78-1'in hergün karşılıklı; 324'er seferi var.
78-2'nin ise hergün karşılıklı; 126'şar seferi var.
Toplamda; 324 + 126 = 450 sefer var (tek yönde). Çiftli olarak; günlük 900 sefer...
Akın KURTOĞLU
|
 |
Akın Kurtoğlu
|
 |
Akın Kurtoğlu
14 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 22:09
78 gibi küsuratlı bir numara yerine; sırf "harf" veya boşta olan "50" numarası konulabilir. Gerçi 50 hat numarası, Beyoğlu-Levend bölgesi rezervinin içinde olsa da, İETT'nin hat numaraları artık birbirine girmiş durumda...
Akın KURTOĞLU
|
 |
Erman Kütükçü
14 yıl önce - Cmt 29 Eyl 2007, 00:02
Afedersiniz ama ORER neyin kısaltması?
|
 |
sayfa 3  |