Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 16
Harun_Mazi
8 yıl önce - Çrş 24 Hzr 2009, 22:08

İzlediğim tek dizi olan Avrupa Yakası'nın son bölümü oynuyor, konuk oyuncularla veda ediyorlar.

Kesinlikle efsane bir dizi oldu. Bakalım Gülse Birsel tarafından böylesi yazılıp yine bu derece tutulacak bir dizi gelecek mi ?



Osman Ataman
8 yıl önce - Çrş 24 Hzr 2009, 22:08

Amerika gunlerimin kurtaricisi Avrupa yakasi,..Internet'den sinema gibi ailecek izler, cayimizi demlerdik. Cocuklarin Turkcesinde muazzam faydasida oldu. En ilginc yani, leven uzumcu ile kaliforniyada tanismam ve avrupa yakasi ailesine sahsinda bizzat tesekkur etmem olmusdur. Levent uzumcu kardesimiz son derece mutevazi guzel bir insan,,dizideki basarisini baska dizilerdede surdurmesi dilegimiz. Ayni sey tum oyuncular icinde gecerli. Keske devam etse idi dizi. Belkide krize kurban gitti.

Bu aksam finalini son kez internet' den seyredecegiz ailecek, zevkle.


Tan Barış

8 yıl önce - Çrş 24 Hzr 2009, 22:40

off yaa tek izlediğim dizi bitti.. çok kaliteli bir diziydi



Serdar OKAN
8 yıl önce - Prş 25 Hzr 2009, 00:21

Artık ÇARŞAMBA günleri de sıradanlaştı ve beklenen gün özelliğini kaybetti. Televizyonda tek takip ederek izlediğim, hatta televizyon izlememe vesile olan tek program artık bitti çok yazık oldu gerçekten. Acaba Gülse BİRSEL'i mesaj yağmuruna tutsak bir müddet dinlendikten sonra tekrar Dizinin başlatılmasını istesek bir işe yarar mı?

Nergiz

8 yıl önce - Prş 25 Hzr 2009, 00:28

Her zamanki gibi çekim hatalarına daha çok güldüm. Reklam aralarına kelime bulmaca sığdırarak izlediğim ve sevdiğim dizi bitti. Bir yeğenimiz bile 6 yaşında oldu bu diziyle. Çok başarılıydı.

Çekim hataları cd yapılıp satılsa ne iyi olur.

Güzel final. Cem Davran neydi öyle ya


Arda M Öztürk

8 yıl önce - Prş 25 Hzr 2009, 00:36

avrupa yakası bitti bitti bitmesinede bizim çarşamba günlerimiz bitti.şimdide asya yakasını yapsalar



mesut_tr

8 yıl önce - Prş 25 Hzr 2009, 00:48

valla süper bir fikir, cok güzel, ama böyle bir kadro zor bulunur, birbirini tamamliyorlardi, volkan gitti sacit geldi, yani her gelen birbirini aratmadi, süperdi gercekten, dursun hele gaffur'u hic aratmadi, süper diziydi gercektende..
benzeri devam dizi bekliyoruz..


Kemal Yılmam
8 yıl önce - Prş 25 Hzr 2009, 00:49

Bende çok hüzünlendim yav . Nasıl biter bu dizi yav, nasıl. Hep şu Yaprak Dökümü saçmalığı sarstı bu diziyi . Eğer şu ''felaketler ailesi''nin yaşantısını millet bu kadar merek etmese, reytingler tavanda olucak ve yapımcılar da diziyi asla bitirmek istemiyecekti. Gülse Birsel şimdi bir film yapıcakmış. İnşallah filmden sonra Avrupa Yakası geri döner. Yani yaklaşık iki sene sonra felan.

Burhan Altintop bu yorgun çeneler seni unuturmu . Bide şu kamera arkalarını yaz boyunca çarşamba akşamları özel bir şekilde yayınlayabilirler. Zaten yazın TV de fazla dizide olmuyor.
Şimdilik güle güle Avrupa Yakası. .


Efe Elaldı

8 yıl önce - Prş 25 Hzr 2009, 01:03

en sevdiğim diziydi bugüne kadar iştan dolayı bayadır seyredemiyodum oynayanların hepsine teşekkür ederiz bir çarşamba günü bizi güldürdüler artık dizi kalmadı seyredecek valla 5 sene aralıksız seyrettim diye bilirim napalım gülse hanım güzel bir dizi yapar inşallah

billur halaoglu
8 yıl önce - Prş 25 Hzr 2009, 14:30

Dizilerin en kalitelisiydi.Başka dizilerle yayın saatleri çakışmasaydı.Daha da uzun yıllar izlenebilecek bir diziydi.Şöyle bir düşündümde diziden kimler geldi kimler geçti....Büyük usta Gazanfer Özcanı rahmetle anıyorum. Günse birsel i inşallah başka böyle güzel projelerde izleriz.
Günse Birsel ve tüm sanatçıların yolları açık olsun...
Güle güle Avrupa Yakası



sayfa 16
« önceki   123 ... 151617   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET