Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Cum 21 Eyl 2007, 21:50

Alıntı:
Bu hattın iş yapamama gibi bir problemi yokki! Aracın duarağa yanaşmasının ardından 3 dakika sonra Otobüs Full olarak duraktan kalkıyor artık cevizlibağda 85M 85 veya 85B yi kimse beklemiyor bile artık moda 75C

Kısa süre içinde bu hat; pikten normal hatta çevrilir kanaatimizce...

Akın KURTOĞLU


Ahmet Bengüer
15 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2007, 01:18

Tahminimce Edirnekapı garajının hattı olan 33B Giyimkent Birlik Mah.-Eminönü hattı İkitelli garajına verilince 33B'den kalan araçlarla 75C hattını kurdular gibime geliyor.Ancak fikrimi tekrarlıyorum 75C hattının indirimli hat olması gerekliliğidir.

ercandikme
15 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2007, 18:42

bence 85M ve 75C ikisi fazla birisinin kalkıp diğerinin körüklü olması gerek

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pzr 23 Eyl 2007, 03:47

Suriçi istikametinden gelen 82 ve 82B hatları da Cevizlibağ'da sonlanabilir. Ya da Yenikapı'dan itibaren sahili takip ederek, Yeşilköy civarlarında içeriye girebilir.

Akın KURTOĞLU


Ahmet Bengüer
15 yıl önce - Pzr 23 Eyl 2007, 12:48

Alıntı:
Suriçi istikametinden gelen 82 ve 82B hatları da Cevizlibağ'da sonlanabilir. Ya da Yenikapı'dan itibaren sahili takip ederek, Yeşilköy civarlarında içeriye girebilir.

Akın KURTOĞLU


Akın üstad önerinizi kabul edelim.Bir de işin diğer tarafından bakmak gerekecek konuya akbil'de aktarma ücretli olduğu zaman Eminönü'nden Yenibosna Metro'ya tek biletle giden birisi neden Cevizlibağ-Yenibosna Metro arası için bir daha ücret ödesin ki?Yazık değil mi?



Erman Kütükçü
15 yıl önce - Pts 24 Eyl 2007, 22:45

Alıntı:
Akın üstad önerinizi kabul edelim.Bir de işin diğer tarafından bakmak gerekecek konuya akbil'de aktarma ücretli olduğu zaman Eminönü'nden Yenibosna Metro'ya tek biletle giden birisi neden Cevizlibağ-Yenibosna Metro arası için bir daha ücret ödesin ki?Yazık değil mi?

İlk aktarma ücretsiz olacağı için Yenibosna'ya kadar gidenlere bir etkisi olmayacak. Yenibosna'dan başka bir yere gidenler ise otobüsten inmezler çünkü otobüs yine Yenibosna'ya gidecek ama farklı bir yoldan.Fakat zaten sıkışık olan sahil yoluna bir de otobüs sokmak ne denli sonuçlar doğurur bilmiyorum.


Erman Kütükçü
15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:12

Bu arada Metrobüs'ün gelmesiyle birlikte Yenibosna'dan kalkan Çatalca , Selimpaşa ve Silivri otobüslerinin kalkış noktası Avcılar'a kaydırılabilir bence..Az da olsa trafiğe bir katkısı olacaktır.

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:17

Alıntı:
Bu arada Metrobüs'ün gelmesiyle birlikte Yenibosna'dan kalkan Çatalca , Selimpaşa ve Silivri otobüslerinin kalkış noktası Avcılar'a kaydırılabilir bence..Az da olsa trafiğe bir katkısı olacaktır.

Buraya geri çekilmesi, zaten bu hattın tabiatı gereği olması gereken ama, Avcılar'da uygun ve geniş bir aktarma alanı mevcut mu?

Akın KURTOĞLU


Erman Kütükçü
15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:28

İstanbul Üniversite'sinin E-5'e bakan kısmında boş bir arazi var , yanlış hatırlamıyorsam. Bu bölge değerlendirilebilir fakat bu yan yol trafiğini felç edecektir. Ya da Üniversite'nin biraz ilerisinde,Esenyurt tarafına doğru boş yer varsa bu bölgede toplanabilirler. Avcılar E-5 üzerine de büyük bir durak yapılır , tıpkı şu an Yenibosna'da olduğu gibi.

Ahmet Bengüer
15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 02:34

Alıntı:
İstanbul Üniversite'sinin E-5'e bakan kısmında boş bir arazi var , yanlış hatırlamıyorsam. Bu bölge değerlendirilebilir fakat bu yan yol trafiğini felç edecektir. Ya da Üniversite'nin biraz ilerisinde,Esenyurt tarafına doğru boş yer varsa bu bölgede toplanabilirler. Avcılar E-5 üzerine de büyük bir durak yapılır , tıpkı şu an Yenibosna'da olduğu gibi.


Ne gerek var böyle bir araziye durak yapmaya çözüm gayet basit Avcılar'da ring yapabilirler.



sayfa 4
« önceki   12345 ... 141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM