Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 13
Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cum 11 Nis 2008, 03:46

143 numaralı hat, Zeytinburnu'na giderken günde 20'şer sefer yapardı. Şimdi Beşyol'a kısaltılınca günde 23'er sefere çıkartılmış. Fakat indirimli değil, tam biletle yolculuk yapılıyor.

Akın KURTOĞLU


Mehmet Kasım
14 yıl önce - Cum 11 Nis 2008, 15:29

Başlığı metrobüs bağlantılı kısaltmalar başladı diye düzeltmek daha doğru olur

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 12 Nis 2008, 00:44

Avcılar başdurağından sonra Beşyol da (Bağlar) transit noktası olma yolunda ilk adımı attı... Şu anda, Metrobüs yolu üzerinden araç hareket ettiren 5 merkezimiz oldu: Avcılar, Beşyol, Yenibosna, Merter(Zeytinburnu) ve Topkapı... (Topkapı, hatta şimdilik biraz geride kalmakta. Buranın da Topkapı Park'ta hazırlanacak bir alana kaydırılması faydalı olur)

Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 12 Nis 2008, 21:29

Bu arada, şu ana kadar yapılan otobüs hattı kısaltmalarında mevcut numaralar korunuyor, yeni bir seri getirilmiyor (MB-1, MB-2, MB-15... gibi).

Bari, hiç değilse aktarma merkezlerine belli kotalar ayrılarak, yakın çevre semt hatları bu stanadrda göre yürütülsün (Avcılar; 10-19 arası, ..., Merter, 40-49 arası gibi).

Akın KURTOĞLU


İBRAHİM DİLBER
14 yıl önce - Sal 22 Nis 2008, 02:18
AKTARMA NOKTALARI


Alıntı:
Avcılar başdurağından sonra Beşyol da (Bağlar) transit noktası olma yolunda ilk adımı attı... Şu anda, Metrobüs yolu üzerinden araç hareket ettiren 5 merkezimiz oldu: Avcılar, Beşyol, Yenibosna, Merter(Zeytinburnu) ve Topkapı... (Topkapı, hatta şimdilik biraz geride kalmakta. Buranın da Topkapı Park'ta hazırlanacak bir alana kaydırılması faydalı olur)

E-5'e paralel otobüs hatlarını göz önüne alacak olursak bu kadar fazla sayıda aktarma noktasının abartılı olduğunu düşünüyorum. Bunlardan Avcılar, Yenibosna - Metro , Topkapı yeterli olur diye düşünüyorum. Zeytinburnu- Metro otobüs duraklarının fonksiyonu biraz daha farklı. Zira burası Zeytinburnu içinden geçen hatların da baş durağı. Fakat halihazırda Zeytinburnu Metro ( Merter) 'e kadar olan hatlar Topkapı'ya kadar olabilir:

397B BAŞAKŞEHİR - Z.BURNU METRO
89A S.ÇEŞME KANARYA-Z.BURNU METRO
89G ALTINŞEHİR (GÜVERCİNTEPE)-ZEYTİNBURNU METRO
89M MARMARA SAN.SİTESİ - Z.BURNU METRO
89S SÖĞÜTLÜÇEŞME - ZEYTİNBURNU METRO


Bu arada Topkapı'ya da metrobüs bağlantılı bir otobüs aktarma istasyonu yapılarak Topkapı- Beşiktaş, Topkapı- Taksim vb. hatları da kapsayacak şekilde bir düzenlemeye gidilmesi faydalı olur.Zaten Topkapı; hem otobüslerin, hem metrobüsün ve Zeytinburnu Kabataş ile Sultançiftliği - Topkapı raylı sistemlerinin kesiştiği bir merkez olma yolunda.

Ayrıca araçların Beşyol yerine en azından Yenibosna- Metro'ya kadar çalışması daha iyi olur. Çünkü burada Havaalanı- Aksaray Hafif Raylı Sistem Hattı ile de entegrasyon söz konusu.

Yani metrobüs geldi diye bu aktarma meselesini fazla abartmamak gerekir diye düşünüyorum. Her metrobüs istasyonu olan yere hat kısaltma, aktarma merkezi yapma gibi bir uygulama olursa sıkıntı olur . Bunun optimal (uygun) düzeye çekilmesi gerekir. Bu noktayı Ufuk Şanver arkadaşımız da dile getirmiş. Kaş yapayım derken göz çıkarmanın anlamı yok.



Murat Caner
14 yıl önce - Sal 22 Nis 2008, 10:13

Alıntı:
Fakat halihazırda Zeytinburnu Metro ( Merter) 'e kadar olan hatlar Topkapı'ya kadar olabilir


Kesinlikle olmaz. Toplu taşım esemesine aykırı. Ülkü ulaşım birbirine tümleşik olan ve birbirinin yolcusunu taşımayan bir dizgedir.


Ahmet Çelik

14 yıl önce - Çrş 30 Nis 2008, 00:47

Akın Üstad beşyolun önemli bir durak olma özelliğine kavuştuğunu söylemiş her gün Esenyurt - Kadıköy yolculuğu yaptığım için(marmara üni) öğrencilğimden dolayı metrobüs tranvay vapur v.s. araçlarla fazlaca yakın oluyorum.Bu noktada Beşyolda arkadaşımı bıraktığım için genellikle bu durakta 146 bekliyorum bu beklemeler sırasında bir çok kişiden Beşyol'a metrobüs istasyonu yapılmamasının çok büyük eksiklik olduğunu bağlar istasyonu yerine beşyola yapılacak olan istasyonun hem İst.Aydın üniversitesi hemde bağlar bölgesindeki liseleri için ve Şükrü Balcı Polis Yüksek okulu için daha kullanışlı olacağı düşüncesini duyuyorum bu noktada Beşyola istasyon yapılmasının önemli olacağını düşünüyorum

hasan köse
14 yıl önce - Sal 27 May 2008, 10:48

Alıntı:
bir minbüs hattından bahsedeyim SEFAKÖY METROBÜS-BAHÇEŞEHİR hattı kurulmuş. Halkalı ve Altınşehirden gidiyor


Halkalı/Atakent ve Başakşehir'e neden Metrobüs Besleme Hattı(IETT) kurulmuyor acaba?


Mehmet Kasım
14 yıl önce - Sal 27 May 2008, 10:55

İETT'ye bu konu ile onlarca yazı yazdık. Garajdaki otobüslerimizi metrobüs hattına verdiler. Elimiz kolumuz bağlı diyorlar. İlave hat açamıyorlar hiç. 85 araç eksik varmış. Metrobüse kaymış. Metrobüs araçları gelmeden yeni hat açılması mümkün değilmiş.

hasan köse
14 yıl önce - Sal 27 May 2008, 11:09

Alıntı:
İETT'ye bu konu ile onlarca yazı yazdık. Garajdaki otobüslerimizi metrobüs hattına verdiler. Elimiz kolumuz bağlı diyorlar. İlave hat açamıyorlar hiç. 85 araç eksik varmış. Metrobüse kaymış. Metrobüs araçları gelmeden yeni hat açılması mümkün değilmiş.


Teşekkürler; ilerisi için umut var yani...



sayfa 13
« önceki   123 ... 1213141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM