Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 13
taha yasir 2
14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 00:28



(+)


Yukardaki fotoğrafta görülen metrobüs gişe görevlileri sayesinde yoğunluğun olduğu
sabah ve akşam saatlerinde dörder saat çalışarak akbilsiz yolculara akbil sağlayarak
daha hızlı bir ulaşım sağlanıyor,Tabiiki bu ileride metro ve tranvay uygalamalarına geçinceye kadar olan geçici bir çözüm,ama hızlı bir ulaşım..


recep demirbas
14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 00:37

gündüz neden çalışmıyor bu güvenlik görevlileri cidden anlamıyorum.
otobüsler 25 dakikalık yolu 30 dakikada geçiyorlar bazen.
şirinevler, incirli, yenibosna ve sefaköy duraklarında nasıl gişeler çalışmaz anlayabilmiş değilim

iett kendi işini baltalıyor resmen.


taha yasir 2
14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 00:52

İstanbula kazandırılan böyle bir hizmeti,dakika polemiği yaparak görmezden gelemeyiz,
şuanki hattı çoğu zaman felç olan trafikte 2 saatte katedenler değil 30 dakka 40 dakkada da katetseler
memnun kalacakları hiç şüphesiz.Elimizde olan bu nimetlerin kıymetini bilelim.

Unutmayalım aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz....


recep demirbas
14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 01:05

her gün kullandığım şeyi neden kötüleyim ki.
ancak duraklardaki gişelerin çalışmaması metrobüsün tüm avantajlarını çöpe atıyor. tercihli yola çeviriyor hattı.

ayrıca hattı kötüleyecek olsam bahane çok. kimi araç 90 ile kimi araç 70 ile gidiyor. daha hız konusunu bile standarda oturtamadı iett. 80 ile gideceksiniz demek çok mu zor yani.

ama hattın verimli çalışması için gişelerin sürekli çalışması gerekiyor. mutlaka ama mutlaka gişeler açık kalmalı.


Çağrı Tekin

14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 01:27

Hat açılalı haftalar, aylar geçti, bu zamana kadar turnikelerin bitirilmesi gerekirdi. Bunun savunması yoktur. İETT sistemi açtıktan sonra, sistemi açmak kadar önemli olan işleri tamamlayamadı. Bu, bir anlamda fiyaskodur.

Elde olanla yetinmek ilk bir kaç hafta için olabilir, fakat bu kadar süre içerisinde hatta herhangi bir gelişme kaydedilemediyse vatandaşın sonuna kadar protesto etme hakkı vardır.



taha yasir 2
14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 01:31

Hız konusunda bir ayar yapmak o kadar kolay değil,şoför yola bakacak yoksa göstergeleri sabit hızda yarlamak için göstergeyemi şuan gayet normal seyirdeler.

Herşey birden olmaz yavaş yavaş,elimizdekinin kıymetini bilelim yeter..


Çağrı Tekin

14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 01:40

Metrobüs kullanan şoförler İETT'nin en rahat şoförleri bence. Bomboş, dümdüz yolda hızı sabit tutamıyorlarsa yazık. Normal hatlarda çalışan iş arkadaşları, aynı anda hem para bozuyor, hem vites değiştiriyor, hem de yola çıkıyorlar. Gösterge işine de takılmamak gerek, tek göstergede ibreyi mesela 80'de tutmak için gaz ve fren pedallarını ayarlamak yeterli, sonuçta uçaktan ya da lokomotiften değil bir otobüsten bahsediyoruz.

Herşey birden neden olmasın. Altı şeritlik yol on iki şerit yapılıyor, ortadan metrobüs geçiriliyor ama işin en kolay kısımları yapılmıyor. İnanıyorum ki İETT istese bir gecede tüm durakların eksikliklerini tamamlar. Ama sanırım kendileri bir işi bitirmenin rehavetine kapılmış olacaklar ki, hiç önemsemiyorlar.


taha yasir 2
14 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 01:48

Alıntı:
Elde olanla yetinmek ilk bir kaç hafta için olabilir, fakat bu kadar süre içerisinde hatta herhangi bir gelişme kaydedilemediyse vatandaşın sonuna kadar protesto etme hakkı vardır.


Madem protesto edecekseniz,en güzel protesto..

Binmeyin kardeşim olur biter..


taha yasir 2
14 yıl önce - Cmt 08 Arl 2007, 20:54






Metrobüs yolcu durakları geçde olsa, yağmurdan koruma levhalarına kavuştu.
Fotoğraflar şuandaki durakların son halini gösteriyor..
Yalnız,gişe görevlilerinin akbil basmalarına rağmen,yolcuların birikmesi ve aksaklıkların oluşmasına engel olunamıyor.Metro tranvay biçiminde her durakta jeton sistemiyle daha hızlı ve sorunsuz hale gelebilir..


erolc
14 yıl önce - Cmt 08 Arl 2007, 22:42

Ulaşırken güldüklerimiz bölümüne yazacaktım ama neyse;

Bugün avcılar son durağında dönüş köprüsündeki asfaltı oydular ve buzlanmayı önlemek için rezistans koyarak tekrar asfaltladılar. Herzaman olduğu gibi birilerin kafası yine geç çalıştı.

Bu arada oyulan asfaltın içine giren trilyonluk capacityl erin altının yere sürtmesi kimin umrunda?



sayfa 13
« önceki   123 ... 1213141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM