Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 14
Murat Caner
12 yıl önce - Pzr 09 Arl 2007, 01:17

Bir sorum var. Durakları yalıtımı nasıl yapılıyor? Turnikeye girmeden durağa giriş nasıl önleniyor?

Burç

12 yıl önce - Pzr 09 Arl 2007, 01:22

şu şekilde :





erolc
12 yıl önce - Pzr 09 Arl 2007, 01:29

Akbil turnikileri mevcut,çalışır vaziyette. Buradan kaçış yok. Bunun haricinde bir adet otobüslerdeki portakal renkli akbil makinası bir direğin üzerine oturtulmuş,başında bir iett görevlisi halktan para alıp akbil basıyor. Nedense otobüse bineceklerin yarısı yada yarısından fazlası para vererek geçiyor.Bu görevlinin biraz ilersinde ise 1-2 memur daha var.Ilkinden kaçan ikincisine yakalanıyor.

Dakikada ortalama 8-14 kişi para vererek akbil bastırtıyor.(aradaki fiyat farkı nereye gidiyor acaba)
akbil geçiş ücreti ile bilet geçiş ücreti arasındaki fark

*Burç un gönderdiği fotoğraftaki güvenlik bugün 13.00- 19.00 arası yoktu


Murat Caner
12 yıl önce - Pzr 09 Arl 2007, 01:45

Yanlış.

Durağın üstgeçit merdiveninden turnikelere dek sağının ve solunun korkuluklarla kapatılması. Durak içinin de yalnız araç kapılarının denk geldiği bölümleri açık olmak üzere bütünüyle kapatılması. Hatta araç kapılarının bulunduğu kesimlerin araç durağa yanaştığında açılacak biçimde kayar kapılı olması, biri bayan biri bay en az iki güvenlik görevlisinin girişlerde çanta araması yapması, biri temizlik görevlisi, ikisi güvenlik, biri akbilci:) en az 4 kişinin 3 vardiya çalışması. Durakta yeterli sığada iklimlendiricilerin olması ve kışın ısıtmanın yazın soğutmanın yapılması. Gerekli erkenin durağın damına yerleştirilen güneş gözeleri ile sağlanlası...


Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pzr 09 Arl 2007, 02:55

Alıntı:
...Durak içinin de yalnız araç kapılarının denk geldiği bölümleri açık olmak üzere bütünüyle kapatılması. Hatta araç kapılarının bulunduğu kesimlerin araç durağa yanaştığında açılacak biçimde kayar kapılı olması,

Bu öneriyi yaptık zaten ama, külfet istenmiyor galiba duraklarda...

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=48864

Akın KURTOĞLU



taha yasir 2
12 yıl önce - Pzr 09 Arl 2007, 16:16

Alıntı:
Burç un gönderdiği fotoğraftaki güvenlik bugün 13.00- 19.00 arası yoktu


Bu görevliler güvenlikçi değil,Belediye personellerinden seçilen ve akbili olmayanlara
sabah:06:00 ila 09:30 arası
akşam:16:00 ila 20:30 arası akbil basan görevliler,bu aradaki boşluklarda ise şoförler akbil basıyorlar
Yani yolcunun yoğun olduğu saatler çalışma zamanı olarak ayarlanmış durumda..


s.paksoy
12 yıl önce - Pts 10 Arl 2007, 13:52

Görevlilerin bastığı akbil iett tarafından tescilli olup her hangi fiyat farkı kasa dışına çıkmamaktadır duraklarda bahsedilen olumsuzluklar yeni araçlar geldiğinde gözden geçirilip zaten projede aracın hep aynı noktaya yanaşıp kaldırıma sıfır yanaşabilecek sistemle donatılmıştır ve akbil basma yerleri köprüleri balkon şeklinde uzatılıp buralara mote edilecektir merdivenlerden aşağı indinizmi akbil sorunu kalmayacak ayrıca çok iyi hizmet verildiğinden olacak ki günlük kapasitemiz 180.000 ulaştı buda minibüs yani akbili olmayan yolcu artışı görülmektedir ancak bu konuda da bir kampanya gündeme alınmış olup akbilsiz yolcu kalmayacak hızlı ulaşım akbille başlar,ayrıca yeni bilet sistemi de paralel olarak hazırlanmış olup son safaya gelmiştir kart tipi en az beş bilet olarak satışa sunulacak (beşibiryerde) cüzdan veya çantadan çıkarmadan akbilin üzerinde bulunan sarı bölgeden yakın geçtiğinde geçiş izni verilecek ellerinizi cebinizden çkartmanıza gerek kalmıyacak.

Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pts 10 Arl 2007, 15:16

Alıntı:
...ve akbil basma yerleri köprüleri balkon şeklinde uzatılıp buralara mote edilecektir merdivenlerden aşağı indinizmi akbil sorunu kalmayacak ayrıca

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=642902#642902



Geçen günlerde düşündüğümüz sistemin bir benzeri mi olacak? Çok iyi bir çözüm olacak bu durumda. Yığılmaları yayan ve pratik bir iş çıkmış olacak...

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
12 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 16:47

Alıntı:
Avcılar'a milyonlarca liralık dev bir ulaşım yatırımı yaptı o beğenmediğiniz "iktidar partisi".
Cezaya bak, hizzaya gel. İnsan utanır bu kadar nankör olmaya.


Yapması gerekeni yaptı. Avcılar ahalisi ayaklarına kapanmadı bize bunları yapın diye. İktidarın görevi o. Öncekiler de metroyu, otogarı, hızlı tranvayı yapmıştı. İktidar Avcılar Ahalisi'ne köle olmak için orada. Öncekiler de bu nedenle oradaydı. Lüks arabalarında gezip meclis kürsüsünden ona buna sataşmak için değil. Ama tümünün yaptığı bundan öteye gitmiyor.

Tanrı herşeyi bilendir. İşin sonunda en güzelini o takdir edecektir. Bize ve özellikle siyasîlere düşen cep doldurmadan, reklâm yapmadan, basiretli işler yapmaktır.


Murat Caner
12 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 16:55

Alıntı:
...ve akbil basma yerleri köprüleri balkon şeklinde uzatılıp buralara mote edilecektir merdivenlerden aşağı indinizmi akbil sorunu kalmayacak ayrıca


Yavaş yavaş işin yoluna oturması sevindirici. Ancak bunların baştan düşünülmesi gerekmez miydi?

Gelelim eleştiri eşkîyalığına. Üstgeçitler dar. Turnikenin başında geçenleri denetleyecek birilerinin olması gerek. Ayrıca jeton satmak ve akbil doldurmak için de görevli ve alan gerek. Bunların hepsini nasıl sığdıracaklar? Yanlış soru oldu. Bunların hepsini sığdırabilecekler mi?



sayfa 14
« önceki   123 ... 13141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM