Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
muhlisduran
12 yıl önce - Sal 30 Ekm 2007, 13:22

Merhaba ilk öncelikle ilk mesajım olduğunu söylemeliyim konuya dönecek olursak .Rıfat abiye katılıyorum uzun vadede düşünürsek metrobüsün bu kadar uzun mesafede pek işe yarayacağını düşünmüyorum mevcut tuzla arabaları yolcu kaldıramıyor bu eklentilerde eklenirse gelin halini siz düşünün

Murat Caner
12 yıl önce - Sal 30 Ekm 2007, 16:43

Avcılar-Kızıltoprak bütün yapılmış ya da yapılacak olan kuşakları dikine keserek tümleşim sağlayacağı için tek parça olmalıdır.



gayip
12 yıl önce - Sal 30 Ekm 2007, 18:20

Bence metrobüs veya hafif raylı sistemle ikinci bir deniz geçişi olacaksa Kozyatağı Carrefour önündeki Kadıköy kartal metro istasyonu bağlantılı ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü yolunu takiben köprü üzerinden geçecek ve geniş yan boşlukları nedeniyle rahat yeni yolların yapılabileceği bu hattan karşıya geçmesi çok daha kullanışlı olur. Zira karşıda Harp Akademilerinin orada Taksim Maslak Metrosu ile kesişmesi sağlanacaktır bu hattın.
Bu sayede Marmaray ile Güneyden bu hat ile kuzeyden Yenikapı Maslak Metrosuna bağlanarak iki alternatif sağlanmış olur. Ben Kartalda oturan birisi olarak Sarıyere gitmek istediğimde Marmaray açık bile olsa Yenikapı üzerinden Sarıyere gitmek istemem. ama dediğim güzergahtan istediğim noktaya çok daha kolay ulaşırım.


tarkan_koray
11 yıl önce - Sal 13 May 2008, 19:33
Metrobüs TUZLA'ya kadar uzatılsa nasıl olur?


Arkadaşlar şuanda AVCILAR-TOPKAPI arasında hizmet vermekte olan metrobüsün boğazı geçerek Anadolu yakasında Tuzla ya kadar uzatılması sizce iyi olurmu? Bu konudaki düşünceleriniz, varsa alternatif fikirleriniz nelerdir.?

Benim fikrim TEK VESAİT le ulaşım gerçekleşeceğinden buna bağlı olarak hem zamandan hem mekandan hem de ekonomik yönden biz vatandaşlar açısından son derece yararlı olacağıdır.


tarkan_koray
11 yıl önce - Sal 13 May 2008, 19:36

AVCILAR-TUZLA METROBÜS HATTI OLUŞTUĞUNDA
avcılar,k.çekmece,bakırköy,b.evler,güngören,bayrampaşa,eyüp,kağıthane,şişli,beşiktaş,üsküdar,
kadıköy,maltepe,kartal,pendik,tuzla ilçeleri ve çevresinde yaşayan vatandaşlarımız bundan ciddi anlamda yarar göreceklerdir..



Atakan Kanat
11 yıl önce - Sal 13 May 2008, 19:45

Çok iyi olur. Tuzla ile sınırlı kalmamalı, Gebze'ye kadar uzatılmalı bence . Gerek Tem, grekse eski E-5 metrobus içn çok uygun.

zulal_aydin
11 yıl önce - Sal 13 May 2008, 20:49

500 ES ve 500 T hattının müşterisi azalır. İstanbul'un doğu sınırından Avrupa yakasına geçiş yapan bir tek onlar var çünki.

burakyavuz01

11 yıl önce - Sal 13 May 2008, 23:48

Böyle bir uygulama hayata geçerse fiyat uygulaması nasıl olacak arkadaşlar varmı bir fikri olan...

Avcılar - Tuzla arası heralde 80 ykr'ye gidemeyiz heralde..komik olur yni

Birde aktarma yaptığımızı düşünelim metrobüse 20 ykr'ye Avcılardan Tuzlaya gidersek gerçekten komik olur ama fenada olmaz hani


Enis Aydogdu

11 yıl önce - Prş 15 May 2008, 15:30

fiyat konusu tartışılmamıştı gerçekten.Bence 3 yada 4 bilet parası olur.Fazla bişey olmaz diye düşünüyorum.

Mustafa Köseoğlu
11 yıl önce - Prş 15 May 2008, 15:37

Alıntı:
Bence de bu kadar uzunluk fazla, Kadıköy'e veya Göztepe-Kozyatağına kadar gelmeli, en fazla Bostancı. Zaten E-5 te Metro çalışması var.


Bu konuda çok doğru söylemişler,zaten metrobüs Kozyatağına en fazla Bostancı'ya kadar gider, çünkü Küçükyalı'dan itibaren yollardaki şerit sayısı azaldığını biliyoruz. Böylece E-5 trafiği iyice kilitlenebilir.

Alıntı:
500 ES ve 500 T hattının müşterisi azalır. İstanbul'un doğu sınırından Avrupa yakasına geçiş yapan bir tek onlar var çünki.


500T hattı zaten 2.Köprüden geçiyor ondan bir sorun olmaz. Ama 500ES otobüs hattı ya 1.Köprüden geçmeye devam eder,ya tamamen kalkar ya da hattı değişir. Bir diğer ihtimal ise bu hattı da 2.Köprüden geçirirler.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM