Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 219
Ustura Faysal
1 ay önce - Sal 05 Ksm 2019, 12:18

Arka iki tekerlek arası birbirine çok yakın ve en arkada tekerlek olması sebebi ile sanırım oraya bir kapı daha ekleme imkanı yok. Bu haliyle de o bölümün pek kullanışlı olmadığı aşikar. Yakından görme imkanım olmadı ama galiba arka kısım komple motor bölmesi, yani Capacity ve diğer körüklü araçlardaki gibi en arka kısımda koltuk imkanı da yok.

Keşke İstanbul'un yoğunluğu düşünülürken motor kapasitesi ile birlikte karoser kısmı da biraz daha etkili kullanılabilseydi.


osman akar
1 ay önce - Sal 05 Ksm 2019, 13:58

Ben aracı fuarda gördüm onun için araç hakkında detaylı şekilde yazabiliyorum. Aracın arka kısmı yüksek ve 2 metrelik motor bölümü var arkaya çıkış 3 basamakla oluyor arkada kapı olmaması bence çok büyük eksik. Dediğim gibi çift taraflı kapidan çok fazla kapı olmasi benim açımdan daha fazla artı puandır....



İSMAİL ÇELİK

1 ay önce - Sal 05 Ksm 2019, 14:08

Alıntı:
Bence çift taraflı kapıdan daha önemli olan kapı sayısının fazla olmas


eN MÜHİM HUSUS uzunluk=24mt.

İkincisi:Çift taraflı kapı olsunki sistem sağdan normal trafik düzeninde işleyebilsin.Akia fazladan bir aks koymuş .Birde Akia alınması kesin gini yazmışsın ypok öyle birşey.Ben Bozankaya'nın elektrikli araçlarıda denenmeli diyorum.


osman akar
1 ay önce - Sal 05 Ksm 2019, 14:18

Hayır ben Akia alınacak demiyorum Zaten açıkçası alınması taraftarı da değilim. sadece araç hakkındaki fikirlerimi söyledim.Ben ta en başından bu yana asgari 25 metre uzunluk ve belli bir mesafe tellere bağli kalmadan gidebilecek troleybüs taraftarıyım. Benim icinde birinci öncelik uzunluk 24+ mt. ikinci ise iniş binişlerin rahat olması.
Bozankaya' nın denenmesi ise kesinlikle şart.


kaygusuz2007

1 ay önce - Çrş 06 Ksm 2019, 08:49

Metrobüs bizim şundan emin olmamızı sağladı İstanbul da yapılacak
ilk metro hattı bu güzergahta olmalıymış.



Hasan Mihrican
1 ay önce - Çrş 06 Ksm 2019, 11:34

Alıntı:
Çift taraflı kapı olsunki sistem sağdan normal trafik düzeninde işleyebilsin.Akia fazladan bir aks koymuş .


Biliyorsunuz metrobüs hattı çelik halatlı refüj sistemiyle diğer araçların gittiği yollardan ayrılmış durumdadır.
Biraz ters gibi gelse de ben böyle yanyana giden ama ayrılmış olan yolların ters işlemesinin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Çünkü gece karanlığında insanlar dalgınlıkla o şeridin de kendi yolları olduğunu sanarak çelik hatlı refüjü farketmeden yan şeride geçmek isteyebilirler. Ayrıca bu durum İstanbul yollarını ve işleyişini az bilen sürücüler için de bir tehlike oluşturabilir. Yani bir bakıma zorunluluktan yapılan bu akış bana göre sürüş güvenliği açısından daha uygun gibi. Tek sorun yoldan çıkma durumunda araçların birbirine arkadan çarpması değil önden çarpması olabilir.


okan9514
1 ay önce - Çrş 06 Ksm 2019, 13:05

Metrobüs hattının yoğunluğunu azaltmak mümkün değil bence.Yeni evlenen,başka yere taşınacak olan veya şehre yeni gelen birinin ev alırken/kiralerkenki ilk şartı metrobüse yakın olması.Nüfus hep artıyor,hala göç almaya devam ediyor.Başka şehirden İstanbul'a gelen öğrencilerin birçoğu okulu bitince İstanbul'da kalıyor.Metrobüs yokken Beylükdüzü'nde,Yenibosna'da,Avcılar'da oturanların her gün gittiği mesafe kısıtlıydı,şimdi ortada bi sınır yok.Kadıköy'e Beylükdüzü'nden işe gelenler var.

oğuz kağan destanı
1 ay önce - Çrş 06 Ksm 2019, 20:46

Metrobüse ek otobüsler eklenmesi fayda göstermiş;artık bir otobüs dolamadan diğeri geliyor.Hiç sıkışmıyor ve oturacak yer bulmak artık çok kolaylaştı.
Şimdi iett,akia marka otobüsü deniyor;başka denediği olmadığı için bunu alacaktır.İllaki ihaleye gerek yok,cıtarolarda ihalesiz geldi.Çünkü ihale olunca en düşük teklifi veren alınıyor,ucuz etin yahniside yavan oluyor.


melihaka8

1 ay önce - Çrş 06 Ksm 2019, 21:50

Mevcut metrobüs yoluna ray döşenerek LRT yada yer üstünden giden metro yapılabilir. Oradan çıkacak körüklü otobüslerle körüklü otobüs çalışması gereken bütün hatlara otobüs eklenmiş olur

İSMAİL ÇELİK

4 hafta önce - Prş 07 Ksm 2019, 09:15

Alıntı:
evcut metrobüs yoluna ray döşenerek LRT yada yer üstünden giden metro yapılabilir. Oradan çıkacak körüklü otobüslerle körüklü otobüs çalışması gereken bütün hatlara otobüs eklenmiş olur


Yapılamaz efendi.Teknik bilginiz eksik birde bu sitede yenisiniz galiba eski yazılarda tefferruatlı bahsi yapıldı.


Yolun meyili uygun değil.Metro hattı için azami %4 meyil olacak.Güzergahta bu meyili aşan yerler var.

Haydi 4'lü set en azına göre yapmış olalım hattı 25*4=100mt. güzergahta 100 mt. aracı 70-80 km. ile her noktada götürmen mümkün değil çünkü dar kıvrımlı yerler var.Yola taşarsın.

İstasyon yerlerinin düz olması lazım.Güzergahta kaç tane meyilli istasyon yeri var.Uzunlukları dediğim gibi haydi en azı 100mt. olsun dedim her yerde yer yok.

Köprü geçişi zaten olamaz.

Ama bu güzergahtan metro lazım lazım.Ama yerinaltından bu vesile ile meyilleri yer hatta iç kısımlarda bazı istasyonlar olursa daha verimlki olur.Üstelik 8 li araç setine göre düşünülmeli.



sayfa 219
ANA SAYFA -> ULAŞIM