Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
abhazyalı ugur
15 yıl önce - Çrş 13 Hzr 2007, 02:51

ben hala üst gecitten aşagı metrobus istasyonuna nasıl inilecek onu anlamadım yolun genişligi oniki metre ise düşünsenize yusufpaşa istasyonun merdivenleri bile yetersiz kalırken buraya nasıl bir care bulacaklar

İBRAHİM DİLBER
15 yıl önce - Çrş 13 Hzr 2007, 03:24
İKİ TARAFILI İSTASYON


Aslında üst geçitlerin her iki tarafında da istasyon yeri bırakmışlar.Dolayısıyla üst geçitlerin her iki yanından da merdiven indirilerek ayrı yöne gidecek yolcular ayrı istasyonları kullanabilirler.Yani Şirinevler istasyonunu düşünelim.Bir merdiven Avcılar yönüne doğru indirilir ve Avcılar yönüne giden araçlar burada durur.Bir merdiven de Topkapı yönüne doğru indirilir ve Topkapı yönüne giden araçlar burada durabilirler.Böylece izdiham yaşanması engellenebilir.

Saye
15 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2007, 00:42

bence dar değil. yaklaşik bir şerit genişliğinde.

DOGUKAN1987
15 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2007, 01:03

Bence böyle olacak kusura bakmayın biraz çirkin olmuş ama iyi pc kullanmayı bilmediğim için bakın böyle duraklar olabilir sanırım

NOT Resim alınthtı



e_mutlu

14 yıl önce - Cmt 15 Eyl 2007, 12:41

Dün gece saat 21:30 civarı avcılardan dönerken , cennet civarındaki üstgeçide bir iniş rampası ekleniyordu.Sırf pazartesiye yetiştirilecek diye eski derme çatma durağın yerine yeni bir durak yapılmadan abuk sabuk yamalarla metrobüse inişi merdiveni yapılmasıda ilginç bir zihniyet doğrusu , bakalım daha ne saçmalıklar göreceğiz....



Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pts 17 Eyl 2007, 21:42

Platform genişlikleri fena değil. Asfalttan yükseklikleri 25-30 santimetre (Karışladım hemen ayaküstü ). Platformların çoğunun üst kaplaması yapılmamış. Yer yer kum dağları mevcut. Konstrüksiyon duraklar da monte edilmemiş ama yerleri hazırlanmış. Bir gecede hepsi monte edilebilecek hale gelmiş. Platformların bitim yerine en yakın bir sıra taş uzunluğu boş bırakılmış. Muhtemelen buralara metro ve LRT istasyonlarında olduğu gibi gömme sarı güvenlik bandı döşenecek.

Akın KURTOĞLU


Semih Yaşar

14 yıl önce - Çrş 03 Ekm 2007, 14:24
Cevizlibağ durağı


Dün akşam saat 18:00 sularında E-5'te giderken Metrobüs-Cevizlibağ durağınını biraz
gözlemledim, gördüklerim maalesef pek içaçıcı değil.

İnanılmaz bir yolcu yoğunluğu var, yolcuların bir kısmı yola taşmış orada bekliyor.
Bir grup yolcu kavga ediyordu, Belediye Zabıtası engellemeye çalışıyordu, otobüs şöförüne
sataşmalar. Durakta bekleyen yolcu sayısı tahmini 500-600 yolcu, akbil turnikeleri çalışmadığı
için otobüse ön kapıdan biniliyor, zaman kaybı yaşanıyor. Durak platformu zaten çok dar,
yolcular sığamıyor, upuzun durak olmasına rağmen otobüs merdivene yakın duruyor ki insanlar
turnikeyi geçip diğer kapılardan binemesin. vs. vs.

Ben olsam turnikeler yapılana kadar ücretsiz işletmeye devam ederdim, bu şekliyle İ.E.T.T'nin
imajı zedeleniyor. İyimser düşünürsek de dönüş köprüsü bitince otobüsler daha çabuk gelecek ve
durakta yolcular birikmeden toparlayıp gidecek. Akşam saatlerinde Cevizlibağ'daki yolcu
sayısını hesaplayıp 20-30 saniyede bir otobüs kaldırmak gerekiyor.


Semih Yaşar

14 yıl önce - Prş 04 Ekm 2007, 09:43
Cevizlibağ


İ.E.T.T, Cevizlibağ'da pik saatlerde oluşan sorunu görmüş olmalı ki, Metrobüs hattına dün
akşam ilave otobüsler tahsis etmişti. 0345K Körüklü Mercedes.
Yüksek tabanlı olmasına rağmen bu otobüsler de gayet güzel çalışıyor.
Bu örnekten yola çıkarsak projenin başında yapılan bazı öngörülerin gereğinden fazla ince düşünülmüş olduğu ortaya çıkıyor.
Otobüs tipi olarak Manyetik kılavuzlama özelliği olan Phileas tercih edilmişti. Sebepleri ise;

- Duraklara yengeç gibi yanaşıp zaman kazanılacaktı,
- Duraklar ortada olduğu için kapıların solda olması gerekiyordu,
- Manyetik kılavuzlama sayesinde otomatik sürüş gerçekleşecek ve araçlar arası mesafe
korunacaktı

Bugünki uygulamada ise şöför kumandasındaki Citaro ve Capacity'ler 100 km /saat hıza
çıkabiliyor, duraklara hiç zaman kaybetmeden gayet güzel yanaşıyorlar, kapıların sağda olması
problem oluşturmuyor, 30 saniyede bir otobüs konvoyu oluşturmadan sefer yapılabiliyor ve
gereğinde yüksek tabanlı otobüsler de kullanılıyor, yolcu şikayetçi değil, amaç bir otobüse
atlayıp çabucak eve gitmek.


Ahmet Bengüer
14 yıl önce - Prş 04 Ekm 2007, 10:09

Alıntı:
Ben olsam turnikeler yapılana kadar ücretsiz işletmeye devam ederdim, bu şekliyle İ.E.T.T'nin
imajı zedeleniyor. İyimser düşünürsek de dönüş köprüsü bitince otobüsler daha çabuk gelecek ve
durakta yolcular birikmeden toparlayıp gidecek. Akşam saatlerinde Cevizlibağ'daki yolcu
sayısını hesaplayıp 20-30 saniyede bir otobüs kaldırmak gerekiyor.


Aksam saat 18-19 arasi haric bir sıkıntı yok güzergahta gayet güzel islemekte


mustafa mavi

14 yıl önce - Prş 04 Ekm 2007, 21:24

cevizlibağdaki ikinci üst geçitte bu gün hizmete girmiş,daha önce eklenen merdiven ve şimdi açılan yeni üstgeçit cevizlibağı kurtarmış,
şimdi asıl problem cennette gene aynı daracık merdivenler ve işin acı yanı henüz bir icraat yok,bazı aklıevvel insanlarımız e-5 ten geçiyorlar Allah muhafaza her an acı bir kaza yaşanabilir...



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM