Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Prş 26 Tem 2007, 21:39

Alıntı:
Arkadaşlar bu hibe olayları büyük firmalarda genellikle oluyor. Aslında pekte hibe sayılmaz sonuçta bu otobüslerin bakım ve yedek parça masrafları otobuslerı hıbe eden fırma ıçın otobusu satmaktan daha onemlı yanı arkadaslar bir otomotıv fırması bır musterısıne 500 tane otobus satacaksa 44 tane otobus vermıs bu cokta kanıksanacak bır durum değil açıkçası

Yani, Adem'in de dediği gibi, sırf kontör satabilmek için, daha çok milleti konuşturabilmek için, "hat alana cep telefonunu yanında bedava vermek" gibi birşey bu... Bir otobüs birçok parçadan teşekkül ediyor. Elektronik aksamından dikiz aynasına kadar... Bunlar arızalanıp heba oldukça, yerlerine gelecek olan yeni parçaları karşılayacak firma da belli...

Akın KURTOĞLU


Barış_AMD
12 yıl önce - Prş 26 Tem 2007, 22:33

bence 0345ler simgeleşti en saglam modellerden bırıdır ızmırde solo 0345 98 modeller kullanıyor yokusu 80km le cıktıgını gordum hemde bayagı dık rampa



nihat bağı
12 yıl önce - Prş 26 Tem 2007, 22:33

Bu aralar çok takip edemedim ama bu araçların hepsi Anadolu garajına mı verilecek?
Eğer öyleyse doğru bir karar.


Eray Falay
12 yıl önce - Prş 26 Tem 2007, 23:13

Alıntı:
şu mercedes gibi kaliteli bir otobüs yok hem konforlu hem güçlü hemde sağlam ben izmirde oturuyorum izmire 2007 model BMC BELDE marka araclar alındı hiçte güzel deiller izmire en son mercedes 2001 yılında alınmıştı


Arkadaşım İETT ye hibe olarak verilen MERCEDES-BENZ Citaro ile İzmirin elindeki MERCEDES-BENZ O345 araçlar ne alaka konuyu saptırmayın.


Alıntı:
bence 0345ler simgeleşti en saglam modellerden bırıdır ızmırde solo 0345 98 modeller kullanıyor yokusu 80km le cıktıgını gordum hemde bayagı dık rampa


O345 model araçlar simgeleşmesi biraz normal araç 97 den beri ülkemizde üretilmekte hiç aralıksız ve satışları da çok iyi gitmekte.Araçların teknik özellikleri alınan filodaki pakete göre değişmektedir.Bu da gayet normaldir.

Konumuz İETT ye ibe edilen 44 adet Citaro lütfen bu konu hakkında bilgilri paylaşın O345 ler Eshotlar EGO lar MAN lar BMC ler bu konunun oldukça uzağında kalmakta....


Eyüp Emre
12 yıl önce - Prş 26 Tem 2007, 23:21

İstanbullulara hayırlı olsun. Bende geçen formula1 pistine ulaşımımı genellikle Citaro'larla yaptım. Gerçekten kliması herşeye bedel. İnsanlar ayakta gitmek pahasına Citaro'lara binmek istiyordu.



cenkince

12 yıl önce - Prş 26 Tem 2007, 23:46

Peki neden 44?  

45 olsa 450'nin %10'u diyeceğim

Bir ara yanan bir otobüs efsanesini konuşur olmuştuk.... yoksa


ademkilic

12 yıl önce - Cum 27 Tem 2007, 00:09

Aslında özellikle 44 olarak belirlenmemiş. fabrikan üretip oto parkında beklettıgı otobuslerdır bunlar satıp para kazanmayı beklemeyıp iett gibi koklu bır fırmaya bu aracları hıbe ederek ilerisi için iyi bir adım atmıs bence mercedes benz. ileride tam olarak tarih belırtemeyecegım ama 500 araçlık ihale açılacagını bılıyorum

Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Cum 27 Tem 2007, 01:46

Muhtemelen, toplam eder üzerinden alınan bir yüzdedir bu... Çünkü Citarolar: solo+körüklü şeklinde alındılar. Körüklüler sololardan daha pahalı ve taşıma kabiliyetleri yaklaşık %40 daha fazla... Her iki grubu da harmanlayın. Bu şekilde konuyu bir de hesaplayın bakalım... Belki kesin bir değer çıkar ortaya...

Akın KURTOĞLU


ademkilic

12 yıl önce - Cum 27 Tem 2007, 14:04
Almanya Evobus (mercedes benz) fabrikası citaro a dan z ye üretim bandı





 


 


 


 





 


 


 


 


Umarım Beğenirsiniz.

Kaynak: www.citaroteam.page.tl


adnanu
12 yıl önce - Cum 27 Tem 2007, 16:30
hibe alımı hk.


pardon   1000  ad   otobüs   satın  alacaksın,
karşılığında   200.000.000.  milyon  avro  
vereceksin   tabi  ki   bunun   bir   iskontosu  
olacak  ,ama   bunun  adına   hibe   de  ne  dersen
de   44x200.000  avro  880.000.  avro  demekki  
bu  da   bu  işin   fatura   altında   iskonto
rakkamı  
hayırlısı   olsun........



sayfa 3
« önceki   1234 ... 333435   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM