Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 15

ÖHO'lardan şikayetçiyim çünkü...
Kaba davranıyorlar 8.3%  8.3%  [22]
Bilet vermiyorlar 2.6%  2.6%  [7]
İstedikleri yerde duruyorlar 4.5%  4.5%  [12]
Hatalı kullanıyorlar 6.8%  6.8%  [18]
Saatlere uymuyorlar 6.8%  6.8%  [18]
Denetlenemiyorlar 12.0%  12.0%  [32]
Hepsi 59.0%  59.0%  [157]
Toplam Oy : 266

Bora C
8 yıl önce - Cum 31 Ağu 2012, 11:07

ben muavinlerin yanlış davranmalarına şikayetçiyim.toriuma gitmek için kıraç-y.b metro seferi yapan otokar sultan'a bindim.34 HS 7902.torium'a geldiği halde arkadan inilen araçta muavin bizi önden indirdi.oradan bir yolcu gelse bana kızacak 'niye buradan iniyorsun arka kapı yok mu' diye.

ibrahim avşar
8 yıl önce - Cum 31 Ağu 2012, 20:20

aktarmalar 120 dakika geçerli olması lazımken özellikle halk otobüslerinde denk gelen tam ücret alması bazen iett de yaşanıyor.bende dikkat ettiğimde birkaç sefer denk geldim.



Doğukan Kahraman
6 yıl önce - Pts 03 Mar 2014, 22:02

Alçak tabanlı araç almayan tüm ÖHO'lardan şikâyetçiyim. İETT'den hatlar aldılar ve yer yerde cirit atıyorlar. Otobüs A.Ş. ve İETT'de bütün araçlar engelli uyumlu oldu artık. Bu kadar rezil bir işletmecilik olmaz. Suç bunlarda değil, suç İETT'de. İETT denen kurum sayesinde, İstanbul'un çoğu ÖHO'lara mahkum oldu.

SAMET KRMN

6 yıl önce - Çrş 05 Mar 2014, 01:54

Alıntı:
İETT denen kurum sayesinde, İstanbul'un çoğu ÖHO'lara mahkum oldu.


Bu söylediğinize kısmen katılıyorum. Ben de dahil, toplu taşıma araçlarını kullananların çoğu maalesef ÖHO'lara mahkum. Ancak suçu tamamen İETT'ye yükleyemeyiz. İstanbul gün geçtikçe büyüyen, büyüdükçe de gelişen, geliştikçe de ulaşım sorunları ortaya çıkan ve hızla artış gösteren bir metropol. Nüfus yoğunluğu ve buna doğru orantılı olarak ulaşımın arttığı, gerektiğinde 24 saat yapıldığı, sürekli yeni hatların açılmasına elverişli olan Büyükşehir. İETT'nin sermayesi tüm hatları işletemeyeceğinden ötürü İETT, ulaşım ihtiyacını karşılamak amacıyla özelleştirmeye gitmek zorunda. Keşke İETT'de yeterli sermaye olsa da bölgesel hatlarda dahil tüm hatları işleten bir kurum olabilse...


Ramazan ARICI

6 yıl önce - Çrş 05 Mar 2014, 22:12

Alıntı:
İETT'nin sermayesi tüm hatları işletemeyeceğinden ötürü İETT, ulaşım ihtiyacını karşılamak amacıyla özelleştirmeye gitmek zorunda. Keşke İETT'de yeterli sermaye olsa da bölgesel hatlarda dahil tüm hatları işleten bir kurum olabilse...


Daha bu hafta Kadir TOPBAŞ açıklama yaptı,gerekli para İETT'de var olmayan kısmı da biz belediye olarak karşılayabiliriz paramız var tarzı bir açıklamaydı...

Mesele para olmama meselesi değil...

İETT'nin eskisi gibi faal olarak çalışmaktan ziyade düzenleyici bir rol oynaması istendi,verimsiz olan hatlardaki vatandaşların mağdur olmaması için de özellikle bu hatlar başta olmak üzere yardımcı rol oynamasına karar verildi...Ayrıca sabah akşam pik saatlerde de çoğu hatta destek olunuyor... Bu kararlar İOAŞ'nin açılmasıyla uygulamaya geçti, bu şekilde de en az ilk İOAŞ ihalesinin süresinin dolacağı 2020 yılına kadar devam edecek...



CanYarkin

6 yıl önce - Çrş 05 Mar 2014, 22:45

şu otobüslerde açılan ekstra havuzlara uyuz olmamak elde değil fazla yolcu almak için buna dur denmeli hatta yeni alçak tabanlı bazı Temsalara 2. havuz açılmış (ön kapıyla orta kapının arasındaki peş peşe olan 2li alçak koltuklar sökülerek 2. havuzu yapmışlar şimdilik C-410 ve C-418 de var sanırım )

volkan34tr
6 yıl önce - Çrş 05 Mar 2014, 23:02

yakında zaten koltukları komple kaldırırlar fazla yolcu için millet tıkış tıkış gidiyo kimsenin umrunda değilse ayakta gitmeside umurlarında değildir.

:BARIŞ:

6 yıl önce - Prş 06 Mar 2014, 02:30

Bahsi geçen TemSA Avenue'nin orta kapı önündeki ikinci havuzu fabrikasyondur. 2014 Avenue'lerin tamamında var.

CanYarkin

6 yıl önce - Prş 06 Mar 2014, 02:49

Alıntı:
Bahsi geçen TemSA Avenue'nin orta kapı önündeki ikinci havuzu fabrikasyondur. 2014 Avenue'lerin tamamında var.


Bazılarında var bazılarında yok, eğer doğru biliyorsam otobüsteki koltuk sayısına göre fiyatı değişkenlik gösteriyordu (En azından BMC ve Otokarda böyleydi) bazı Öhö şoförleri daha ucuz olsun diye Temsadan böyle bir istekte bulunmuş olabilirler


Nejat Bilginoglu

6 yıl önce - Prş 06 Mar 2014, 02:55

Temsanın son üretimi bu şekilde. Diğerleri son üretim değil. Önceki üretimler. Nerdeyse her sene şekil değiştiriyor Temsa. Standart 28-29 koltuk var ÖHO'larda şuan büyük bölümünde. 29 koltuk değilde 30 koltuk olunca 1500 TL sigorta ücreti yükseliyor. Genelde 29 koltuk üzerinden ödüyorlar. Hatta 28 koltuk+engelli sandalyesi hesaplanıp 29 oluyor. Basamaklı araçlarda ise sadece 29 .

Nejat BİLGİNOGLU



sayfa 15
« önceki   123 ... 141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM