Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 9
Resul GUL

8 ay önce - Pzr 18 Mar 2018, 23:54

Alıntı:
Bu otobüs en son İstanbul'da metrobüs hatlarında test ediliyordu.


Evet Başka bir Başlıkta Arkadaş Otokar ın bu Araçlarını İstanbul da dahil 5-6 Kentte denemesi için vermiş diyordu..


alperen522
8 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 16:27

İstanbul'da test edilen araçlar burada da test ediliyor. Körüklü Mercedes-Benz Conecto test edildi ve şimdi de Körüklü Otokar Kent 290LF test ediliyor. Sırada Akia metrobüs var sanırım

Misafir c4e

8 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 19:11

Yıllarca İstanbulda yaşadım körüklü çözüm değil, tek çözüm yeraltından giden raylı sistem, şehri örümcek ağı gibi saracak metro ağı lazım.



I3urAK KAYA
8 ay önce - Sal 20 Mar 2018, 10:47

Dediğiniz doğruda adanada bunun olabilmesi neredeyse imkansız. Körüklüler 114 gibi hatlar için gayet uygun.

Murat Ds
8 ay önce - Sal 20 Mar 2018, 11:35

Aynen katılıyorum metro üniversiteye ve stada mutlaka ama mutlaka ulaşmalı. Ayrıca kurttepeden de m1 ve otogara kadar uzatılmalı.

Misafir 702

8 ay önce - Sal 20 Mar 2018, 12:06

Metro yapamıyorlar, hafif raylı sistemi metro diye yutturuyorlar. Gerçek metro yapılacaksa evet, çok güzel olur ancak metro adı altında hafif raylı sistemi yapıp, zaten dar olan bulvarların ortasını kapatıp iyice yolu daraltınca trafik daha beter oluyor. Adana artık tümü yeraltından giden gerçek metro ile tanışmalı. Asıl çözüm bu. Tamam pahalı ama bütün dünyada metrolar kademe kademe yapılmıştır. İstanbul, Ankara gibi şehirlerde de bu böyle. Büyükşehir belediyesi bir yerinden başlamalı.



Misafir c4e

8 ay önce - Sal 20 Mar 2018, 12:22

Hafif raylı sistem metro değildir ve örneğin ruh sağlığının önündeki Turgut Özal kısmını Çin seddi gibi kesmiştir. bakın burası da Özal olmasına rağmen cadde hayatı sıfırdır gelişmesine mani olmuştur , yolu daralttığı da cabası.

15 senedir hiç metro çalışması yok, senede 1 tane istasyon kadar kazsalar 15 senede yeraltından giden 15 istasyonlu gerçek bir metromuz olurdu. Güzergah Kurttepeden başlayıp, Özal-Barajyolu-Cemalpaşa ve Atatürk Caddesinden dörtyolağzına yeni yapılacak meydana çıkmalı.


alperen522
8 ay önce - Sal 20 Mar 2018, 20:27


(+)


Körüklü Otokar Kent 290LF 114 hattında test ediliyor.


Ahmet 1954

8 ay önce - Sal 20 Mar 2018, 20:31

şanlıurfada ana hatlarda 114 gibi hemen hemen körüklü kullanılıyor üniversiteye körüklüler çalışıyor
890 000 nüfuslu urfada 50 ye yakın körüklü var şehir merkezinde daracık yollarda bile körüklü var
adanada baştan beri alacalardı almadılar 2 solo otobüs 1 körüklüye nerdeyse eşdeğer


Misafir 702

8 ay önce - Çrş 21 Mar 2018, 15:18

Sadece Ş.Urfa değil, G.Antep, Isparta, Balıkesir, Malatya, Mersin, Kayseri, Konya gibi Adanadan küçük birçok ilde körüklü otobüs çalışıyor. Adana ısrarla çalıştırmıyor. Dolmuş ve külüstür halk otobüsleri trafiği sıkıştırıyor, egzoslarından simsiyah duman çıkıyor, çevreyi kirletiyor. Dolmuşlar ve halk otobüsleri kademeli olarak azaltılıp trafikten çekilmeli, gerçek metro ve körüklü otobüsler çalıştırılmalı. Bazıları da hala gerek yok diyor. Herkes gider Mersine biz gideriz tersine.



sayfa 9
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM