Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
cem216
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 21:32
[İST-A1.224] - İETT, 17 Numaralı Kadıköy-Pendik Hattını 1 Ay Deneyecek



Bugün ziverbeyde durdurulan 2007 model cıtaro filo koduna bakmayı unuttum,i.e.t.t. teftiş memuru tarafından pendikten kaçta kalktığını ve otobüse pendikten beri kaç yolcu bindiğini sordu,hareket saatini duyamadım,pendikten ziverbeye kadar 120 yolcu binmiş,hiç az bir rakam değil.Bazı zamanlar 5 dk.da bir oluyor,kapı kapancak yer kalmıyor.1 ay boyunca yolcu belirli zaman dilimlerinde yolcu potansiyeli yakalanırsa eğer,17 KADIKÖY-PENDİK hattında mercedes cıtaro eğer yolcu potansiyeli dahada artarsa-ki bu yolcu potansiyeliylede olabilir,körüklü cıtaroda çalıştırmayı düşünüyorlar,böyle olursa 2006 model körüklü cıtarolarla 2007 model solo cıtarolar birlikte çalışır.Ama 99 model solo mercedes 0345'de bu hatta ara ara çalışıyor.Niyedir bilinmez,hani hat modernize oluyordu!1 ay sonunda ama eğer tutarsa yolcu potansiyeli,bundan sonra hep en son model araçlardan kullanılacakmış.Bilgilerinize.


Meriç Erdem
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 21:37

17'ye bir türlü karar veremedeiler Daf mı Citaro mu 345 mi İkarus mu diye

cem216
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 21:43

Kısmetse bir ay sonra tamamı cıtaro.



kutlay34
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 21:48

Merak etmeyin Allah'ın izniyle hepsi citaro olacak...Yolcu sayısı gayet iyi, ama körüklü çalıştırılması şu anlık abes olur... Marmara Üni. eğitime başlayınca körüklü verilebilinir... Fakat hangi hattan kesecekler merak ediyorum körüklü vereceklerse... 21U ve 130'dan körüklü otobüsü keserse, o 2 hatın yolcuları kıyameti koparır...

Mustafa ÇAVUŞGİL
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 21:53

Bu 17 Kadıköy - Pendik hattına 2007 vereceklerine 2006 verseler daha iyi olmazmıydı. 2 haftalık arabaları minibüs yolunda süründürüyolar. 2007 cıtaroları  boğaz hatlarına verseler veya havaalanı hattına verseler çok daha iyi olur. 17 denenmesinin 1  ay süreceğini sanmıyorum daha uzun sürer bence. Mesala E.10 Kadıköy - Sabiha Gökçen Havaalanı hattı hala deneniyor. Yani kaç yolcu bindiği kaydediliyor...



kutlay34
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 21:55

Alıntı:
Bu 17 Kadıköy - Pendik hattına 2007 vereceklerine 2006 verseler daha iyi olmazmıydı. 2 haftalık arabaları minibüs yolunda süründürüyolar. 2007 cıtaroları  boğaz hatlarına verseler veya havaalanı hattına verseler çok daha iyi olur. 17 denenmesinin 1  ay süreceğini sanmıyorum daha uzun sürer bence. Mesala E.10 Kadıköy - Sabiha Gökçen Havaalanı hattı hala deneniyor. Yani kaç yolcu bindiği kaydediliyor...


Mustafa, bilirsin 2007 citarolarda malesef OGS yok... O nedenle Boğaziçi Köprüsü'nden geçemezler...  E-10'nun potansiyeli gayet iyi... Körüklü verirlerse 16K lobisine takılır İETT... Bu yolcu kaydetmede aylardır devam mı ediyor    Bir kere 50 kişi bindi, şöförle zor saydık valla...  


cem216
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 21:57

Büyük ihtimal 21U'dan alırlar,zaman zaman fazla yolcu olmasına rağmen,çoğu zaman seyrek yolcusu olan bir hat,bide merkezi yerlerden geçen bir hat olmadığı için(uğur mumcu tarafı yeni yapılaşan bölge)dir.



Mustafa ÇAVUŞGİL
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 22:01

Duyduğuma göre bu 17 hattı çok ağır bir hatmış. 2.5 servismiş ve saatlerne kafa kafaya yetişiyormuş... Birde yolda denetim çok fazlaymış yolda şöförlerin birbirlerini geçmesii yasakmış...Evet yolcu sayma devam ediyor şöför binenleri sayıyor herhalde...

cem216
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 22:02

Doğrudur,İ.E.T.T.nin en çok görevini laikiyle yaptığı ve en çok üstüne düştüğü hat oldu 17.

Meriç Erdem
11 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 22:04

130 aslında 345 çalışsa belki ama  bir fikrim yok



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM