Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
EMRE YILMAZ
11 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 10:43
[İST-A7.47] - Metrobüs Hattının 'Avcılar-Cennet' Arası Çalışmalarıyla İlgili Haberler



Arkadaşlar, bu bölümde metrobüsün ekimin sonunda açılmayı planlanan kısmın haberleri, fotoğrafları ve çalışmalarla ilgili durumu aktaracağız.


EMRE YILMAZ
11 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 16:30

Çalışmaların durumu iyi gözüküyor. k.çekmeceden sonrası baya bir yer sarfetmiş ama asfalt çalışmaları daha yapılmamış.Avcılar kısmında daha belirgin bir çalışma yok henüz ama üniversitenin bahçesinden yola pay veriyorlar galiba.


çalışmaya k.çekmeceden bakış


avcılardan bakış


barış18
11 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 16:41

Avcılar'da deniz otobüsü entegrasyonu sağlancakmı acaba



EMRE YILMAZ
11 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 16:45

Deniz otobüsünden sadece i.ü avcılar kampüsüne servis var.Ama bu hat devreye grince iett hat koyması gerektiğini düşünüyorum.

Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 21:44

Avcılar son istasyon ile Sahil İDO iskelesi arasında otobüs servisi koymak zor değil, lâkin İDO'nun seferlerini günboyuna yayması gerekir. Yoksa, sabah-akşam birer seferle hiçbir esprisi olmaz bu mekik hattının...

Akın KURTOĞLU



recep demirbas
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 00:28

bugün gördüğüm kadarıyla çekmeceden ilerisinde betonlama işi kalmamış (zemin için konuşuyorum )
yol kenarına konacak bariyerler için betonlama devam ediyor.
asfaltını dökmeleri yakındır tamamının. duraklara hafiften başlamışlar.
kampüs bahçesinde fala bir çalışmam yapılmamış.
ortada yapılması gereken 3 üst geçitten eser yok henüz.
dönüş rampasında ise yapılacak işlerin yarısı duruyor diyebilirim.
benim tahminim ekim sonunda açılabilir bu kısım.


Burç

11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 00:46

İDO ile entegrasyon için Avcılar iskelesi çok ters bir yerde.
Eğer iskele 2 km geri alınırsa direkt metrobüse bağlantı olur.
E-5'in denize bu kadar yaklaştığı sadece 2 nokta var zaten.
Diğeri de Büyükçekmece'de ve orada (kullanılmayan) bir İDO iskelesi mevcut.

Metrobüsün deniz bağlantısı olursa, Yenibosna, Şirinevler, Merter gibi yerlerden
karşıya geçmek için köprüyü kullanan veya Eminönüne gidenler, ters tarafa doğru
10 dakika giderek vapura binebilir. Bu entegrasyon için en uygun nokta :



(+) şimdiki Avcılar iskelesi ve olması gereken yer





(+) bu alan zaten şu anda boş, yıkım falan gerekmiyor




recep demirbas
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 00:59

Amaç günde 2 sefer yapan idoyu metrobüse bağlamak olmaz sanırım bu tür bir hatta. Avcıların içinden geçecek , bir ucu metrobüste bir ucu idoda olan bir hattın yararlı oalcağını düşünmüş ulaşımcılarımız.
ve ido iskelesi dediğiniz yerde olsa insanlar metrobüse yürüyerek gider. şu da var metrobüsledoğudan batıya giden bir kişi neden orda inip tekrar batıdan doğuya gitsin.

ama bence bu ido metrobüs hattın yerine ido-kampüs hatı sıklaştırılabilir.
hem öğrencileri avcılara taşır hem avcılardaki yolcuları metrobüse. ido yolcusuda faydalanır bu hattan arada


Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 01:03

Alıntı:
Avcıların içinden geçecek , bir ucu metrobüste bir ucu idoda olan bir hattın yararlı oalcağını düşünmüş ulaşımcılarımız.

Alıntı:
insanlar metrobüse yürüyerek gider. şu da var metrobüsledoğudan batıya giden bir kişi neden orda inip tekrar batıdan doğuya gitsin.

Aslında buradaki arzulanan entegrasyon, Avrupa kıtası içinde oturtulmak istenen lokal bir entegrasyon değl, Anadolu yakasından gelen deniz hattının Avcılar civarında hatta katılması... Böylece Anadolu yakasında oturup da; Küçükçekmece, Cennet, Beşyol, Sefaköy, Çobançeşme, Yenibosna...vs... bölgelere ulaşmak isteyenlerin, denizyolu+metrobüs bütünlüğünü kullanabilmeleri...

Amaç; birçok noktada sistemleri birbirleriyle kesiştirebilmek ve çok yönlü ağlar oluşturabilmek... Tercih, yolcuya kalır böylelikle...

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
11 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 01:49

Bölge deniz yapmıyorsa, derinlik uygunsa gölün yakınınaki o bölgeye KDU'nun Darıca iskelesi gibi bir beton yüzer konabilir.



sayfa 1
123 ... 141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM