Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
onur ak

15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 22:51

hakan1616 bişey sormak istiyorum. Santral garajda hata yapmış olabilirler ama oraya 35-40 metre yakında bir durak daha var  metro istasyonuna giderken sağda  orda bekliyen yolcu yokmuydu ? Ben bugün oradan bindim 38 numaralı otobüse hiç sorun olmadı. Gece ulaşımını bilmiyorum ama gün içinde ordan alıyorlar yolcuları.

S.Keskin
15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 23:19

Hatların büyükşehir e geçmesiyle beraber yenilikler de devam ediyor. Evet size müjdeli bir haber vereyim büyükşehir otobüs hatlarından "38" nolu hat
artık sabaha kadar "20 dk sıklıkla"
çalışacaktır. Aşağıda da duyurunun resmi gözükmektedir.
 


S.Keskin
15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 23:25

Alıntı:
Farzedelim belediye, şoförlerine eski garaj durağına girilmesi talimatını verdi, o zamanda eski garaj durağından Terminal otobüsüne binen yolculara fomara-heykel-sönmez-uluyol turu attırılıp ondan sonra Terminale ulaştırılması yolcular için zaman kaybı olur. Umuyorum Eski Garaja ayrı, heykele ayrı hat koyarlar.


38 ler zaten kaç aydır çalışıyor santral garajda durmamalarına çok şaşırdım doğrusu. 90 nolu hattı tekrar açacaklarını zannetmiyorum, zaten yeterince 38 var, dönüş yolunda binilerek zaman kaybı rahatça önlenebilir.


ersindonmez

15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 23:29

Gece hattının bu kadar sık yapılması çok güzel acaba tarifede gece tarifesi mi uygulanacak yoksa normal tarife mi saat 24.00ten sonra

Batur

15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 23:34

Gece için 20 dakika çok iyi, S.Garaj’dan diğer bölgelere gece hatlarını da düzene koyarlar inşallah. 38’in durak problemiyle ilgili olarak, Heykel’i dolaşmak istemeyenler karşıdan binebilirler. 6 dakikada bir çalışıyor gündüzleri.



hakan1616
15 yıl önce - Prş 07 Hzr 2007, 02:25

Osmangazi metrosuna giderken, şimdiki lokantaların karşısındaki durakta o gece sanırım yolcu yoktu,  çünkü beklediğimiz durak epey kalabalıktı, ve otobüse bindiğimizde içerde sadece dört kişi vardı.

Alıntı:
zaten yeterince 38 var, dönüş yolunda binilerek zaman kaybı rahatça önlenebilir.

Alıntı:
38’in durak problemiyle ilgili olarak, Heykel’i dolaşmak istemeyenler karşıdan binebilirler. 6 dakikada bir çalışıyor gündüzleri.  


Belediyenin şimdiki sarı otobüsleri eski 90 durağından yolcu almayacak ise, bu dediklerinizi yapmakta fayda var. Yani Yapı Kredinin önündeki duraktan otobüse binmek.

Ayrıca eğer böyle devam edilecekse, 90 durağındaki bilet satan arkadaşa ve taksi durağındaki şoförlere, yeni sistem oturana kadar, Terminal otobüsünü bekleyen yolcuları uyarmaları için ricada bulunurlarsa faydalı olur. Çünkü kimse kimseyi uyarmıyor. Veya o meydana bilgi amaçlı kocaman bir tabela asılabilir.

Benim gönlüm genede belediye'nin taksi duraklarının orada durup ordanda yolcu alması ve heykele çıkmadan U dönüşü yapıp Terminale dönmesi.
Çünkü bildiğim kadarı ile on senedir 90 numara o durağa yanaşıyor, insanlar artık o durağı benimsedi ve oranın ismi halkın dilinde, 'Terminal otobüs durağı' olarak geçiyor. Aynı, heykel'deki 'Kafkasın köşesi' gibi  
Ayrıca eski bir taksici olarak ben o durakta bekleyen Taksicileride düşünüyorum.

Alıntı:
 gece tarifesi mi uygulanacak yoksa normal tarife mi saat 24.00ten sonra

Ben 2.00 ytl'lik kart ile gitmiştim Terminale.


emrah.kahraman
15 yıl önce - Prş 07 Hzr 2007, 10:34

sabaha kadar 20dk aralıkla otobüs olması çok iyi peki ya garajdan sonrası? 38'den bavullarla inip bir de gece otobüslerini bekleyeceğiz. Yani eve ulaşmak yine eziyet...

ramazanalp
15 yıl önce - Pzr 10 Hzr 2007, 21:15

Arkadaslar birçoğunuz burada fikirlerinizi beyan etmişsiniz. Öncelikle 92 hattındaki sarı arabaya yapılan saldırıyı kınıyor ve lanetliyorum. Bu saldırı ya maksatlı yaolayı karıştırmak yada sarhoş veya tinercilerin yaptığı bir saldırı olabilir. Daha önce de Terminal otobüslerine bu tür birçok kez saldırılar yapıldı ama hiç kimse çıkıpta bu basın medya veya internete taşımadı....

ŞİMDİ YAZACAKLARIMI LÜTFEN TARAFSIZCA OKUYUN.

Terminal Otobüsleri Toplam 48 araçtır. Booykoop' un elinde sadece 2 tane terminal otobüsü hattı var. Geri kalan 48 hat boykoop işletmecileri tarafından özel şahıslara satılmıştır. bu araçların herbiri  iki yada üç ortaklıdır.Yani 46x3=138 kişi eder. 138 tanede şöfor çalıştığını varsayarsak 276 kişi eder. Her kesin eşi ve iki çocuğu olduğunu varsayarsak 274x4=1104 kişi eder. Bu demektirki buradan geçimini kazanan bu hatlardan ekmeği çıkan 1100 kişi vardır. Bu insanlar aç-açıkta bırakılmışlardır, mağdur edilmişlerdir.

10 sene önce Bu hatlarda çalışacak Otobüsler  o günün şartlarında Terminale gelen yolcunun yüklerini taşıyacak yolcuyu mağdur etmeyecek otobüsler olması gerekiyordu. O günün şartlarında Bu otobüsler Lükstü. Ancak zaman geçtikçe ve otobüsler hiç durmadan 24 saat aralıksız çalışınca eskimeye başladılar ve günümüze gelindiğinde sizin tabirinizle küllüstür duruma düştüler. Ama hiç biriniz şunu inkar etmeyinki bu otobüsler sayesinde ailenizden çevrenizden birileri muhkkak faydalanmıştır. Bir çok yolcu  terminale gelirken yada giderken 5-6 çuvalı birkaç valizi oluyor. Ünüversite öğrencileride aynı şekildedirler. geldiklerinde memleketlerinden 1-2 aylık erzaklarını beraberlerinde Getiriyorlar. Şimdiye kadar Terminal Otobüsleri bu yükleri taşımıştır. Ama şimdi bir çok yolcu özel araç tutmak yada taksi tutmak zorunda kalacaktır. Zira Connecto lar bu yükleri Kaldıramaz.

Evet Terminal Otobüsleri Eskiydi.. Otobüsçülerde Boykoop ta bu durumun farkındaydı. ve yaklaşık 2 yıldır Belediye ile iletişim içindeydiler. Diyorlardı ki; Bizim otobüslerimiz eskidi 2007 haziran ayından sonra eğer devam edeceksek Otobüslerimizi şimdiden değiştirelim. Sizin istediğiniz şartlarda istediğniz araçları şimdiden satın alalım. Hatta ve hatta Eğer Connecto diyorsanız mercedes Firmasıyla konuşalım Bagaj kapasitesi yüksek araçlar sipariş edelim....  Ama belediye hiç kimseye olumlu cevap vermedi. Günü gelsin bakacağız diyerek defalarca bu insanları başlarından savdılar. Yani anlayacağınız özellikle son iki yılın sorumlusu belediyedir.

Tabi burada büyük bir rant yatıyor. Belediye Önce Boykooptan araç satın alan adamdan 15 milyar ruhsat parası alıyor. Bundan 6 ay öncesine kadar bile ruhsat verdi. şimdi de Ruhsatları iptal ediyor. Burada mağdur edilen 1100 tane insan var. Ellerinden ekmek teknesi alınan bu insanlar şimdi kara kara düşünüyorlar. Peki Belediye ne yapacak. kendi yandaşlarına bu araçları peşkeş çekecek ve yeni bir rant elde etmiş olacaklar. Eğer belediye bu insanlara araçlarınızı değiştirin deseydi şimdiye dek çoktan bu araçlar değişmiş olacaktı. Zira bir araç 250 ile 300 milyar arasındadır. Aylık kazançları 4-5 milyar arasındadır. Bir araç değiştirmrk demek  en az 6-7 yılın sadece araca calışılması demektir. Bu na rağmen Terminal otobüsçüleri araçlarını değiştirmek istiyorlardı ama Belediye buradan rant elde eymek için bu araç sahiplerinin araçlarını değiştirmelerini istememiştir. Burada bu satırları yazan bazı arkadaşların  belediyenin yardakçıları olduğu kanaatindeyim.

Kaldıki Büyükşehir Belediyesinin yaptığı bir tek şeyin Bursa'nın hayrına olduğunu bana söyleyebilirmisiniz. Evet ilçe belediyelerine diyeceğim yok..  2  milyona sizlere satılan bir biletin otobüsçüye yansıyan kısmı sadece 1100 YTL olduğunu biliyormuydunuz. Yani belediye bir bilette otomatikmen 900 YTL kar etmektedir.
1100 YTL ninde %13 ü araca takılan cihazın komisyonu altında otobüsçüden alındığnıda Tabiki bilmiyorsunuz. eee.. el insaf yani...

Anlayacağınız Sevgili arkadaslarım. Belediyemiz tıpkı santral garajda Kent Meydanı yapacağım diyerek Bursa'lıları kandırdığı  ve milyon dolarlık yolsuzlukların ayyukaya çıktığı gibi Terminal Otobüslerinde de Farklı bir planın ve rantın Peşindedir. Ama Mağdur ettiği bu insanların önüne yarın sandık konucaktır. Millete Rağmen iş yapmak isteyenlerin sonu nasıl ki sandığın dibi olmuşsa bu belediyenin de akibeti aynı olacaktır.


ersindonmez

15 yıl önce - Pzr 10 Hzr 2007, 22:22

Öcelikle kardeşim tarfasız okuyun demişsin ama sen tarafalı yazmışsın amacın son20 yılın en çok çalışan en çok iş yapan Belediyesini kötülemişsin.İşte ben orda dur derim.Terminal otobüsleri eskiydi ama aynı zamnda şöförleri ve Bukart gelmeden önceki muavinleride eskiydi kabaydı arcın içinde ana avrat küfredecek kadar kabaydı.Kaç kere bu benim başıma geldi annemi kız kardeşimi almışım bu lanet olası otobüslerle terminale ulaşmaya çalışıyorum oradaki şöför denilen insan almış yanına bir arkadaşını ana avrat düz sövüyo.O otobüse aile biniyo ben ona karşı çıktığımda muavin şöför ve o ne olduğu ne iş yaptığı belirsiz arkadaşı üzerime yürüyo.
Tamam hepsi böyle olmayabilir ama çoğu tarif ettiğim şekildeydi.
Aynı zamanda eskiden gece 20 dakikada bir mi çalışıyordu bu otobüs satlerce beklediğimi hatırlıyorum ben terminalde.Ne zaman kalkıcak diorum ne aceln var dolunca kalkarız diye cevaplar aldım o överek bahsettiğinin boykoop şöförlerinden.Bi keresinde sevgilimle ankara dan döndük gece 2de otobüste ikimiz bide yaşlı bi kadınla adam vardı tam 45 dakika bekledik kalkması için bu beklemede iğrenç geçti şöförle muavin önde oturmuş aferdesiniz genelevde yaptıklarını anlatıyo yok şöle yaptım yok böle yaptım şu paraya yaptım diğeri de ona bi dahakinde geçit yolundan yoldan almasını tavsiye ediyor.
ben orada sinirlendim bunlara bağırdım ordan yanıma geldi gel bi aşağı inelim dedi arkada depoların oraya giderken tam jandarma geldi bende olanları anlattım bi baktım arka tarafta sofra kurmuşlar rakıyı götürüyorlar ve bunlarda o rakıyı içtikten sonra sefere çıkacak olan şöförler.
ALLAH razı olsun bu eziyetten bizi kurtardığı için Belediyeden 10 senelik bu zülumden kurtardığı için.
O hesabını yaptığın 1100 kişide görevlerini güzel adam akıllı yapıp halkı kendilerine bu kadar düşman etmeselerdi derim ben buna 10 senedir yaptıklarının cezasını çeksinler biraz derim şahsen...


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pzr 10 Hzr 2007, 22:28

Alıntı:
ben orada sinirlendim bunlara bağırdım ordan yanıma geldi gel bi aşağı inelim dedi arkada depoların oraya giderken tam jandarma geldi bende olanları anlattım

Yani kavga etmek için mi gecenin ikisinde yolcuyu araçtan aşağıya indirmeye çalıştılar?

Akın KURTOĞLU



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara