Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Keremss
14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 11:45

Alıntı:
metrobüs mecidiyeköye uzayana kadar  75c çalısır herhalde


Buda 1-2 seneyi bulur herhalde;
Zaten Metrobus Mecidiyeköye ulaştığında tüm hatlarda bir operasyon yapılır en başta 85 M Yenibosna - Mecidiyeköy bu hat bile iptal edilebilir.

Bu arada 85 M Ekspres (Sadece Cevizlibağ'da durur) hattını okullar açıldığından beri göremiyorum acaba metrobus ile paralel olarak ertelenme sözkonusumu?


Alexandros

14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 12:44

Arkadaslar gunaydin..........

Dün elektronik basinda, metrobus guzergahina giren ilk kosanlardan bahseden, bir makale okudum.
Size sormak istedigim soru su :

şimdi metrobus adi vermis oldugumuz, calisma sistemi bizim eskiden tercihli yol dedigimiz calisma sistemiden ne farki var? şayet fark yoksa niye bize yabanci olan bir kelimeyi kullaniyoruz.

Herkese selamlar
Alexandros

Not:
Istanbulda uzakta yasadigim icin, konu hakkinda pek detayli bilgim yok, sayet hatta yapiyorsam özür dilerim ve bu mesajim site denetci arkadaslardan silinmesini rica ederim.


akmacit
14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 12:46

Peki hat Mecidiyeköy'e ulaştığında Tem bağlantı yolundan (mecidiyeköy son duraklı) gelen bazı otobüsler
için bir düzenleme yapılabilirmi? 97M,146M,33M,92Ş gibi?


Keremss
14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 12:50

Alıntı:
Peki hat Mecidiyeköy'e ulaştığında Tem bağlantı yolundan (mecidiyeköy son duraklı) gelen bazı otobüsler
için bir düzenleme yapılabilirmi? 97M,146M,33M,92Ş gibi?


Bunlar için düzenleme yapılacağını sanmıyorum çünkü bunların hepsi Cevizlibağdan sonra E-5 trafiğine çıkıyor. Bu hatlar Kör trafiği (Cevizlibağ-Sefaköy arası) rahatsız etmediği için hat ile pek bir alakası yok.


tolginho

14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 15:50

Alıntı:
şimdi metrobus adi vermis oldugumuz, calisma sistemi bizim eskiden tercihli yol  dedigimiz calisma sistemiden ne farki var? şayet fark yoksa niye bize yabanci olan bir kelimeyi kullaniyoruz.


Normal otobüslerden çok daha fazla yolcu kapasitesi var. Metro gibi hangi durakta kaçta duracağı belli ve dakik. Tercihli yolda olsa şöförün keyfine kalırdı varış süresi. Metro mantığı ile otobüs işletiliyor. Ayrıca araçlar da gerekirse şöförsüz olarak otomatik gidecek. Tüm bunlar metro ile uyuşmakta.

Not: şu an geçici olarak açılan sisteme metrobüs demek zor. Tercihli yola daha çok benziyor.

Tolga KAPROL



Murat Caner
14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 16:02

Metrobüste bedel durakta kesiliyor. Otobüsün içinde kesilmiyor. Bu da iniş ve binişleri hızlandırıyor.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 16:05

İçinde güvenlik görevlisi(leri) olduğu halde, sabaha kadar çalışması çok yerinde olur bu hattın. Hiç değilse saatbaşlarında birer seferle... Gece yolda yapılabilecek bir bakım/onarım çalışmasından da etkilenmezler. Sollama(/sağlama ) şansları var.

Akın KURTOĞLU


Burç

14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 16:09

Alıntı:
şimdi metrobus adi vermis oldugumuz, calisma sistemi bizim eskiden tercihli yol dedigimiz calisma sistemiden ne farki var?

Yeri bu başlık değil ama madem burada sorulmuş, bir özet daha geçelim :
iki büyük farkı var :
1) Bütün kapılardan inilip biniliyor. Ücret, metro gibi istasyon girişinde ödeniyor
2) Bu yolu kesen hiçbir yol yok. Bu bakımdan tramvaydan bile daha hızlı gidebiliyor.
(Tercihli yolun sonunu getiren şey bu ufak ayrıntı idi)


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 16:19

3) Tercihli yollardaki gibi farklı hatların ardarda sıralanması gibi bir durum sözkonusu değil. Normal şartlar altında periyodik aralıklarla otobüsler kalkıyor ve platformlarda arkaarkaya yığılmaya sebep olmuyor (daha doğrusu olmayacak, şu an için belli bir tarife gözetilmediği için, sistem tam randımanla çalışmıyor).

Akın KURTOĞLU


Keremss
14 yıl önce - Çrş 19 Eyl 2007, 16:34

4) Giriş çıkışı yok. Bu sayede Ambulans İtfaiye Polis ve bunlardan faydalanmak isteyen tepe lambalı bilumum araç bu yolu kullanamıyor. (veya yakın zamanda kullanamayacak desek daha doğru olur)



sayfa 2
« önceki   123 ... 141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM