Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
tarkan_koray
11 yıl önce - Prş 15 May 2008, 21:16

Alıntı:
çünkü Küçükyalı'dan itibaren yollardaki şerit sayısı azaldığını biliyoruz. Böylece E-5 trafiği iyice kilitlenebilir.

doğru demişsin ama bu yolun bi şekilde genişletilmesi lazım.
evet k.yalıdan itibaren tuzlaya kadar ve daha sonrası 2 şerite düşüyor. Ama gidişle gelişin ortasında geniş bir boş alan var ayrıca her şeritin genişliği de normalinden fazla yani yol biraz genişletiip 3 şerite çıkarılabilir ortadaki boş alan da metrobüs için kullanılabilir. Kadıköyün doğusunu yani Maltepe Kartal Pendik ve Tuzla ilçelerini küçümsememek lazım çünkü bu ilçelerde hemen hemen 2 milyona yakın insan yaşıyor. Ulaşım konusunda çekilen sıkıntılar da cabası. Artık anadoludan avrupaya tek vasait le geçilebilmeli bunca insanın bukadar sıkıntı çekmemesi gerekir.


burakyavuz01

11 yıl önce - Prş 15 May 2008, 21:36

Alıntı:
Bence 3 yada 4 bilet parası olur.Fazla bişey olmaz diye düşünüyorum.


İyide bunun sitemini nasıl yapıcaklar ?? Mesela ; Şirinevlerden Topkapı'ya gidendemi 3 bilet vericek..böyle saçma bir uygulama olamaz heralde...



mehmetkonyar
11 yıl önce - Prş 15 May 2008, 22:23

Alıntı:
İyide bunun sitemini nasıl yapıcaklar ?? Mesela ; Şirinevlerden Topkapı'ya gidendemi 3 bilet vericek..böyle saçma bir uygulama olamaz heralde...


Bugün İETT'nin sayfasındaki bir haberde bu sorunu hem giriş hem de çıkışa turnike koyarak çözeceklerini söylüyor. Yani hem girerken hem de çıkarken basacaksınız. Sorun o değil de bu hat Avcılar-Tuzla olmaktan çok ya Avcılar-Gebze olmalı ya da Pendik-Gebze olarak kısaltılmalı. Malumunuz Kadıköy-Kartal metrosunun Pendik'e kadar uzatılacağı söyleniyor. En azından tren yılbaşından itibaren kalktığında yolcu yoğunluğunu karşılamada önemli bir rol üstlenir.


İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 12:39

Çok uzun hatlar verimli olmayabilir.Ama belli noktada aktarma yaptıracak bir sistem çok iyi işler.Mesela ben Mecidiyeköy'e uzadıktan sonra bile bazı seferlerin bilhassa zirve saatlerde Cevizlibağ'dan geri dönerek sefer yapacaklarını sanıyorum,zira yoğunluktan dolayı ara noktalardan gitmek için bu gerekli olabilir.

Mehmet Kasım
11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 13:14

Tuzla'ya kadar metrobübü uzatırsak KADIKÖY-KARTAL METROSUNA ihanet etmiş oluruz. Düşünsenize üstte metrobüs altta metro. Millet hemen üstteki metrobüse atlar gider. Metro ideal yolcu sayısına ulaşamaz. Kendini amorti edemez. Zarar ederiz.

Mecidiyeköy'den sonra metrobüs hattı KADIKÖY E5'İN BAŞLANGICI SÖĞÜTLÜÇEŞME'de sonlandırılmalıdır.

Kozyatağına bile gitmesi sakıncalı bence.



İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 13:22

Kozyatağı'nda sakınca yok,çünkü buradaki esas yolcu kitlesi Avrupa yakasına geçecekler olacaktır birde Altunizade'ye gidecekler direkt gittiği için tercih eder.

mehmetist
11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 13:33

Alıntı:
Düşünsenize üstte metrobüs altta metro.

Yurtdışında büyük şehirlerde belli bir süre yanyana giden metro hatları bile var. Yolcular için önemli olan şey bu hatların kalkış ve varış noktaları. Maltepeden Mecidiyeköy'e gidecek bir yolcu, Kadıköy metrosuna niye binsin ki? Kazanacağı 5 dakikayı transfer sırasında gene kaybedecek, hem de iki defa para verecek.


Mehmet Kasım
11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 15:21

Peki aynı yerde aynı güzergahta hem metrobüs hemde metro yapılacak kadar çok yolcu yoğunluğu var mı?

İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 16:10

Avrupa yakasında Avcılar-Mecidiyeköy arasında hem metrobüse hem metroya yolcu çıkar,ama Asya Yakası için Kozyatağı'na kadar yolcu olur(daha doğrusu Bostancı)ama ondan sonrası için metro yapılıyor metrobüs gerekmez,hani yapılmıyor olsa idi farklı düşünebilirdim.

Mehmet Kasım
11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 16:52

Metrobüsü Göztepe Kavşağında kesmek lazım. Ötesine gerek yok derim....Metro var.



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM