Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
oki30
15 yıl önce - Çrş 13 Hzr 2007, 01:14

Bugün kullanmak nasip oldu. Ben terminal yolunu her zaman işkence olarak görürdüm. Bugünkü yolculuk gayet keyifli ve konforluydu. Gerçekten çok büyük bir yükten ve zorluktan kurtarıldı terminal yolcuları. Eski terminal otobüslerine binmekten kaçınan birçok kişi tanıyorum, şu anda yenilerine seve seve binen. Büyük bir yenilik...

Cem Telgeren
15 yıl önce - Çrş 13 Hzr 2007, 22:47

Başlığa yazılan mesajlara bakılırsa eski Terminal Özel Halk Otobüsleri işletmecileri dışında herkes Terminal ulaşımının Burulaş'a geçmesinden ve Terminal hatlarına Conectoların konulmuş olmasından memnun. Terminal Özel Halk Otobüsü İşletmecilerinin Terminal Hatlarına konulan Çonectolar için ''Yükü kaldıramazlar'' şeklindeki düşünceleri de sadece Terminale ulaşımda tek söz sahibi iken bu hakkı kaybetmiş olmanın verdiği ümitsizlik ve kıskançlıkla söylenmiş olup gerçeği yansıtmamaktadır.Şöyleki:Onların en az yirmi senelik olan külüstür otobüsleri bu yükü 10 sene karşılayabildiyse henüz yeni alınmış ve sefere konulmuş bir yaşını bile daha doldurmamış olan Conectolar haydi haydi karşılayacaklardır bu yükü...

Sonuç olarak şunu rahatlıkla söyleyebiliriz: Terminal Hatlarına çok yakışan sarı Conectolar  başka şehirlerden Bursa'ya gelenleri Terminal'de Bursa ulaşım sisteminin modern yüzü olarak karsılıyorlar ve bu yolcuları konforlu bir yolculukla şehir merkezine taşıyorlar.Conectolar sayesinde Bursa'ya ilk kez gelenlerde oluşan ilk intibaa da olumlu olacaktır.


onur ak

15 yıl önce - Prş 14 Hzr 2007, 15:07

Birkaç gündür terminal tarafına çokkez gidip geldim. Birçok hatta gördüğüm kadarıyla conectolardan gördüm ama 94 numaralı hatta eski kırmızı manlar çalışıyor. Neden acaba bu hattada yeni conectolardan verilmedi. Burulaşın elinde o hattada konacak kadar conecto olduğunu düşünüyorum.

hakan1616
15 yıl önce - Cmt 16 Hzr 2007, 00:36

Alıntı:
94 numaralı hatta eski kırmızı manlar çalışıyor. Neden acaba bu hattada yeni conectolardan verilmedi.
 

Bence: Namazgah ile Teleferik arasındaki yolun durumu ve epey dik yokuşlar olduğu için bu eski araçları koymuş olabilirler.
Yani bu güzergaha sıfır conectoları koyarlarsa araçlar erkenden dökülebilir, yoksa başka bir sebebimi var bilemem.


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Cmt 16 Hzr 2007, 01:05

Alıntı:
Bence: Namazgah ile Teleferik arasındaki yolun durumu ve epey dik yokuşlar olduğu için bu eski araçları koymuş olabilirler.

Mantıklı... Bu yol üzerinde çalışan araçlar daha evvelden Mercedes serileri, Solo MAN'lar ve İkaruslar oldukları için pek etkilemiyordu belki ama, şimdi işin rengi değişmiş olabilir... Bursa'nın Namazgâh yokuşunun da, bizim İstanbul'un; Şişhane bayırından ya da Hocapaşa yokuşundan pek farkı yoktur hani...

Akın KURTOĞLU



Salih Kuş

15 yıl önce - Cmt 16 Hzr 2007, 16:39

yalnız burada bir hata var. 94 hat numaralı terminal otobüslerinde Man serisi otobüsler değil Mercedes serisi otobüsler çalışıyor.modelini tam olarak seçemedim ama hani kutu gibi köşeli olanlar varya   işte o seriden olan otobüsler 94 hattında yolcu taşıyorlar.

hakan1616
15 yıl önce - Cmt 16 Hzr 2007, 23:19

Alıntı:
94 hat numaralı terminal otobüslerinde Man serisi otobüsler değil Mercedes serisi otobüsler çalışıyor.


Bende farkedememiştim, evet 94 hat numaralı kırmızı renkli otobüsler Man değilmiş.
İşte bu sayfadaki resimlere (4.üncü resim) bakınca Terminal-Teleferik hattında çalışan 94 nolu aracın, Mercedes olduğunu görebiliriz.


emrah.kahraman
15 yıl önce - Pts 18 Hzr 2007, 10:56

Alıntı:
Bence: Namazgah ile Teleferik arasındaki yolun durumu ve epey dik yokuşlar olduğu için bu eski araçları koymuş olabilirler.


Sanmıyorum.
Çünkü, terminal otobüsleri Burulaş'a devredilene kadar, Namazgah ile Teleferik arasında yeni conecto'lar S-1, S-2, 3-İ hatlarında sürekli olarak çalışıyorlardı, o kadar zaman farkedemediler de terminal seferleri kendilerine devredilince mi farkettiler acaba yokuşların dik olduğunu.
Bence yokuşla ilgisi yok, bu aralar hemen hemen bütün S-1 S-2 seferleri İkarus körüklülerle yapılıyor. Bu güzergahtaki Conectoları da terminal seferlerine kaydırdılar. 94 numara hariç...


Cem Telgeren
15 yıl önce - Sal 26 Hzr 2007, 00:34

Alıntı:
terminal otobüsleri Burulaş'a devredilene kadar, Namazgah ile Teleferik arasında yeni conecto'lar S-1, S-2, 3-İ hatlarında sürekli olarak çalışıyorlardı,


Doğru.Halihazırda da sözkonusu Namazgah-Teleferrik arası rampa ağırlıklı olan güzergahı kullanan 3B ya da 3C gibi hatlarda Conectolar çalışmaktadır. Bence de 94 numaralı Terminal hattında Conecto dışında eski otobüslerin kullanılmasının nedeni bu güzergah değildir. 94 numaralı hatta eski otobüslerin kullanılmasında başka nedenler aranmalıdır.

Alıntı:
94 hat numaralı terminal otobüslerinde Man serisi otobüsler değil Mercedes serisi otobüsler çalışıyor.modelini tam olarak seçemedim ama hani kutu gibi köşeli olanlar varya   işte o seriden olan otobüsler 94 hattında yolcu taşıyorlar.


Salih'in markasını hatırlayamayıp tarif etmeye çalıştığı otobüsler 1990 model Mercedes 302T marka otobüslerdir.1990 yılında toplam 10 adet olarak alınmışlardır ve 265-274 arası filo numaraları verilmiştir.


öktemömer
15 yıl önce - Cum 06 Tem 2007, 00:35

arkadaşlar bugün gördüğüm kadarıyla 90 numaralı otobüsler tekrardan sefere konulmuşlar
bugün 90 numaranın her zaman beklediği yerde duran O345 ler vardı ve de üzerinde 90 numaralı tabela vardı



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara