sayfa 1  |
 |
Akın Kurtoğlu
|
 |
_gökhan_
15 yıl önce - Cmt 11 Ağu 2007, 10:36
Zeytinburnu-Kabataş modern hızlı tramvayına bu tür nostaljik tramvaylar çalıştırılmaz herhalde,herhalde bu tramvaylar ulaşım a.ş. aldığından kadıköy-moda tramvayında çalıştırılacak,beyoğlu-taksim tramvayına iett bakmasaydı oda olabilirdi,ama kadıköy-moda nostaljisi için güzel olurdu!
|
 |
Akın Kurtoğlu
|
 |
Recep Özer
15 yıl önce - Cmt 11 Ağu 2007, 14:45
Ben de bu tramwayların çok yararlı olacağı kanaatindeyim. Bence Ulaşım A.Ş. büyük bir iş başarmıştır. Eski olması umrumda değil. Klima takıldıktan sonraki -bu işi bilen ve avrupadan bilgi veren arkadaşlar orada hala eski tramvayların çalıştırıldığını ve klimasız olduğunu söyledi. Sanki biz çok zenginiz de her aracımız yeni olacakmış gibi.- haliyle iş görsün yeter. Bu arada fotoğraflar için çok teşekkürler. Aracın içi fena gözükmüyor bence.
|
 |
mehmetkonyar
15 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 11:25
Eğer Abhazyalı Uğur'un söylediği gibi bu tramvaylar Bağcılar hattında çalıştırılırlarsa Zeytinburnu istasyonunda ufak bir düzenlemeye gidilerek hatlar birleştirilip Kabataş-Bağcılar hattına aktarma yapmaksızın kavuşabiliriz. Biliyorsunuz bugün Zeytinburnu istasyonuna vardığınızda, Bağcılar yönüne gidecekseniz, inip diğer araç için tekrardan akbil basma zorunluluğunuz var. Arada ise sadece basit bir çit var. Raylar önceden birleştirilmiş durumda. Tramvaylar hem yüksek hem alçak tabanlı kullanılabildiğinden sorun da yaşanmaz. Ayrıca Zeytinburnu sonrası için istasyonların peyder pey düşük tabanlı hale getirilmesi de sağlanabilir.
|
 |
FıratKaradağ
15 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 11:46
Kabataş-Bağcılar hattı bence gereksiz zaten aktarma ile bu sağlanıyor. Yeni gelen tramvaylar Cevizlibağ-Beyazıt arasında mekik yaparak bu hattın yükünü almalı. Nasıl olacak bilemiyorum ama hat bir türlü hızlandırılmalı, ben Fındıklı-Bahçelievler Metro istasyonu arasındaki mesafeyi aradaki aktarma
ile beraber 60 ile 70 dakika arasında geliyorumki buda gayet uzun bir süre. İşletme hızı bakımından iyileştirmeler şart, belki 3. bir tramvay yolu bir çözüm olabilir bu yoldan ekspres seferler düzenlenebilir.
|
 |
Esat San
15 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 13:16
Bende Kabataş-Bağcılar şeklinde biz düzenlemeye karşıyım, bence Cevizlibağ-Zeytinburnu arasının yer altına alınması ile birlikte bir de Tercüman konutları altından ambarlar üzerinden Zeytinburnu bağlantısı kurulması, böylece Zeytinburnu-Kabataş hattı içinde bir Kabataş-Cevizlibağ ve Topkapı-Bağcılar hatları oluşturulmalıdır, Kabataş-Zeytinburnu düşük frekansla çalışırken Kabataş-Cevizlibağ ve Topkapı-Bağcılar hatlarını daha yoğun çalıştırma şansımız olabilir.
|
 |
Emin Yılmaz
15 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 13:33
Yeni araçlarımız hayırlı olsun araçlar İstanbul Ulaşım A.Ş. tarafından değiştirilince baya canlanmış inşlallah yolcu kapasitesini karşılar
|
 |
_gökhan_
15 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 13:55
Yeni araçların uzunlamasına çekeniniz varmı?Eski araçlarla uzunlukları aynımı,kaç vagondan oluşuyor?
|
 |
Mahmut
15 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 15:20
Gökhan demişki:
Alıntı: |
kaç vagondan oluşuyor? |
Fotoğrafda otomatik kuplör sökülmüş.
Öbür taraftaki kuplör sökülmemiş . Yani en fazla ikili diziler kullanılabilir.
|
 |
sayfa 1  |