Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 04:53

Şimdi; niye Bakırköy sahil ve merkez bölgesinden kurulacak otobüs mekikleriyle Metrobüs'e katılım düşünülmüyor da, kulak tersten gösterilip Avcılar'dan entegrasyon ön plana çıkartılıyor? diye haklı olarak soranlar çıkacaktır.

İstanbul ulaşımı aldı başını gitti... Tek bir aksa yüklenmek, oranın şişmesine ve bir noktadan sonra iflâsına sebep olur. Ama, paralel alternatifler varsa, bunların olabildiği kadar dağıtılması (yumurtaların farklı sepetlere paylaştırılması gibi) ve yolcu akışının homojen bir yapıya kavuşması için çalışılması çok daha doğru...

Anadolu yakasından Yenibosna'ya gitmek isteyen bir yolcu, Bakırköy'den İncirli'ye konulacak bir mekik hattı ile Metrobüs'e katılabilecekken (Doğudan batıya doğru bir seyahat gerçekleştirerek), Avcılar'dan yine Metrobüs'e binerek (sadece tek farkla, seyahat yönünün batıdan doğuya çevrilmesi ile) diğer yönden Yenibosna'ya ulaşabilir. Ve her iki seyahatin de süresi birbirlerine yakın gerçekleşir.

Ancak, bu sayede hem Bakırköy'ün yoğunluğuna yoğunluk katılmaz, hem de Avcılar'daki âtıl sahil bir şekilde değerlendirilmiş olur.

Akın KURTOĞLU


EMRE YILMAZ
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 10:54

benim diğer merak ettiğim bakırköy incirli arası havaray düşünülmüyormuydu. bu proje kaldırıldımı yoksa eğer düşünülürse ok daha iyi olur hem ido hem hafifmetro hemde metrobüs birbirine bağlantısı daha iyi olur diye düşünüyorum

e_mutlu

11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 10:59

Gerçekten güzel fikir , kadıköyden bakırköy deniz otobüsüne bindiğimde 15 dakikada bakırköyde oluyorum ancak bakırköyün trafiği malum , e-5'e ulaşmak, özellikle akşamları 15-20 (bazen 30 ) dakika sürüyor.Oradan da K.Çekmecedeki evime ulaşmak (metrobüs hattı yokken) yine en azından 15-20 dakika sürüyordu.Dolayısıyla deniz otobüsünden kazandığım zamanı bakırköy ve e-5 trafiğinde kaybediyordum.Eğer belirtilen yere deniz otobüsü ulaşırsa ,kadıköyden oraya ulaşmak tahmini 20-25 dakika alır, ordan metrobüs aktarması ile Çekmeceye ulaşmak 5 dakika sürse yolculuk süresi toplamda 30 dakikayı geçmez. Tüm Avcılar,Esenyurt,Bahçeşehir,K.Çekmece,Florya hatta Y.bosna civarında oturanlar bile bu sistemden yararlanacaktır , Sadece K.Çekmecede yaklaşık 1 milyon insan yaşadığını düşünürsek bu uygulama 2-3 milyon İstanbullunun faydalandığı bir sistem olacaktır.....



Murat Caner
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 11:12

İskele ederi 1 milyon dolar civarı. Bu parayı yatırmak için iyi bir ön calışma yapmak gerek.

Burç

11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 11:15

Bir tek Phileas otobüsün yarı fiyatı yani....
Sudan ucuz.



EMRE YILMAZ
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 11:26

kesinikle bakırköy incirli arasına bir sistem kurulmalı. metrobüs daha faydalı hale gelecekir LRT ile de bağlantısı olacaktır. insanlar zaten incirliye gelene kadar hem trafik ''zulüm'' hemde vakitten dolayı baya kötü oluyor. oraya en iyi çözüm bence havaray

sinan84
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 19:57

Selamlar,

Bakırköy İDO- Bağcılar metrosunun projesi vardı, böylece yüksek kapasiteyle direk Bağcılara gidilebilecekti... hem de bu hattaki minibüsler de çekilmek zorunda kalır
hem de bu işe yarar bu metro hattı

Saygılar



Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 20:04

Alıntı:
Bakırköy İDO- Bağcılar metrosunun projesi vardı, böylece yüksek kapasiteyle direk Bağcılara gidilebilecekti... hem de bu hattaki minibüsler de çekilmek zorunda kalır

Ehhhehhee.. E, yok artık... Bağcılar'a raylı sistemi bu kadar abartmamak lâzım... Buraya, olması gerekenden fazla raylı sistem gitmek üzere çalışmalar yapılıyor zaten... İstanbul'da Bağcılar'dan çok daha önemli merkezler mevcut henüz raylı sistem fakiri...

Akın KURTOĞLU


sinan84
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 22:29

Selamlar,

aslında evet Bağcılara çokca raylı sistem gidiyor/gidecek. ama Kirazlı mevkiindeki istasyon aktarma merkezi yapılacaktı, hem esenlerden gelen LRT, hem de Olimpiyat Köyü ve Başakşehirden gelen metro burada birleşekti ve proje Başakşehirden gelen metroyu denize kadar (bakırköy ido) indirmekti...

hmm demek rafa kalktı ya da akibeti belirsiz bir proje olarak duruyor... neyse hayırlısı diyelim, umarım en acil ihtiyaçlara cvp verecek bir sıra ile başlar ve bitirirler raylı sistemleri

Saygılar


EMRE YILMAZ
11 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 11:21

Dün avcılara gittim ve çalışmaları görme fırsatım oldu ama kotu bir durum oldu telefonumun sajı bitti ve fotoğraf çekemedim
Bende incelediğim ve gördüklerimi anlatayım.İlk önce çalışmanın k.çekmeceden sonraki kısmını aşağıda belirttim zaten biliyoruz


burdaki çalşmaların betonlama işlemi bitmiş.Aydınlatma direkleri ve asfaltlama çalışması kalmış.k.çekmeedeki köprünün çok az bir kısmı kalmış.yani yetişecek gibi
dönüş rampasının nasıl olacağınıda öğrendim bunuda bir beirtmek istedim aşağıda


burdaki çalışmada gördüğünüz gibi (tabi bilmiyorum iyi gözüküyomu anlaşılırmı) avcılar üst geçitine gelmeden i.ü yurtlarının tam karşısından i.ü kampüsüne doğru bir rampa yapıyorlar. bu rampa kampüsün bahçesine iniyor ve ve bu boşluğa u dönüş yeri yapıyorlar.yani cevizlibağdaki gibi değil.
u dönüşünden hemen önce yani rampada indikten sonra burasıda son durağımız oluyor.
krmızı ile belirttiğim duraklardır keşke sarj bitmeseydide daha iyi akatarabilseydim



sayfa 2
« önceki   123 ... 141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM