Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana Mersin arası hızlı trenle 20 dakikaya düşecek
« önceki   123 ... 394041   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 40
Resul GUL
1 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 00:09

Buraya Büyük bir Durak yapılma şansı yok Ama Dediğiniz gibi Oradaki Binalar dönüştürülürse olabilir

Buradaki Durak oraya hiç yakışmıyor gerçekten Çok büyük bir şey yapılmasa da bahsedilen noktaya Daha modern bir şeyler yapılabilir..

Kozan Yolu üzerindeki Hemzemin geçit ilerideki Demiryolu Trafiği nin yoğunlaşması durumunda Hem Trafik sıkışıklığına neden olacak Hem de Tehlikeli olacaktır Bu yüzden Kozan Yolu üsten Ya da sizin dediğiniz gibi alttan geçirilebilir


Ömer_KSK
1 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 21:44

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rzpyNwXyz ...&msa=0
Bu harita üzerinde çizmiş olduğum banliyö tren sistemi projesine göre Yüreğir ilçesi için 3 ayrı istasyon öngörmüştüm. Bu 3 istasyondan Yavuzlar ve Kiremithane istasyonlarının peron katlarının aç-kapa tünelle yer altında inşa edilmesini önermiştim. Kozan yolu bir bulvara göre çevresi dar bir yol olduğu için bu yolun demiryolunu üstgeçit ya da altgeçit ile kesmesi doğru bir çözüm olmaz. Çünkü üstgeçit ya da altgeçit gibi dev yapılar dar çevrelerde sosyal açıdan rahatsızlık yaratır. Bunun önüne ancak o kesimdeki demiryolunun yer altına alınmasıyla geçilebilir.


ads 1940
1 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 22:25

Alıntı:
Bunun önüne ancak o kesimdeki demiryolunun yer altına alınmasıyla geçilebilir.

Yanlız o civarda Sulama Kanalı var Sarıçam deresi var o zaman demiyolunu bunların da altına almak lazım! bence D-400 de yapılan hendek yolun bir benzeri Kozan Yolu için yapılabilir ama sadece o kesiştiği yer için yapılabilir.



Ömer_KSK
1 ay önce - Sal 19 Arl 2017, 10:31

D-400'deki gibi bir geçiş olursa o zaman Adana'daki metro gibi çok sayıda viyadük ayağı yapılması gerekir. O da çirkin bir görüntüye neden olacaktır. Yer altı geçişine su kanalı ve dere engel olacaksa: Otoyol nasıl Mavi Bulvar'da su kanalının altından geçiyorsa demiryolu da geçebilir. Yapılamayacak şey değil bu.

Ahmed Bayezid
3 hafta önce - Cmt 30 Arl 2017, 17:23
Vali Demirtaş, TCDD Bölge Müdürü Oğuz Saygılı’dan brifing aldı / 30.12.2017


Vali Mahmut Demirtaş, TCDD Bölge Müdürü Oğuz Saygılı ve ilgili diğer yetkililerle bir araya gelerek TCDD tarafından gerçekleştirilen çalışmalar hakkında brifing aldı.

Özellikle Adana-Mersin ile Adana-Toprakkale hızlı tren projeleri ile ilgili yapılan çalışmalar ile ilgili bilgiler alan Vali Demirtaş, ilimizin ulaşım ağına önemli katkılar sağlayacak projenin bir an evvel gerçekleştirilmesi için ellerinden gelen gayreti göstereceklerini vurguladı. Adana’daki kamu hizmetlerini en kaliteli seviyeye taşımaya, vatandaş memnuniyetini arttırmaya büyük önem verdiklerini dile getiren Vali Demirtaş, Bölge Müdürü Saygılı ve beraberindekilere çalışmalarında başarılar diledi.

Alıntıdır


Misafir d72

3 hafta önce - Cmt 30 Arl 2017, 17:24

Başlık açılalı 10,5 yıl olmuş.
70 km demiryolu yapılamadı mı?



kanber oner
3 hafta önce - Cmt 30 Arl 2017, 17:35

50 kere aynı şey yazıldı 50 kerede cevap verildi. Başlık açılalı 25 yılda olmuş olabilir fakat o işin o tarihte başladığı anlamına mı gelir. ? Bu iş başlayalı 2 sene oldu. Hat kısa olabilir fakat onlarca teferruat var.

serkan33

3 hafta önce - Cmt 30 Arl 2017, 19:03

Alıntı:
50 kere aynı şey yazıldı 50 kerede cevap verildi. Başlık açılalı 25 yılda olmuş olabilir fakat o işin o tarihte başladığı anlamına mı gelir. ? Bu iş başlayalı 2 sene oldu. Hat kısa olabilir fakat onlarca teferruat var.


Aynen katılıyorum sana, işte 50 kere yazıyoruz ama bunu anlayacak kafa yapısı lazım, başlığı inceleyip işin ne zaman başladığını görüp ona göre yorum yapacak kafa lazım. Hala 10buçuk yıl olmuş diyorlar, yok canım 100 yıl oldu ne 10 yılı, git hükümete derdini anlat burada gevezelik yapacağına...


Jamemre
3 hafta önce - Pts 01 Oca 2018, 20:09

2008'deki bir haber var asagiya kopyaladim:

Adana - Mersin trenle 40 dakika 27 09 2008 13:00
Adana-Mersin arasındaki ulaşımı 40 dakikaya kadar indirmesi planlanan ve Güney Kore firması Hyundai'den alınan yeni tren yolcu setleri Adana'ya ulaştı
Türkiye'de ilk defa TCDD 6. Bölge Müdürlüğü tarafından günlük 11 bin yolcunun taşındığı Adana-Mersin hattına gönderilen yeni yolcu setlerinin, ulaşımda hızın yanı sıra konfor da sağlayacağı belirtiliyor.

TCDD 6. Bölge Müdürü Hasan Tahsin Köprülü, kara yollarına göre daha güvenli ve rahat olması nedeniyle demir yollarına gösterilen ilginin her geçen gün arttığını söyledi.

Köprülü, demir yollarının sürekli yenilenerek, halka en iyi hizmeti vermeye devam ettiğini belirterek, şunları söyledi:

''Bu kapsamda yolcuların gidecekleri yere daha hızlı ve güvenli ulaşabilmesi için çeşitli yenilikler gerçekleştiriyoruz. TCDD Genel Müdürlüğü tarafından Güney Kore firması Hyundai'den her biri 10 milyon YTL civarında olan DMU model tren yolcu taşıma setleri alındı. İhalesi yapılan 12 setten ilk etapta gelen 2 tanesi Adana-Mersin hattına tahsis edildi. Dolayısıyla bu modern setler ilk kez bu hatta yolcularla buluşacak


Jamemre
3 hafta önce - Pts 01 Oca 2018, 20:13

Bu 10 sene evvel alindigi iddia edilen setler nerede? Basit matematik; gunde 20metre hat doseyebilseler simdi size YHT den yaziyordum bu mesaji.

Bu projenin birakin 2023-25'e yetismesini. 2050ye yetismez. Ben de o gunleri goremem zaten. Torunlara insallah



sayfa 40
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 394041   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM