Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
cem216
12 yıl önce - Pts 20 Ağu 2007, 20:18
[İST-A7.29] - İETT'nin İşleteceği Metrobüsle İlgili Yorumlar



Metrobüs işletmesi için herhangi bir kadro oluşturuldumu,oluşturulduysa bu kadro 15 Eylül'demi işbaşı yapacak diye söylendi,i.e.t.t kurumu seneler sonra istanbul'un her yerine metro varınca otobüs hatları kapatılıp,tünel ve tramvayın yerinede metro alternatif olunca i.e.t.t.bence ulaşım a.ş.nin kadrosuyla birleşip,şehiriçi ulaşımda,metro,hızlı tramvay,havaray,monaray,teleferik,deniz otobüsü,marmaray,finüküler vede metrobüsle aktarma sağlanır.Metrobüsler bakımları için esenlere nasıl gidecek? ulaşım a.ş. bakarsa eğer.


En son cem216 tarafından Sal 21 Ağu 2007, 20:15 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


abhazyalı ugur
12 yıl önce - Pts 20 Ağu 2007, 20:35

Eger metrobüs ü ULAŞIM A.Ş işletirse Arıza için esenlere gitmesine gerek yok muhakkak bunlar icin bir atelye ve park alanı yapılacaktır müsait olan bir alana Birde ULAŞIM A.Ş tarafından işletilmesi bence iyi olur.Bence İETT İDO MARMARA RAY vs gibi  ulaşım hatlarının birleştirilip İSTANBUL ULAŞIM gibi bir kurum altında işletilmesi çok uygun olur.



Ahmet Bengüer
12 yıl önce - Sal 21 Ağu 2007, 00:19

İETT gibi 136 yıllık bir çınar varken metrobüsün işletilmesinin İETT'ye verilmesi gerektiğini düşünüyorum.İETT bu işin en tecrübelisidir diğerlerinin sırasını beklemesi gerekir.

Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Sal 21 Ağu 2007, 00:34

Metrobüs, lastik tekerlekli toplu taşıma aracı olduğu için, haliyle İETT tarafından işletilecektir. Demir tekerlekli (raylı sistem) olsa idi, Ulaşım AŞ'nin iradesi altına girerdi. İstisna olarak; tarihi Tünel ve Nostaljik tramvay ise, İETT'nin son iki T'sini oluşturduğu için onun denetimi altındadır.

Akın KURTOĞLU


Ahmet Bengüer
12 yıl önce - Sal 21 Ağu 2007, 00:47

Bu sevindirici bir gelişme en azından metrobüsün işletilmesinden dolayı İETT'nin kasasına az da olsa bir para girecektir.



Emin Yılmaz
12 yıl önce - Sal 21 Ağu 2007, 00:55

Metrobüsün İETT İşletmesi yanlış olur araç aniden arızaladındıgı zaman İSTANBUL ULAŞIM A.Ş. Personeli daha çabuk daha iyi bir hizmetle onarır

abhazyalı ugur
12 yıl önce - Sal 21 Ağu 2007, 02:10

Alıntı:
Bu sevindirici bir gelişme en azından metrobüsün işletilmesinden dolayı İETT'nin kasasına az da olsa bir para girecektir.

İETT nin kasasına zaten raylı sisteme bastıgınız akbilden bile para giriyor bence ULAŞIM A.Ş işletirse Burada satılacak Jetondan Ulaşım para kazanır Akbilden İse İETT kazanır


cem216
12 yıl önce - Sal 21 Ağu 2007, 15:42

İşletmesi tümüyle İ.E.T.T.nin olacakmış.İstanbul'un ulaşım probleminin çözümü için metro ve tramvay gibi raylı sistem projelerinin yanı sıra, alternatif çözümler de hayata geçiriliyor.
Bunlardan biri de, E-5 Karayolu Topkapı-Beylikdüzü arasında hizmete sokulacak olan “metrobüs” projesi. Halen sürdürülen çalışmalarla gidişli gelişli 12 şerit haline getirilecek olan yolun ortasındaki 2 şerit, metrobüsler için ayrılacak. Bu yılın sonunda körüklü otobüslerle deneme seferlerine başlanacak olan metrobüs projesi, 2007 yılı Nisan ayında yurtdışından otobüslerin gelmesiyle, tam anlamıyla hizmete girmiş olacak.
Metrobüslerin hizmete girmesiyle bu güzergahta çalışan yüzlerce minibüs ve otobüs kaldırılacak.
TRAFİK RAHATLAYACAK
İşletmesi tümüyle İETT'de olacak sistemde her 2.5 dakikada bir sefer yapacak metrobüslerin, toplu taşıma araçlarıyla günde 450-600 bin yolcunun taşındığı bu güzergahta, hem yolcu konforunu sağlaması, hem de trafiği rahatlatması bekleniyor.
Metrobüslerde, tramvay işletmeciliğine benzer bir sistem uygulanacak. Metrobüslerde akbil cihazları olmayacak; tramvay ve metroda olduğu gibi istasyon girişlerine buton konulacak. Çıkışlara da turnike yerleştirilecek.
SAATTE 15 BİN YOLCU
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşımdan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Rafet Bozdoğan, projenin ilk etapta Topkapı-Küçükçekmece arasında devreye gireceğini belirtti.
Metrobüs projesinin içinde yeraldığı Topkapı-Beylikdüzü arasındaki yol genişletme çalışmalarının sürdüğünü ifade eden Bozdağan, şunları söyledi:
“Metrobüsler, normalden daha büyük ve özel donanımlı otobüslerdir. Hangi alternatifi seçeceğimizi belirlememiz için yolu bitirmemiz lazım. Yol karakteristiğine en uygun olanı tercih edeceğiz. İlk planda 50'nin üzerinde metrobüs almayı düşünüyoruz. Metrobüslerle saatte 15 bin yolcu taşımayı planlıyoruz.”


cem216
12 yıl önce - Sal 21 Ağu 2007, 20:16

Sonunda belli oldu,tümüyle İ.E.T.T.ye bağlancak metrobüs gelecekte tuzlaya ulaştığında ve beylidüzüne ulaştığında komple bir hattı İ.E.T.T.bakacak,gerekli kadro oluşturulmuş olsa gerek.

Ahmet Bengüer
12 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2007, 00:46

Ben birşey sormak istiyorum raylı sistem yatırımlarını İETT finanse ediyor peki bunun işletmesini neden kendisi yapmıyor?Metrobüs projesini bundan hariç tutuyorum.



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM