Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Ahmet Bengüer
11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 14:18
İETT'nin Mercedes Capacity Çalıştırması Gereken Hatları ve Nedenleri


Arkadaşlar bu başlık altında İETT İşletmesinin körüklü otobüs çalıştırması ve geldiği zaman Mercedes Capacity çalıştırması gereken hatları ve neden körüklü otobüs çalıştırması gerektiğinin nedenlerini bu başlık altında toplayıp tartışacağız.Başlık altında toplanan verilerle doğru araçların doğru hatlarda çalıştırmalarını bir nebze de sağlayabilirsek ne mutlu bize.

Ahmet Bengüer
11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 14:25

Örnek olarak Ayazağa garajı hatlarından olan 41AT Ayazağa Köyü-Cevizlibağ hattında solo İkarus çalışmakta uzun süredir bu hatta körüklü İkarus görememekteyim.Tam aksine zaman zaman 41ST Seyrantepe-Topkapı Kaleiçi hattında körüklü İkarus görmekteyim.Tam zıt bir durum aslında 41ST'de solo İkarus 41AT'de körüklü İkarus çalışması gerektiğini düşünüyorum.

Çağrı Tekin

11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 14:31

Anadolu Yakasında kesinlikle 130'da çalışmalılar. Hat neredeyse tamamını otoyolda geçiriyor. Yolcu sirkülasyonu fazla, yolu düzgün. Belki denemelik 21U'da çalıştırılabilir. Pik saatlerde arka arkaya giden iki körüklü otobüste yer bulunamayabiliyor. Ancak yol bazı yerlerde dar, Yakacık'ın merkezinde de kötü. Soğanlık yenileniyor ve zaten Uğur Mumcu'dan bahsetmeye gerek yok, orası hep düzgün. Ama CapaCity 21U'ya yakışmaz. Citarolar geldiğinde 19T'ye bile körüklüsünü vermişlerdi. Belki Capacitylerden de verirler, hep merkezi yerlerden geçiyor bu hat ama capacity yolcusu yok 19T'de. Eğer citarolardaki gibi bunlar da Anadolu'ya fazla verilirse, köprü hatları capacity olur. Ben bu otobüslerden Anadolu'ya 20 tane geleceğini düşünüyorum. Tabi köprü hatları yine bizim olacak ve böylece şehir içinde hiç capacity göremeyeceğiz.



Onur Y.
11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 14:31

41AT hattına verilmemesinin nedeni Ayazağa tarafında körüklü otobüslerin iyi manevra yapamamasıdır.41AT'de arada bir solo Citaro görüyordum şu aralar hiç rastlamıyorum.41AT sürekli dolu olan bir hat ama yol durumda dolayı vermiyorlar sanırsam.

selim_
11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 15:54

129K'nın güzergahı da tam Capacity'ye uygun. Belki stadın oradaki dönüşlerde zorlanabilir ama düzenlemelerle aşılmayacak sorun değil.



kaan_34
11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 15:56

Bence 4 numaraya verilirse kadıköy bostancı hattında bağdat caddesine çok yakışcağı kanaatindeyim,ama buraya yazdıklarımızı üstadlarmı i.e.t.t.ye iletiyor,yoksa boşunamı yazıyoruz  

Doğukan.
11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 16:04

Capacity'ler 30M 30A Beşiktaş Mecidiyeköy hatlarına verilirse çok yakışır



mustafa mavi

11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 16:22

arkadaşlar sizlerde,iett nin hatlara araç dağılımını yaparken eşit davranmadığını,kalbur üstü semtlere yeni ve klimalı araçları,daha kenar semtlerede eski ikarus ve manları verdiğini düşünüyormusunuz?

Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 16:31

Capacity'ler yine öncelikle prestij hatlarına verileceklerdir.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=178374

Akın KURTOĞLU


Emir Kula
11 yıl önce - Pzr 16 Eyl 2007, 17:23

Bence de Akın Abimizin belirttiği gibi prestijli hatlardan 17'ye (Kadıköy-Pendik) verilse çok güzel olur.Çünkü 17 full solo citaro çalışıyor fakat ardarda gelen otobüslerde bile yer bulmakta oldukça zorlanılıyor.Minibüs Caddesi üzerinde olan Marmara Üniversitesi'nin de eğitim-öğretime başlamasıyla 17'de körüklü otobüse ihtiyaç daha da artacaktır.



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM