Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 226
İSMAİL ÇELİK

2 ay önce - Cum 06 Arl 2019, 09:00

Alıntı:
Metrobüs, metrodan daha fazla yolcu taşıyabiliyor.


Taşıyor doğru ama taşıyamaz hakikatte.Bu hattın çok taşımasının sebebi uzun bir hat oluşu ve Asya Yakasınada geçiş ihtiva etmesi ve doğru yerde yani milletin kullandığı yerden gitmesi.

Birde birkaç noktada raylı sistem aktarmasınada imkan vermesi kullanımı artırıyor.

Mesela Söğütlüçeşme,Altunizade,Zincirlikuyu,Mecidiyeköy,Cevizlibağ,Merter,Merter Çırpıcı(Saçma ismi Zeytinburnu),Şirinevler .

dÜZELTME yapsalar K.çekmece'dede aktarma yolcusu artar.


Furkooo85

2 ay önce - Pts 09 Arl 2019, 12:41

Alıntı:
10 dakikada bir gelen metroyu nerde gördünüz çok merak ediyorum


Açıkçası pek de gördüğümü söyleyemem ama, tahminimce öyle olur diye düşünüyorum. Çünkü, bir anda 3 ya da 5 dakikada gelecek şekilde bir metro alımı yapılabilir mi pek düşünmüyorum. Bir de bir ara M1 metro hattını beklerken 8 dakika metroyu beklediğimi hatırlıyorum, ama saat gece 11 civarlarındaydı. Sanırım o saatte normal bir şey.

Aslında aklıma takılan bir yer daha var. Bu metrolar o iki şeritli metrobüs yoluna sığabilir mi? Tramvayın sığabileceğini düşünüyorum ama metroyu güvenlikli olsun diye bazı yerlerde yolu biraz daha genişleteceklerini düşünüyorum.



barisavcilar

2 ay önce - Çrş 11 Arl 2019, 10:02

https://www.ticaret.edu.tr/Haberler/Detay/id/1172

İSMAİL ÇELİK

2 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 09:09

Arkadaşlar bu sabah Dolmabahçe'de 4 dingilli bir Mercedes otobüsü duruyordu.(Capacity değil)Reklam yada test amaçlı belli ,anlaşılan metrobüs hattı için Mercedes te çalışıyor,ama Capacity gibi aceleye getirilmiş sadece 1-2mt. uzamış araç çözmez bizim meseleyi,bize çift taraftan kapılı 24mt. boyunda araç lazım.

osman akar
2 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 15:05

Alıntı:
Arkadaşlar bu sabah Dolmabahçe'de 4 dingilli bir Mercedes otobüsü duruyordu.(Capacity değil)Reklam yada test amaçlı belli ,anlaşılan metrobüs hattı için Mercedes te çalışıyor,ama Capacity gibi aceleye getirilmiş sadece 1-2mt. uzamış araç çözmez bizim meseleyi,bize çift taraftan kapılı 24mt. boyunda araç lazım.


21 metrelik yeni Capacity L modeli olmalı. Denemeleri iyidir. Açıkçası bu hattın yoğunluğunu her araç kaldıramaz. Bredaları gördük Test edilen 5 kapılı model olsa bari.



mus emrullah
2 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 15:13

Test sürüşleri için gelen Mercedes Capacity'in fotoğrafını Bus Channel çekmiş.

Alıntı:
https://www.instagram.com/p/B6DQQTUJq-j/


chayluck
2 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 15:34


(+)


Gelecek olan bu,kapısı minibüs gibi dışa açılıyor.Dışa açılması sanki daha iyi,yolcuya kapı çarpmaz.



Kuzey09
2 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 17:17

Bu sol kafa herşeye olduğu gibi zamanında metrobüse de karşıydı.Şimdi projeyi geliştirmeye çalışıyorlar.Madem kötüydü neden devam ettiriyorlar.Tam aksine tem e megabüs vs diyorlardı.

chayluck
2 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 23:15

Yalnız bu otobüs,akia otobüsten daha kısa.O yüzden,her halükarda akia alınacaktır.1 ay daha deneme yapıp,zaman kaybedecekler.Akia otobüs çift körüklüydü,bu tek körüklü ve bildiğimiz capacityden çok az daha uzun.

Ustura Faysal
2 ay önce - Cmt 14 Arl 2019, 23:22

Alıntı:
Yalnız bu otobüs,akia otobüsten daha kısa.O yüzden,her halükarda akia alınacaktır.1 ay daha deneme yapıp,zaman kaybedecekler.Akia otobüs çift körüklüydü,bu tek körüklü ve bildiğimiz capacityden çok az daha uzun.


AKİA Metrobüs test edildi sadece. Test edildi, eksikleri belirlendi ve otobüsü geliştirmeleri için firmaya iletildi. AKİA Metrobüs aracının henüz seri üretimi yok, seri üretim bandı olmayan bir otobüsü bekleyecek zamanı yok İETT'nin.

Zamanında AKİA Metrobüs aracı test edilirken söyledik, alınmak için test edilmiyor diye. Ama malum kesime iyi gaz verdiler, daha doğrusu iyi gazlarını aldılar Metrobüse otobüs alacağız diye.

Şu an test edilen araç ta iyileştirme ve geliştirme için test ediliyor, alınması için değil.



sayfa 226
ANA SAYFA -> ULAŞIM