Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:38

Alıntı:
çözüm gayet basit Avcılar'da ring yapabilirler.

Yatmalı başdurak yapılmazsa, bu sefer de ringin arkasına sığınılarak, yolboyunca varolan duraklarda beklemeler, kuyruklar oluşacaktır. En iyisi sabit ve başdurakları belli bir alandan saate göre kalkış yapılmasıdır.

Akın KURTOĞLU


altay oguz
15 yıl önce - Cmt 06 Ekm 2007, 22:16

selam herkese akın bey topkapıdan kalkan otobuslr c.bgadan kalksa daha ıyıolacak sanırım enazından taksım besıktas ve dıger yerlere raha gıdıılır yurume olmadan olmazmı

Kris Hazel
15 yıl önce - Cmt 06 Ekm 2007, 22:55

Bende Bahcelievler Metro nun orada Metrobus duraginin olmasini destekleyenlerdenim. Yetkililer uygun gormemis yada atlamis olabilir ama bizlerin bu konuda yapabilecegimiz hicbirsey yokmudur? Bu konuyla ilgili istegimizi bildirebilecegimiz merci neresidir? Kadir Has civarinda oturanlar icin Omur un orada ki durak cok uzak kaliyor . Bunun yazi var kisi var hergun yurumek zorunda kalacak insanlar.

FıratKaradağ

15 yıl önce - Pzr 07 Ekm 2007, 00:05

İsterlerse yaparlar, tamamen vurdumduymazlıkla alakalı bence. Ben yaptım oldu zihniyetinin ürünü.

Ufuk Şanver

15 yıl önce - Pts 08 Ekm 2007, 23:37



(+)




Cevizlibağ başdurağı tam olarak kırmızıyla çembere aldığım yerde

siyah çizgi--biraz yamuk çizdim ama-- tramvay yolu,yeşil renk de tramvay istasyonun aşağı yukarı olduğu yer

iyi akşamlar



Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pts 08 Ekm 2007, 23:44

Alıntı:
topkapıdan kalkan otobuslr c.bgadan kalksa daha ıyıolacak sanırım enazından taksım besıktas ve dıger yerlere raha gıdıılır yurume olmadan

Ufuk'un da ortofoto haritasında gösterdiği alana, muhtemelen 28T ve 83 yakın bir zamanda çekilecektir. Ayrıca buradan başka besleme hatları da konulacağını tahmin ediyorum...

Akın KURTOĞLU


Ufuk Şanver

15 yıl önce - Pts 08 Ekm 2007, 23:52

Alıntı:
Yatmalı başdurak yapılmazsa, bu sefer de ringin arkasına sığınılarak, yolboyunca varolan duraklarda beklemeler, kuyruklar oluşacaktır. En iyisi sabit ve başdurakları belli bir alandan saate göre kalkış yapılmasıdır.

Akın KURTOĞLU


Akın abi haklı.

Yalnız İETT şöförlerinden duyduğuma göre metrobüs Avcılar a ulaşınca 76B ve 141 iptal olacakmış.
94 ün tamamen özelleşmesinin sebebi de 76B den artacak olan ÖHOlara yer açmak imiş.
Tabii ben şöförlerin yalancısıyım

Bu durumda Cihangir Mah,Ambarlı Bölgesini metrobüse bağlama görevi tek başına 76O nun sırtına kalacak gibi gözüküyor.Bu yüzden bazı hatların Cihangir Mah-avcılar-metrobüs durağı-.... şeklinde tanzim edilmesinin faydalı olacağına inanıyorum.

iyi akşamlar


Gökhan AsGül
15 yıl önce - Sal 09 Ekm 2007, 00:50

Alıntı:
Cevizlibağ başdurağı tam olarak kırmızıyla çembere aldığım yerde


Bu alandaki otobüs duraklarının tamamen kaldırılarak yerine TOKİ tarafından konut inşaatının başlıyacağı söyleniyor. Bu durumda otobüs duraklarının akıbeti ne olacak derseniz kanaatime göre karayolları durağının orada minibüs duraklarının bulunduğu nokta otobüslerinde hareket durağı olabilir.


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Sal 09 Ekm 2007, 02:10

Aslında, burada amacın; "mümkün olduğu kadar Metrobüs istasyonuna yaklaşılmak" olması gerekir. Şu anda kullanılan Cevizlibağ Metrobüs durağı, ortada bir yerde bir durak olup, aktarmalara cevaz vermeyecek nitelikte bir istasyondur. İnşaatı devam eden U dönüş köprüsünün hemen berisinde bir platform daha olduğunu görmüştüm. Burası da durak olarak değerlendirilecekse, başdurak burası olacak demektir. Yani; Karayolları-Topkapı Parkı civarları... Bu durumda besleme ya da uzatma hatlarının bu noktaya yakın bir yerden kalkmaları daha mantıklı. Buranın hemen kenarında bir alan mevcuttur.



(+)


Üstteki ortofotoda, sarı renkli metrobüs yolunun sonlandığı kesim ve Suriçi (Topkapı) istikametinden uzatılması uygun olan 28T ve 83 (ileride bunlara 84 de eklenebilir) İETT hatları, bir durak daha devam ederek, kırmızı ile işaretlenen yolu takip edebilir ve Metrobüs istasyonunun U dönüş yaptığı kesimin hemen yanında oluşturulan kalkış noktasına ulaşabilirler. Dönüş yolları da kırmızı ile işaretlenmiştir.



(+)


Ayrıca, kahverengi ile işaretlenen büyük alan da istimlak edilerek yıkılmıştır. Bu kesim resimde negatiflenmiştir. Ancak buranın değerlendirilmesi, istasyon bağlantısına uzak kalacaktır. Ya da oldukça büyük, uzun ve komplike bir üstgeçit gerektirecektir.

Her halûkârda, Cevizlibağ istasyonunun bir ara istasyon olarak kullanılması çok daha doğrudur.

Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Sal 09 Ekm 2007, 02:50

...Ve en önemlisi: Metrobüs ile Cevizlibağ'a gelen yolcuların, bu hatlara aktarmalarından sonra ek bir aktarma daha verilmesi yerinde olacaktır. Çünkü 82, 85M gibi hatlar iptal edilip, 94A gibi hatlar metrobüs yoluyla kesiştikleri anda kısaltılacaklarsa, bunların Cevizlibağ'dan sonra; 28T, 83 (ve 84) hatlarına aktarmaları parasız olmalı, yani çift aktarma getirilmelidir... Yoksa, insanlar 2 yerine 3 seyahat edip, 2 yerine 4 birim ücret durumunda kalacaklardır.

Akın KURTOĞLU



sayfa 5
« önceki   123456 ... 141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM