Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
Gökhan AsGül
11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 02:46

Hatırladığım kadarıyla Ulaştırma Bakanlığı ile Belediyeler arasında (İstanbul, İzmir ve Ankara ve diğer iller) arasında belediye araçları çalıştırılması için protokol yapılmıştı. Bu bağlamda İETT yoğun otobüs seferleri başlatmıştı Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarına. İstenilen yolcu düzeyleri 96K ve E-9 hattında tutturulamadığı için hat iptali olabilir. Havaş'ın bu hatları iptal ettirme gibi bir gücü olabilirmi? Bence olamaz.

:BARIŞ:

11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 02:50

Bizzat şahit oldum imza topladığına, ama Gökhan abi senin dediğin gibide öyle bir güçleri olamaz

İETT'nin Erzurumda hibe olarak verdiği 3 körüklü man'ı alacak şöförlerden imza istemiş havaş, 96K 'nın kaldırılması için, Erzurumdan gelen bu şöförlerde aynen şu cevabı yapıştırmış '' Bizde belediyeciyiz, neden imza atıyoruz ''


Ulaşımcı DOĞUKAN
11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 02:51

Alıntı:
Havaş'ın bu hatları iptal ettirme gibi bir gücü olabilirmi?


Bunun nedeni şundan olabilir. 96K hattı için söylüyorum 2006-110 seferlerdeyken sürekli arıza yapıyor yolllarda kalıyor yolcular uçakları kaçırıyor bu durumdan yolcular rahatsız oldukları için ilgili yerlere şikayet ettiklerinden dolayı böyle karar alınmış olabilir.



Gökçe Aydın
11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 02:53

Benim aklım böyle bir şeyi almıyor. Yani bizim özel sektörümüz rekabetin r'sine bile tahammül edemez; Havaş'ın İETT'yi kaldırtıp yeniden tekel konumuna geçmek istemesini anlıyorum da, yolcuların "belediye otobüsü kaldırılsın" şeklinde imza atmasını anlayamıyorum. İETT'nin verdiği hizmetten memnun olmayan onu kullanmaz, ama aklı başında bir kişiyse "kaldırılsın" yönünde de imza atmaz.

:BARIŞ:

11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 02:54

Alıntı:
Bunun nedeni şundan olabilir. 96K hattı için söylüyorum 2006-110 seferlerdeyken sürekli arıza yapıyor yolllarda kalıyor yolcular uçakları kaçırıyor bu durumdan yolcular rahatsız oldukları için ilgili yerlere şikayet ettiklerinden dolayı böyle karar alınmış olabilir.


Dün 2006-110'un arızası tespit edilip giderilmiştir.Artık öyle bir sorun yaşanmaz.Ama sorunda bu olmaz.Sorun Araçların Atatürk caddesine inmemesi olabilir diye düşünüyorum.Birde gelen yolcu ekseri bilet veriyormusunuz diye soruyor



Gökhan AsGül
11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 03:01

96K hattı biraz değişikiğe uğrasa, TEM yolu üzerindeki cep bulunan noktalarda 2-3 durak yapsa , 3 bilet yerine 2 bilet uygulaması yapılsa yolcu sayısını arttırır. Aslında İETT idaresi bu hatta çalışan değerli sürücülerimizden fikir alma yoluna gitse araçlar en azından boş gidip-gelmez bizde hat iptali konusunu hiç konuşmayız bile.

C. H. Engin Er

11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 10:08

E-10 da havalimanına gidiyor ama şehiriçinden gittiği için doluyor, ben binmiyorum ama sabahları görüyorum Pendik yolcusu ağzına kadar doldurmuş oluyor hemde 2 biletli olmasına rağmen. E-9 a bakıyorum sahilden gidiyor Kaynarcadan Tem bağlantı yoluna çıkıyor ve hep 1-2 kişi oluyor içinde. Havaalanından dönüşte E-5 den Kaynarca-Pendik Köprüsü-Pendik-Sahil Yolu-Kartal Çarşı-Kartal Endüstri Meslek Lisesi-Sahil Yolu-Bostancı bile gitse ful çeker ve sefer süresi en fazla 10-15 dk uzar. Ama boş gidip geliyor şimdi...



sezging
11 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 18:53

Evet malesef E-10'nunda kaldırılacağı konuşuluyor... Bu hattın kesinlikle kaldırılmasına karşıyım... Günün her saati Havalanı olmasa bile Kurtköy-Yenişehir'den güzel yolcu topluyor... Kaldırılmazsa, 2007-143'teki şöför abimiz yolcuları iyi örgütlerse kaldırmazlar... Diğer bel bağladığım araç zimmetlileri 2007-105, 2007-139 ve 2007-144 no'lu araçların şöförleri... Çözüm olarak Harmandere'ye uzatılır, peron yapılır... 16K'ya her 10 binişim 8'inde burnumun direği gidiyor...

Havaş'a imza atanlar bana göre enayidir... 3.75 bilemedin 4.50 YTL'ye Kozyatağı'na gitmek varken demekki kazıklanmak istiyorlarmış 15 YTL'ye... Ben şahsen İETT ile arasında bir fark göremiyorum... Belki İETT'nin şu dezavantajı; insanlarla iletişimi kuvvetli olan şöför sayısı oldukça az artı Barış'ın bahsettiği üzere Atatürk Caddesi'ne girmemesi... Bazı eksikliklerini giderilirse önemli bir sorunu kalmaz...

Cümlenin sonundaki ifadeyi yanlışlıkla yaptığımı şimdi farkettim, düzelttim...


En son sezging tarafından Cum 28 Mar 2008, 22:11 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Gökçe Aydın
11 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 21:48

İETT şoförlerinin yolcuyla iletişimi kötü de Havaş personelinin çok mu iyi? Havaş personeli tıpkı minibüsçü gibi davranıyor yolculara. İletişim sıfır, saygı sıfır. İETT seferleri kaldırılsın diye imza atmak enayilikten de öte. Beğenmeyen kullanmaz bu kadar basit.

Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 21:54

Alıntı:
İETT seferleri kaldırılsın diye imza atmak enayilikten de öte. Beğenmeyen kullanmaz bu kadar basit.

Böyle birşeye hakları olduğunu sanmıyorum. Hele ki ucuz olan kalksın, pahalı olan kalsın gibi abuk bir mantıkla hareket etmek?!

Akın KURTOĞLU



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM