Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 12:13

1,5 km. havaray burada iş yapmaz ama 24/01/2008 tarihli yukarıdaki yazımın yazdığı güzergahtan yaparlarsa hakikaten iş yapar.İlk etap olarakta YahyaKemal Dereiçine kadar yapsalar kafi şimdilik.Eski 63 ve 64Ç'nin durağının orayı kastediyorum.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 12:47

Otobüs duraklarının sonana kadar yaparlar abi..

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 13:00

63 ve 64Ç Kağıthane'de son durak yapıyorlar şu an,62,62G,64Ç'de aynı yere gidiyor.Zaten 1,5 km. anlamsız buradan Yahyakemal Dere İçi-Kağıthane olmalı ve daha önce anlattığım güzergahtan 2 alternatifimiz vardı Mecidiyeköy veya Çağlayan Dere güzergahından Levent2e ulaşmalı bu sayede yoğun nüfuslu bu ara bölgelerin ulaşımı çözüldüğü gibi ana ulaşım akslarına kolay bağlantı sağlanır.

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 15:54

İnönü Cad.(Çeliktepe'nın ana caddesi)bunu yaparlarsa köprü ayaklarını diktikleri için yol dahada daralır ve kaldırım diye birşey kalmaz herhalde. Genç Osman Cad(önceki caddenin devamı)aynı şey geçerli,Keçi Deresi yolundan itibaren müsaittir ama ,zaten 1,5km. burada bir işe yaramaz,millet yürüyor zaten.İnönü Cad. düz bir güzergah zaten.Bu semtler zaten yeterince sıkıcı,cadde ortasından bu geçerse boğucu olur burası.Mantıklı olanı biraz istimlakla eski Levent Garajının oradan çift minareli cami gözükür adını hatırlamıyorum oraya çıkılıp oradan Keçi Deresi yoluna ulaşılabilir.Hem burası Gültepe-Çeliktepe arası olup her iki yerin ana caddesine yürüyerek 5 dakika sürer.

UtkU 86
14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 22:58

O bölgeye kesinlikle ama kesinlikle gereksiz bir yatırım;hiç mi hiç gerek yok.



Ulaşımcı DOĞUKAN
14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 23:07

Alıntı:
O bölgeye kesinlikle ama kesinlikle gereksiz bir yatırım;hiç mi hiç gerek yok.


Haklısın bu bölgeye Havaray çok gereksiz bölgede pek trafik olmuyor. Zaten 64Ç 63 İETT hatları bunun yerine geçiyor. Çeliktepe'de oturanlar 1.5 km yol yürüyüp İstanbul Metrosu'nu kullanıyorlar.


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 18 Mar 2008, 10:35

1,5 km. olarak evet gereksiz,ama bunu Kağıthane'ye uzatırlarsa ve hatta ileride bunu planlanan Kulaksız-Şişhane veya Mecidiyeköy veya Çağlayan Dere noktasından Levent'e bağlarlar ise iş yapar ve faydalı olur.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Sal 18 Mar 2008, 11:03

Çeliktepe'den Kağıthane'ye uzatılırsa çok iyi olur.

Şu açıdan bakalım birde; 4.Levent bölgesi ticari açıdan cazip bir bölge. Kuleler, plazalar vs. yoğun. Yabancı misafirlerin iş gezilerinde Türkiye'de plazalar arasında havaray sistemleri görmeleri prestijdir.

Ülke için artı puandır.


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 18 Mar 2008, 11:06

Birde o zaman hakikaten yolcu taşır bu sistem.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Sal 18 Mar 2008, 12:35

Yani Gültepe-4.Levent-Akmerkez-Üniversite vs. gibi ileriye de gidebilir. Metroyu dik keser. Hem doğuya hem batıya yolcu taşır.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM