Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
mbedir
15 yıl önce - Pts 02 Tem 2007, 01:46
[İST-E1.36] - KGS Kartı Olmadan 1. Köprüden Geçmeye Çalışanların Köprüyü Bilinçli Şekilde Tıkamaları



Son zamanlarda 1. köprü üzerinde ilginç bir tıkanıklık oluşmaya başladı. KGS'si olmayan ve olmadığını bile bile kasıtlı olarak 1.köprüye giren söförlerin, diğer söferlerden KGS istemesi yüzünden KGS gişelerinde tıkanıklık yaşanıyor. Para ve zaman ayırarak KGS tedarik eden insanların vakitleri, bir kaç işgüzar yüzünden zayi olmaktadır. Ve buna şu anda köğrü yönetimi gözcü olarak kalmaktadır.

Lütfen arkadaşlar KGS'niz yok ise 1.köprüye girmeyiniz. Girecek isenizde vakit ayırıp KGS alınız.

KGS'si olan arkadaşlarda lütfen KGS'nizi paylaşıp köprünün tıkanmasına neden olmayınız.

Saygılarımla.

* Bu yazıyı bugün 10 dk KGS gişelerinde bekledikten sonra yazmaya karar aldım. Etraf ana baba günüydü ve 4 gişedeki bütün sürücüler arabalarının kontaklarını kapatıp KGS bulma peşine düşmüşlerdi.


Cem Yılmaz

14 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 20:53

İstanbul plakalı araçlara OGS cihazı araç alımı sırasında monte edilmeli. KGS çözüm değil. Hala küçük hesaplarla mega kentler yönetmeye çalışıyor kurumlarımız.

_gökhan_
14 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 21:00

Yolda diğer tarafa geçilmesin diye konulan korkulukları açıp diğer yöne geçirip avrupa yakasına geri döndürülür.BU KADAR BASİT!

recep demirbas
14 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 21:07

Gökhan bey ciddiye alınacak önerilerle geliniz lütfen. Sol şeritte 90+ km ile giden araçların arasından nasıl arabaları ters yöne göndereceksiniz.
En sağdan bir şeriti paralı geçişe açmak çok zor olmasa gerek. Daha yüksek ücret talep edilir bu avanak vatandaşlardan olur biter. Avanak diyorum çünkü onca uyarıya ve geçen süreye rağmen taksi sürücülerinin bile bunu yapması hiç normal bir davranış değil. KGS gişeleri tıkanmadan bu olay ancak böyle çözülür


omurcan

14 yıl önce - Pzr 12 Ağu 2007, 22:00

Bİr keresinde 1.köpreye motosikletimle girdim.KGS mi yanıma almayı unutmuşum.Hemen gişelerin ordaki Ziraat bankasına girdim.Kgs almak için.Ama orda yeni KGSnin en az 30ytl ile alınabileceğini söylediler.(27 ytl kontür+3 ytl kart bedeli).Yanımda o kadar nakitim yoktu.Kredi kartı da geçmiyormuş.Geriye dönüşte yok buyrun birinden rica edip onun KGS sini kullanmaktan başka bir çağrem kaldı mı?
BU işin çözümü;
1-Arkadaşlarımızın söylediği gibi 1 adet paralı gişe.
2-KGS kredi yüklemesinin limitinin aşagı çekilmesi.
3-Kredi kartının kullanılabilinmesi.



nedimk
14 yıl önce - Pts 13 Ağu 2007, 09:27

Arkadaşlar, insanlar unutkan olabilir, cebinde bu kadar para olmayabilir, ama bir müsibet bin nasihattan iyidir demiş atalarımız.

Eğer 1 paralı gişe konulsa, insanlar bunun için sıraya girecek,  ikincisi istenecek, üçüncüsü istenecek .....
bunun sonu gelmeyecek.

Teknik olarak bakarsak, birinci köprü 3 şeritli(tek yön), akşamları 1 şerit daha ekleniyor, köprü çıkışında, bu dört şerit, toplam 20 gişeye paylaştırılıyor, bu işlem 130metre mesafede oluyor(büyük araç gişesi hariç), Yani, paralı gişenin sırasının uzaması(22 otomobil yeterli) anında bütün köprüyü ve bütün istanbul trafiğini olumsuz yönde etkileyecektir.

Motosikletler için OGS kullanımı çok zor(kaska kapıştırılabilir ama tuhaf durur). Ama 34 plakalı araçlara mecburi OGS yi her zaman savunurum. KGS hayatımda gördüğüm en mantıksız uygulamalardan biri, ha nakit vermişsin ha KGS kullanmışsın, ama motorbisikletlerin çaresi olmadığına göre kullanabilir.

--------

Birde, saat 18:00 civarlarında köprü çıkışındaki yönetim binasının önü(gişeleri geçmeden) otoparka dönüyor, bunar nedir, necidir merak ediyorum, toplu taşıma araçları büyük olduğu ve köprü çıkışındaki durağa girecekleri için mecburen sağ gişelerden geçecekler ama bu araçlar yolu çok daraltıyor, araçların başınada bir polis memuru vermişler, ne işe yaradığını anlamadım, araçları hırsızlıktan mı koruyor, trafik mi düzenliyor, yoksa değnekçilik falan yapıyorda haberimiz mi yok. Bu olay bütün yönetim tarafından görüldüğü halde engellenmediğine göre bir menfaat var diye düşünüyorum, insan hayatını bu kadara tehlikeye sokan bu eylemi engellemeyenlerin düşündüğü şeyi çok merak ediyorum.

Saygılarımla.


Kudret Altınkeser

14 yıl önce - Pts 13 Ağu 2007, 09:59

Alıntı:
Birde, saat 18:00 civarlarında köprü çıkışındaki yönetim binasının önü(gişeleri geçmeden) otoparka dönüyor, bunar nedir, necidir merak ediyorum, toplu taşıma araçları büyük olduğu ve köprü çıkışındaki durağa girecekleri için mecburen sağ gişelerden geçecekler ama bu araçlar yolu çok daraltıyor, araçların başınada bir polis memuru vermişler, ne işe yaradığını anlamadım, araçları hırsızlıktan mı koruyor, trafik mi düzenliyor, yoksa değnekçilik falan yapıyorda haberimiz mi yok. Bu olay bütün yönetim tarafından görüldüğü halde engellenmediğine göre bir menfaat var diye düşünüyorum, insan hayatını bu kadara tehlikeye sokan bu eylemi engellemeyenlerin düşündüğü şeyi çok merak ediyorum.


Aslında o kalabalık mesai saatleri içinde sürekli oluyor.Sebebi ise yönetim binası icinde bulunan bir banka subesi / bürosundan sürücülerin OGS ve KGS ye para yatırmaları yada yeni OGS veya KGS almaları.
O banka subesini ordan kaldırmadıkca, yönetim binasının önü otopark gibi olmaya devam edecektir.


alikurultay

14 yıl önce - Pts 13 Ağu 2007, 12:36

Malesef bu durumun boyutları unutkanlığın ötesinde. Özellikle son bir aydır Köprü'den ne zaman geçsem en az bir gişede karşılaşıyorum bu durumla. İstanbul dışı plakaları olanlar da değil bunu yapanlar. Artık "meşru" gördükleri bir yöntem. Meşru derken, onlar çok zeki biz kurallara uyanlar da aptal olduğumuzdan onlara mübah. Yoksa paralı gişelerin kaldırılmasındaki amaç geçişi hızlandırmak ve OGS-KGS'ye özendirmekken onların bu yaptığıyla geçmiştekinden de daha büyük bir sıkıntı yaratmışlar umurlarında mı?


İster istemez KGS'sini unutan sürücüler de zan altında kalıyor, yurtdışından gelenler de. İnsanlık halidir unutulabilir. Ancak son dönemde gerçekten de bunun kabul gören bir yöntem olduğuna inanmaya başladım.


Bence çözüm yolu basit, bir paralı geçiş gişesi açılır, ancak ordan Recep Bey'in dediği gibi yüksek ücret alınır, normal ücretin iki ya da üç katı gibi olmalıdır bence. Ona rağmen arabayı durdurup arkadaki sürücüden KGs isteyenin de artık gözünün yaşına bakılmaz.

Burda benim açımdan ana mesele bu sürücülerin yüzünden fazladan 1-2 dakika kaybetmek değil, gerizekalı yerine konmak. Bu tür davranışların giderek kabul görür hale gelmesi. Kurallara uymanın "enayilik" olarak algılanması.


Kudret Altınkeser

14 yıl önce - Pts 13 Ağu 2007, 20:12

Yakında Karaborsa KGS kartı, kontör'ü satanlara rastlarsak şaşırmayalım.Yetkililer bu işe bir çare bulmazlarsa, gidişat kötü.

ArifKara
14 yıl önce - Prş 24 Oca 2008, 03:06

Bilerek kgs si olmadan köprüye giren insanların beyinsel yapılarını hayretle düşünmekteyimm.. Buna karşılıkktaaa ogs gibi kgs den dha protik hızlı kolay bir çözüm varken neden halaa kgs bunuda anlayamıorum...



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM