Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pts 17 Eyl 2007, 22:16

Alıntı:
valla bu kalabalıkta çepciler olur.

Oldu da zaten... Hem Cevizlibağ'da, hem de Cennet'te iki ayrı olayda iki ayrı şahsı kovalıyordu birkaç kişi... Şoför de otobüsten inmiş, birşeyler bağırınıyordu onlara doğru.. Muhtemelen hırsızlık olayı idi her ikisi de...

Akın KURTOĞLU


semih89
14 yıl önce - Pts 17 Eyl 2007, 23:03

hem ücretsiz olması hem de yeni olmasından dolayı merak sonucudur bu kalabalık bende bugün okuldan gelirken binicektim yürümek derdine gitmedim bedava olmasına rağmen otobüsle gittim bastım akbil de . Küçükçekmecede hat sonundaki dönüş yeri çok garibime gitti bugün ama bilgisayar oyunu gibiydi , araç boş geliyor boş dönüyordu . İnşallah hayırlı olur da şu minibüs teröründen kurtuluruz, kurtuluruz derken öho terörüne kurban gitmeyelim yeni hatlarda falan . Bugün 400b ye bindim adam giderken son ücretli olan yolcular kapmak için nasıl basıyor(saat 16.oo a geliyordu), bir ara e5 e çıktı bir 400c nin önüne geçti şöför hareket yaptı ama kiin umrunda.Ama anlamadıgım dönüşte bindiğim aynı hatlardan birisiydi ücretsiz  olmasına rağmen bastı da bastı . İnsanların gözünü para bürümüz yemin ediyorum. İnşallh en azından ana yolda metrobusla bu ve bunun gibi sorunlardan kurtuluruz.

OzanEmre

14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 00:16

Alıntı:
hem ücretsiz olması hem de yeni olmasından dolayı merak sonucudur bu kalabalık

Dediğiniz gibi olabilir. Ama hattın; eksiklerinin tamamlanıp Avcılar kısmının açılması (hatta sonradan 2. etabın bitip Mecidiyeköy'e uzaması) halinde bu görüntüler karşımıza bolca çıkacak. Böyle bir sorun olacağını şimdiden fark edip hat daha yeniyken eksiklerinin giderilmesi daha mantıklı olur. Bu sorunun şimdi bırakılıp daha sonra giderilmesi daha çok zaman kaybına neden olabilir.

Ayrıca resimlerde köprünün kalabalıklığını görünce ilk önce resmi fotomontaja benzettim    ama gerçekmiş? (Gözlerim mi bozuldu ne)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
E-5 Bahçelievler Metro Durağı Üstüne Metrobüs Durağı Yapılmalı


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 00:21

Alıntı:
Ayrıca resimlerde köprünün kalabalıklığını görünce ilk önce resmi fotomontaja benzettim    ama gerçekmiş? (Gözlerim mi bozuldu ne)



Aslında, bir evvelki sayfada, üye bir arkadaşın çektiği resimdeki kalabalık, ilerleyen saatlerde daha da arttı ve üstgeçidin her iki ucuna kadar uzadı. Merdivenlerin gidiş-geliş ayrılması (yanına bir ilâve merdiven) ile sorun çözülebilecek gibi...

Akın KURTOĞLU


recep demirbas
14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 02:42

Alıntı:

Bir zamanlar İstanbul'da sadece 2 adet üstgeçit vardı, yıllarca buna bir üçüncüsü eklenmedi bile... Şimdi ise tek kalemde bir aks üzerine çok daha komplike halde 14 adedi birden inşa ediliveriyor. Nereden nereye...


Eğer çok kısa sürede bu sayı 28 olmazsa insanlar metrobüse binip kazandığı 3-5 dakikayı o üst geçitlerde harcayacaklar.



Fatih Can
14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 10:49

Her durakta iki ust gecit olmakla birlikte,  ust gecitlerin her iki yanina da merdivenler inmelidir.

Talep olmasi iyi ama ilerde bu talep daha da artar bu kesin ve kadirmaz bu yogunlugu. Cok yogun olan duraklarda alt gecit bile dusunulebilir ilerde.


Burç

14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 10:54

En iyi çözüm altgeçitler olur.

Bu arada üstgeçitlerde yolu tıkayan en büyük etken işportacılar.
Bunları biz yıllardır şikayet ediyoruz ama artık bir önlem alınır belki.

Ayrıca dikkat ederseniz hatırı sayılır bir "seyirci kitlesi" de var şimdilik.
Trabzanlara dayanıp öyle metrobüsleri seyrediyorlar.

Bir de merdivenin istasyon platformu genişliğinde olmaması için bir neden yok.
Zaten merdivenin arkasına kimsenin geçmesi gerekmiyor. Niye dar yapılmış, anlamak zor.


mcagri
14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 12:02

Alıntı:
Bir de merdivenin istasyon platformu genişliğinde olmaması için bir neden yok.
Zaten merdivenin arkasına kimsenin geçmesi gerekmiyor. Niye dar yapılmış, anlamak zor.


Fotoğrafları gördüğümde aklıma ilk gelen düşünce bu oldu. Merdivenler platfromun eni kadar genişletilmeli, kimse arkaya geçmesin zaten, kafasını falan çarpar demirlere.  

Bu şekilde devam etmesi zor, acilen yolcu tahliyesi konusuna çar bulunmalı.


Fatih Can
14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 12:24

Ya da merdiven cift tarafli konmali birisi inenler icin birisi cikanlar gibi ve genisligi ayni olmali.

Otobuslerden yolcu tahliyesi ile ilgile de bize gelecek olan phileaslarda 4 kapi var bu cok hizlanidiracakti inis binisi.



Semih Yaşar

14 yıl önce - Sal 18 Eyl 2007, 12:51
Yolcu tahliyesi


Benim aklıma  merdiveni  üçe bölmek geliyor. Merdiven genişliği 4 kişinin yanyana durabileceği
şekilde olmalı ve bu genişlik 1+2+1 şeklinde üçe bölünmeli.
Bir kişlik bölümler istasyona inmek için olmalı, ortadaki iki kişilik bölüm ise istasyondan çıkanlar
için olmalı. Aşağıda basit bir şema yapmaya çalıştım.



Üstgeçide üstten bakıyoruz, durak platformuna 4 adet turnike konacak ortadaki iki tanesi çıkış
için, sağ ve soldaki birer tane ise istasyona giriş için, böylece yolcuların merdivende ters
yönde karşılaşmaları da engellenmiş olacak.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM