Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
S.Keskin
15 yıl önce - Sal 05 Hzr 2007, 21:23

Alıntı:
Hakikaten alıntının alıntısında anlatıldığı gibi halk eziyet mi çekti yoksa dün?  İşleyiş ne durumdaydı?

Bu sadece boykoop'un uydurmasıdır. Halk değil eziyet çekmek aksine sevinçten havalara uçmuştur. Zaten olay gazetesinden alıntı yaptığım haber okunursa alttaki yorumlardan halkın ne gibi duygular içinde olduğu anlaşılabilir.


Batur

15 yıl önce - Sal 05 Hzr 2007, 21:26

Alıntı:
Alıntı:
10 yıldır BOY-KOOP`a bağlı  olarak Bursa Şehirler Arası Otobüs Terminali ile kentin değişik  noktaları arasındaki ulaşımı sağlayan terminal özel otobüslerinin  görevinin Büyükşehir Belediyesince yürütülmesinin başladığı ilk günde  birçok aksaklık yaşandığını, vatandaşların bu sorunların giderilmesi  için hala kendilerini aradığını söyledi.

Hakikaten alıntının alıntısında anlatıldığı gibi halk eziyet mi çekti yoksa dün?  İşleyiş ne durumdaydı?

Akın KURTOĞLU


Akın abi dünkü durum hakkında bilgim olmasa da kendi adıma şunu çok rahatlıkla söyleyebilirim, 10 yıl süren rezillikten kurtulduk sonunda ve bundan bütün Bursa halkının memnun olduğunu düşünüyorum. Daha önce de söylemiştim Conectolar değil 302, Manlar da olsa ben BOİ’nin bu işi yapmasına razıydım. Boy Koop’un açıklamaları çok komik, 10 yıllık mazilerini öve öve bitiremediler kaç gündür. Bu arada mahkemeye başvurmuşlar, sonuç alamayacaklar ama isterlerse referandum da yapabiliriz .


emrah.kahraman
15 yıl önce - Sal 05 Hzr 2007, 23:15

Alıntı:
Terminal ulaşımı için neden bu kadar ısrarla şehirlerarası otobüs firmalarının şehiriçi servisleri isteniyor anlamıyorum. Birkaç gerçekten ciddi çalışan firma dışında bu şehiriçi servislerinin hiç de söylendiği gibi düzenli olmadığını düşünüyorum. Otobüsten inersiniz şehiriçi servis aracı ortalarda yoktur. Hadi zorla bir araca bindiniz diyelim istediğiniz yere ya gider ya gitmez. Ben yarı yolda araçtan indirilen çok yolcu biliyorum. Onun için tamamen bu servis araçlarının şöförlerinin insafına kalmak varken 1-2 YTL. cebimden ödeyip Burulaş'ın düzenli kalkış saati,güzergahı belli konforlu otobüslerini tercih ederim.

Ayrıca Bursa'da senelerden beri (Taa S.Garaj zamanından beridir) şehirler arası otobüs firmalarının şehiriçi servis uygulaması yoktur.


haklısınız Cem Bey, kesinlikle hizmetin tam ve düzenli olması gerekir, yanlış anlamayın ben de bu konuda size katılıyorum. Şehir dışında şimdiye kadar bindiğim hiçbir firma servisi beni mağdur etmedi, otobüslerden inecek ve servise binecek yolcu kalmadığında hareket ederek, belirlenen güzergahlarında hatta gideceğim yer konusunda bile yardımcı olarak hareket ettiler belki de kötüsü bana denk gelmedi bilemiyorum.
Belediye otobüsleri gece de hizmet verecek mi? En azından, belediyenin çalışmadığı saatlerde servislerin çalışması sağlanmalıdır diye düşünüyorum.


emrah.kahraman
15 yıl önce - Sal 05 Hzr 2007, 23:27

Boykoop külüstür filosunu yenileyip hizmet kalitesini artıramayacağına göre hiç zahmet etmesin. Kanun nezdinde sözleşme süreleri fiilen bitmiştir, bu saatten sonra tek yapacakları çamur atmak ve mundar demek olacaktır. Umarım Burulaş bu işi layıkıyla yerine getirir.

onur ak

15 yıl önce - Sal 05 Hzr 2007, 23:55

Eski terminal otobüslerinin kaldırılması iyi oldu.  
Alıntı:
Terminal otobüslerinin kaldırılıyor olması elbette çok yerinde bir karardır ancak neden hiçkimse
şehirlerarası otobüs firmaların kendi servislerinin hizmet vermesi gerekliliğini dile getirmiyor anlamıyorum? Türkiye'nin diğer illerinde uygulama bu iken neden bizde terminal otobüsleri veya belediye otobüsleri kullandırılıyor? Neden hepimiz durumu bu denli kanıksamışız?


denilmiş. Servis araçları eğer şubelerinden yolcu almayacaklarsa hiçbir zaman düzgün olarak güzergahlarında gitmezler sürekli bahane uydurarak sizi başka yerlerde indirmeye çalışırlar. Bunu ankaraya ve istanbula yaklaşık olarak her ay gitmemden biliyorum. Aynı zamanda ankara ve istanbulda hem servis hemde toplu ulaşıma bağlı otobüs ve metro var.

Yalova yolunda bulunan ali osman sönmez atl ve eml lisesine giden ve o yol üzerinde işyeri olan insanlar açısındanda düşünülmeli örnek olarak kendimden söz edeyim 6 yıl önce ali osman sönmeze başladım. İlk zamanlar 92 numaralı otobüs benim oturduğum yerin yakından geçmiyordu  okula gitmem için yarım saat erken kalkıyordum 6F ve 38 numaralı otobüsleri kullanıyordum böylece hem iki katı paraya ve yarım saat daha fazla yol gitmeme neden oldu. Daha sonra 92 numaralı hattın uzatılması ile hem ücretten hemde zamandan kar ettim. Sonuç olarak hem servis hemde otobüs olmalı ama o zaman belediyede otobüs saatlerinde oynamaya gidecek ve daha fazla sorun olacak



En son onur ak tarafından Çrş 06 Hzr 2007, 11:15 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


S.Keskin
15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 00:30

Hiç fotoğraf çeken olmadı. Bende bu tarihi olayın fotoğrafsız kalmaması için belediyenin sitesindeki fotoğrafları yüklemek istedim.


 

 

İşte büyükşehirin elinin değdiği çağdaş ulaşım. Sarışınlar ne kadarda yakıştı terminale değil mi?


f.akgun

15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 00:38

bursanın sarışın kızları terminale yakıştı bursamıza hayırlı olsun

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 02:38

Tek tip ve aynı standartta otobüslerin birarada terminalin önünde yolcu bekler halde durmaları, güzel bir görüntü oluşturuyor...

Akın KURTOĞLU


Cem Telgeren
15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 11:44

Bilindiği gibi Terminal Özel Halk Otobüsleri seferdeyken 90 Terminal-S.Garaj hattı sabaha kadar hizmet vermekteydi tüm gece boyunca. Şimdi Terminal ulaşımı Burulaş'a geçti ve Burulaş da 38 ile aynı güzergahta olan 90 numaralı hattı kaldırmış. Bu durumda Terminal'e gece ulaşımında otobüs seçeneği de kalkmış oluyor herhalde. Geriye iki seçenek kalıyor: Ya taksi kullanılacak ya da Terminal'e kadar özel araçlarla gidilecek. Herkesin özel aracı olmadığına ve taksi tutacak parası olmadığına göre (Hem taksiler gece tarifesinde gideceklerinden Terminal'e gece taksi ile ulaşım ücreti daha da artacaktır.) Burulaş'ın en kısa zamanda Terminal'e gece ulaşımı organizasyonu yapması gerekmektedir.

hakan1616
15 yıl önce - Çrş 06 Hzr 2007, 19:16
Bursa Terminaline ulaşımdaki yaşadığım sıkıntılar.


Madem konusu açıldı Terminale 24.00'dan sonra olan ulaşımdaki sorunları, kendim bizzat yaşadığım için  kısaca aktarayım. (Pek kısaca anlatamıyacam ama affedin  

Sarı belediye otobüslerinin Bursa Terminaline yolcu taşımaya başladığı ilk günün gecesi, misafirimi almam için Terminal'e gitmem gerekti. Eski garajda bir zamanlar 90 numaralı otobüsün beklediği, şimdiki garaj taksi duraklarınında yanı olan otobüs durağında sarı otobüsleri beklemeye başladım. (00.30)

Bir müddet sonra terminalden gelen otobüs durağa yanaşmadan transit olarak fomaraya doğru çıktı, ben ve o durakta bekleyen yirmiye yakın yolcu otobüsün arkasından bakakaldık.
Ben; ''galiba bu şoför güzergahta acemi, unutmuş olmalı bu durağı'', diye düşünürken onbeş dakika sonra durağın yanından bir sarı otobüs daha geçti ve yine transit olarak fomaraya doğru gitti.

Ben yaşadığım şoku atlattıktan sonra hemen durakta bekleyen yolcularıda uyarıp onlarıda yanıma alarak karşı tarafa yani Yapı Kredi bankası'nın önündeki durağa geçip (kimi yolcular bana inanmayıp durakta beklediler.) uluyol caddesinden geleceğini düşündüğüm otobüsü beklemeye başladık.. Ve sonunda terminale gidecek olan otobüs yapı kredi bankasının önündeki duraktan bizleri aldı.

Bindiğimiz otobüs, az önce 90 durağında bekleyen bizleri almadan geçen otobüstü. Şoför bizlerin hatırlatmasıyla yaptığı yanlışı birazda olsa geç anladı, fakat yanlış yapmadığında ısrar edip şöyle dedi; ''Siz bu durağa gelmeseydiniz bile ben zaten şimdi oraya geliyordum.''  Hemen ardından şoför, kendini haklı çıkarmak için, otobüsü garaj meydanındaki 'baba' tabir edilen virajları döndürerek taksi duraklarının yanındaki perona yanaştırdı.

Yolcuları alıp terminale doğru ilerlemeye başladığında araçtaki yolcuların tek konusu Belediyenin bu yeni uygulamasıydı. Yolcular, kaç saattir durakta beklediklerinden yakındılar, herkes birşeyler söyleyip haklı olarak birilerine kızdı. Buna rağmen şoförümüz gerçektende çok nazik, kibar bir şekilde sorulan bütün sorulara cevap verdi, aracın ön koltuklarındaki ulaşım sohbetlerine ortak oldu.

Ayrıca; Terminal'e giderken, karşı yönden gelen Terminal otobüslerine hızlı hızlı selektör yapıp onların durmasını sağladı, arkadaşlarına camdan seslenerek eski garaj durağına girmeleri uyarısında bulundu, kimilerinede cep telefonu ile haber verdi.
Ben bütün bu olumsuzluklardan sonra Terminale vardığımda saat 01.45 olmuştu. İlk defa bu kadar uzun bir sürede Terminale gittiğimi hatırlıyorum.
(Terminalden Bursa'ya dönüşümde yaşadığım bu sıkıntıları tekrardan yaşamadım, şoför biz uyarmadan eski garaj durağına yanaşıp yolcuları aldı. )

Umarım yolcuların çektiği bu sıkıntının sebebi, şoförlerin ilk günkü acemlilikleri yüzündendir. Eğer böyle olmayıpta tam tersi yani belediye eski garaj durağına girmeme kararı aldı ise terminal yolcularını büyük sıkıntılar bekliyor demektir.

Farzedelim belediye, şoförlerine eski garaj durağına girilmesi talimatını verdi, o zamanda eski garaj durağından Terminal otobüsüne binen yolculara fomara-heykel-sönmez-uluyol turu attırılıp ondan sonra Terminale ulaştırılması yolcular için zaman kaybı olur. Umuyorum Eski Garaja ayrı, heykele ayrı hat koyarlar.

Şu anda Terminale gece ulaşımdaki durum nedir bilen varsa yazarlarsa sevinirim.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara